Join TSR now and chat with students like youSign up now

I'm Wonderful and I'm Single Society XXIX (IWAISS 29)

    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    I did AS Maths, Physics, Chemistry and French
    Meh, I did A2 maths, FM, and computer science.

    I know about the blog, I did my totally awesome physics joke

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    What subjects?



    Bahhh, they just say they do

    Posted from TSR Mobile
    AS Maths, Chemistry, English lang, Phy and Biology

    A2 Maths, Chem, Phy, Bio

    *SNIFFLE*
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    I thought everyone on tsr has AS results averaging to 99% in everything :lol:

    Its a good blog :yep:



    lol neither and I did it AS


    #McJobs4ever
    Spoiler:
    Show
    :cry:


    :yep: doctor who
    like it


    :lolwut: did I just watch a high ronald mcdonald? :lol:
    that was hilarious and also sort of cool....:rofl:
    If all fails, I'm gonna kill someone and then go to jail. At least that way I won't have to earn for a living, have a consistent supply of food and have a roof over my head.
    Spoiler:
    Show
    #SOLIDGAMEPLAN
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by fandom-queen)
    AS Maths, Chemistry, English lang, Phy and Biology

    A2 Maths, Chem, Phy, Bio

    *SNIFFLE*
    Why the hell are you doing that many???

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    Why the hell are you doing that many???

    Posted from TSR Mobile
    Umm, I live in India, and it's compulsory to do that many...............
    Spoiler:
    Show
    I DON'T WANT TO DO SO MANY.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by fandom-queen)
    Umm, I live in India, and it's compulsory to do that many...............
    Spoiler:
    Show
    I DON'T WANT TO DO SO MANY.
    What? Why? How?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by fandom-queen)
    If all fails, I'm gonna kill someone and then go to jail. At least that way I won't have to earn for a living, have a consistent supply of food and have a roof over my head.
    Spoiler:
    Show
    #SOLIDGAMEPLAN
    :lol:

    (Original post by Andy98)
    Meh, I did A2 maths, FM, and computer science.

    I know about the blog, I did my totally awesome physics joke

    Posted from TSR Mobile
    u crazy m8
    0/10 for that joke
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    What? Why? How?

    Posted from TSR Mobile
    In india, uni admissions require at least 5 subjects.

    Thus............
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    u crazy m8
    0/10 for that joke
    Actually, yes, I am

    (Original post by fandom-queen)
    In india, uni admissions require at least 5 subjects.

    Thus............
    Jesus

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    Actually, yes, I am



    Jesus

    Posted from TSR Mobile
    Do you play guitar?
    Spoiler:
    Show
    Random question, I know.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    Actually, yes, I am
    Jesus
    Posted from TSR Mobile
    I knew it
    :crazy:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    I thought everyone on tsr has AS results averaging to 99% in everything :lol:

    Its a good blog :yep:



    lol neither and I did it AS


    #McJobs4ever
    Spoiler:
    Show
    :cry:


    :yep: doctor who
    like it



    :lolwut: did I just watch a high ronald mcdonald? :lol:
    that was hilarious and also sort of cool....:rofl:
    Hahaha yeah. i cant belive shes running for a seat this year-America has trump, australia has hanson :/
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by RickmanAlways)
    Hahaha yeah. i cant belive shes running for a seat this year-America has trump, australia has hanson :/
    21/11 would vote her in for Australia's President :yep:
    Spoiler:
    Show
    :rofl: jk
    cos I dont like it :rofl:
    i dont like anything (anything, anything)
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by fandom-queen)
    Do you play guitar?
    Spoiler:
    Show
    Random question, I know.
    No, used to when I was young though

    (Original post by CheeseIsVeg)
    I knew it
    :crazy:
    It's glaringly obvious

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    No, used to when I was young though
    It's glaringly obvious
    Posted from TSR Mobile
    lol cant say im sane either
    Spoiler:
    Show
    cos potatoes innit
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    lol cant say im sane either
    Spoiler:
    Show
    cos potatoes innit
    Was that an Irish joke?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    Was that an Irish joke?

    Posted from TSR Mobile
    no...
    Spoiler:
    Show
    I was expressing my love for potatoes
    you see
    potatoes taste good fried, crisped, jacketed, boiled, roasted, chipped, smilyed and waffeled :yep:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    no...
    Spoiler:
    Show
    I was expressing my love for potatoes
    you see
    potatoes taste good fried, crisped, jacketed, boiled, roasted, chipped, smilyed and waffeled :yep:
    Sure

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:

    one stimulating conversation if I do say so myself
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)

    one stimulating conversation if I do say so myself
    OK:rolleyes:

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
Write a reply… Reply
Submit reply
Updated: May 24, 2017
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Poll
Which party will you be voting for in the General Election 2017?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.