Anyone going to Roehampton?? Watch

kirsty007
Badges: 0
Rep:
?
#341
Report 9 years ago
#341
right we are defo meeting up!! everyone going in on thursday? want to meet up then??
im defo going to thurs and fri!

it was pretty bad there!! lol its good i didnt stay for long though. any1 else got subject talks tomorrow? im going to business one. any1 else?
0
quote
reply
flowermaster91
Badges: 14
Rep:
?
#342
Report 9 years ago
#342
(Original post by Elvendork)
I have a freshers pass, but I haven't used it yet. No tickets left for Friday?! That's rubbish I'm hopefully going to Fraud Fest on Thursday too (if they have any tickets left tomorrow), so I might see you there!

Woo, I've accepted you
:woo: :woo: :woo:

:eek: if you have a freshers pass it's fine, thats what the lady told me
0
quote
reply
kirsty007
Badges: 0
Rep:
?
#343
Report 9 years ago
#343
i have facebook too! look for kirsty larman
0
quote
reply
flowermaster91
Badges: 14
Rep:
?
#344
Report 9 years ago
#344
(Original post by kirsty007)
right we are defo meeting up!! everyone going in on thursday? want to meet up then??
im defo going to thurs and fri!

it was pretty bad there!! lol its good i didnt stay for long though. any1 else got subject talks tomorrow? im going to business one. any1 else?
:rofl: neither did i, i just came today to get tickets then i went home! haha...yeah lets meet up ..adding you too :p:
0
quote
reply
Elvendork
Badges: 13
Rep:
?
#345
Report 9 years ago
#345
(Original post by kirsty007)
right we are defo meeting up!! everyone going in on thursday? want to meet up then??
im defo going to thurs and fri!

it was pretty bad there!! lol its good i didnt stay for long though. any1 else got subject talks tomorrow? im going to business one. any1 else?
I'm going early tomorrow to get tickets for Fraud Fest, so I should be there on Thursday too!

I've got a History subject talk tomorrow at 3pm, fun :p:

(Original post by flowermaster91)
:woo: :woo: :woo:

:eek: if you have a freshers pass it's fine, thats what the lady told me
Yay! Fingers crossed
0
quote
reply
flowermaster91
Badges: 14
Rep:
?
#346
Report 9 years ago
#346
Lucky, my talk is at 9am
0
quote
reply
kirsty007
Badges: 0
Rep:
?
#347
Report 9 years ago
#347
same my talks at 9am.which means i have get up at 6.30!

to make things easier do u wonna meet on thursday near the big white tent that way everyone knows where that is as u cant miss it.on thurs ive got to enroll its meant to be 9am-12. so wonna meet at the tent at 12.30 someone could make a trl sign.lol that way we know its the right people. could go to the cafe for a drink in southlands its not far from there and get to know each other. what do u think? or just meet in the cafe instead?
0
quote
reply
Elvendork
Badges: 13
Rep:
?
#348
Report 9 years ago
#348
(Original post by kirsty007)
same my talks at 9am.which means i have get up at 6.30!

to make things easier do u wonna meet on thursday near the big white tent that way everyone knows where that is as u cant miss it.on thurs ive got to enroll its meant to be 9am-12. so wonna meet at the tent at 12.30 someone could make a trl sign.lol that way we know its the right people. could go to the cafe for a drink in southlands its not far from there and get to know each other. what do u think? or just meet in the cafe instead?
Today I got tickets for Fraud Fest and for the Comedy Night

Tomorrow I'm enrolling at 1:30pm, and then 3pm-5pm I've got a welcome thing with my department, so I won't be free until then. But you guys could meet up and then I could catch up with you later?
0
quote
reply
flowermaster91
Badges: 14
Rep:
?
#349
Report 9 years ago
#349
(Original post by kirsty007)
same my talks at 9am.which means i have get up at 6.30!

to make things easier do u wonna meet on thursday near the big white tent that way everyone knows where that is as u cant miss it.on thurs ive got to enroll its meant to be 9am-12. so wonna meet at the tent at 12.30 someone could make a trl sign.lol that way we know its the right people. could go to the cafe for a drink in southlands its not far from there and get to know each other. what do u think? or just meet in the cafe instead?
heyy same,i enroll same time as you ....meet u guys at the tent then
0
quote
reply
flowermaster91
Badges: 14
Rep:
?
#350
Report 9 years ago
#350
(Original post by Elvendork)
Today I got tickets for Fraud Fest and for the Comedy Night

Tomorrow I'm enrolling at 1:30pm, and then 3pm-5pm I've got a welcome thing with my department, so I won't be free until then. But you guys could meet up and then I could catch up with you later?
woop well done , i hope its good lol
0
quote
reply
Elvendork
Badges: 13
Rep:
?
#351
Report 9 years ago
#351
(Original post by flowermaster91)
woop well done , i hope its good lol
Heh, me too :p:

If we don't manage to sort anything out tonight, tomorrow I'll be the girl wearing the ghostbusters t-shirt, so come and say hi I'll probably be by myself anyway lol.
0
quote
reply
flowermaster91
Badges: 14
Rep:
?
#352
Report 9 years ago
#352
(Original post by Elvendork)
Heh, me too :p:

If we don't manage to sort anything out tonight, tomorrow I'll be the girl wearing the ghostbusters t-shirt, so come and say hi I'll probably be by myself anyway lol.
:awesome: who you gonna call!...ok dat was lame lool
0
quote
reply
flowermaster91
Badges: 14
Rep:
?
#353
Report 9 years ago
#353
student finance better come after this! i still want my loan to go shopping :emo:
0
quote
reply
Elvendork
Badges: 13
Rep:
?
#354
Report 9 years ago
#354
(Original post by flowermaster91)
:awesome: who you gonna call!...ok dat was lame lool
A couple of weeks ago I was in Tesco wearing my ghostbusters shirt, and some random guy starting singing that to me :p: which was quite scary haha.

And I agree, our student finance needs to hurry up! My payment schedule said that I would get the first instalment yesterday, haven't got anything yet though.
0
quote
reply
flowermaster91
Badges: 14
Rep:
?
#355
Report 9 years ago
#355
(Original post by Elvendork)
A couple of weeks ago I was in Tesco wearing my ghostbusters shirt, and some random guy starting singing that to me :p: which was quite scary haha.

And I agree, our student finance needs to hurry up! My payment schedule said that I would get the first instalment yesterday, haven't got anything yet though.
:rofl:
0
quote
reply
023529
Badges: 0
#356
Report 9 years ago
#356
Hi guys I was wondering if anyone has recieved their timetable yet? I havent and im panicking a little bit . Thanks for any help you can give me!
0
quote
reply
Elvendork
Badges: 13
Rep:
?
#357
Report 9 years ago
#357
(Original post by 023529)
Hi guys I was wondering if anyone has recieved their timetable yet? I havent and im panicking a little bit . Thanks for any help you can give me!
Have you signed up for your modules yet?

I signed up for mine yesterday and saw a provisional timetable, but I'm currently waiting for them to confirm it and send me the final one
0
quote
reply
flowermaster91
Badges: 14
Rep:
?
#358
Report 9 years ago
#358
i didnt see anyone :emo:
0
quote
reply
Elvendork
Badges: 13
Rep:
?
#359
Report 9 years ago
#359
(Original post by flowermaster91)
i didnt see anyone :emo:
I'm sitting next to you :p:

Wow, we're sad lol.
0
quote
reply
flowermaster91
Badges: 14
Rep:
?
#360
Report 9 years ago
#360
(Original post by Elvendork)
I'm sitting next to you :p:

Wow, we're sad lol.
LOL! :yep: ...no one will know :ninja:
0
quote
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Were you ever put in isolation at school?

Yes (232)
27.62%
No (608)
72.38%

Watched Threads

View All
Latest
My Feed