Join TSR now and chat about whatever you’re intoSign up now
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Is this the back up meeting place ? :eyes:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by FKLW)
    Can confirm soulless is groovey
    Can confirm dupes have wrecked the thread
    Can confirm regulars have departed the thread
    Can confirm mods have had a go at us


    Posted from TSR Mobile
    How do you confirm it's her?


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by FKLW)
    Can confirm soulless is groovey
    Can confirm dupes have wrecked the thread
    Can confirm regulars have departed the thread
    Can confirm mods have had a go at us


    Posted from TSR Mobile
    This.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by AR_95)
    How do you confirm it's her?


    Posted from TSR Mobile
    There's one way to find out but that's deep.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by jam278)
    This.
    Says the guy who's made **** knows how many accounts :rolleyes:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Got a reminder of rules for "misc" talk on TSR. Just lol.


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by jam278)
    There's one way to find out but that's deep.
    :lol:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Numan786)
    Says the guy who's made **** knows how many accounts :rolleyes:


    Posted from TSR Mobile
    Nice ad hominem.

    I'll say that I've made 3 accounts since 2010 when I've been on here. This was only used due to me banning myself by request, asking the mods to unban it via email and them completely ignoring me.

    But I'll probably get a card for saying this. Because explaining a term is supposedly avoiding the swear filter. :rolleyes:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by jam278)
    Nice ad hominem.

    I'll say that I've made 3 accounts since 2010 when I've been on here. This was only used due to me banning myself by request, asking the mods to unban it via email and them completely ignoring me.

    But I'll probably get a card for saying this. Because explaining a term is supposedly avoiding the swear filter. :rolleyes:
    :rofl:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by The Assassin)
    tfw you don't even make any list

    Bit late but just seen this. You'd be number 1 man, you just haven't posted that much in this thread


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by FKLW)
    Bit late but just seen this. You'd be number 1 man, you just haven't posted that much in this thread


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by The Assassin)
    :rofl: PRSOM
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by The Assassin)
    tfw you don't even make any list

    This.

    **** you FK, **** you
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by manchesterunited15)
    This.

    **** you FK, **** you
    Did you not make the list either? **** man I'm sorry I was probably half asleep that day


    Posted from TSR Mobile
    • Arsenal FC Supporter
    Offline

    5
    ReputationRep:
    (Original post by manchesterunited15)
    Meh not sure tbh.

    But anyway it's all good as I've just been reminded what a moody ***** she is.

    Aw leave the poor girl alone lol! She was probably in a bad mood.


    Sixth form leavers day tomoz...get to wear the school uniform for fun
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Lyrical Prodigy)
    Aw leave the poor girl alone lol! She was probably in a bad mood.

    Sixth form leavers day tomoz...get to wear the school uniform for fun
    She always is

    Will it even fit
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by FKLW)
    Did you not make the list either? **** man I'm sorry I was probably half asleep that day


    Posted from TSR Mobile
    It's cool love you really
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by manchesterunited15)
    It's cool love you really
    You too babycakes xoxo


    Posted from TSR Mobile
    • Arsenal FC Supporter
    Offline

    5
    ReputationRep:
    (Original post by manchesterunited15)
    She always is

    Will it even fit
    Oh I see...meh at least you spoke

    What are you implying Mr! Yeah it does fit (slightly) but I'm gonna look like a **** getting on the bus and all, people will be staring like "you're a bit old aren't you?" Haha At least I don't have to wear the blazer, just the skirt and tie
    Offline

    0
    ReputationRep:
    schoolgirl selfie plz prodigy
 
 
 
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

This forum is supported by:
Updated: January 5, 2015
Poll
Which web browser do you use?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.