How are you feeling right now? MKIII

Announcements
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    :top:
    :thanks:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    bored
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by junayd1998)
    bored
    Same

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    is it bad to be obsessed with pokemon go :rofl:
    just download like an hour ago
    there is a park like 5 seconds away from my house and there are loads of people who are sitting there to catch Pokemon :toofunny:
    obsession is real :facepalm:
    i might go out tomo to get pokemon :rofl: but only if my parents would allow :hide:
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by fatima1998)
    is it bad to be obsessed with pokemon go :rofl:
    just download like an hour ago
    there is a park like 5 seconds away from my house and there are loads of people who are sitting there to catch Pokemon :toofunny:
    obsession is real :facepalm:
    i might go out tomo to get pokemon :rofl: but only if my parents would allow :hide:
    I'm the rarest pokemon of them all

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by fatima1998)
    is it bad to be obsessed with pokemon go :rofl:
    just download like an hour ago
    there is a park like 5 seconds away from my house and there are loads of people who are sitting there to catch Pokemon :toofunny:
    obsession is real :facepalm:
    i might go out tomo to get pokemon :rofl: but only if my parents would allow :hide:
    I expect this fad will go out of fashion before I've stopped procrastinating for long enough to check it out, just like Flappy Bird. :moon:
    Offline

    3
    (Original post by Hydeman)
    I expect this fad will go out of fashion before I've stopped procrastinating for long enough to check it out, just like Flappy Bird. :moon:
    thats exactly what my thinking is :yep:
    (Original post by RobML)
    I'm the rarest pokemon of them all

    Posted from TSR Mobile
    lel sure you are :unsure:
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by fatima1998)
    thats exactly what my thinking is :yep:


    lel sure you are :unsure:
    Gotta catch me Fat

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    (Original post by RobML)
    Gotta catch me Fat

    Posted from TSR Mobile
    will do when i'll find you :lol:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    I really need to pee but cba
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Feel like lying on a raft and drifting into the ocean. Bliss
    Offline

    3
    My mum told me that my sister got her degree. She got a first.:moon:
    Offline

    3
    Well I've just realized I'm only 2 points off 9 gems!!
    Much anticipation as to when that will happen!

    But I'm tired and shall sleep soon!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Oh sh*t! I cant rep u lol
    Soon lol
    Goodnight
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    Well I've just realized I'm only 2 points off 9 gems!!
    Much anticipation as to when that will happen!

    But I'm tired and shall sleep soon!
    There now you have 9 gems :wink:
    Offline

    3
    (Original post by mr T 999)
    There now you have 9 gems :wink:
    Thanks man!
    Appreciated!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    Thanks man!
    Appreciated!
    I think in a sad way we all get excited when we get a new gem on our homepage. I just recently got my 6th gem and it felt really really good. It actually put me in a good mood for a couple weeks and gave me some reason to go on with my life and existence LOL. Have been in so much pain the last few days. I just would like to get a break from it. congratulations on getting your new gem. I know you'll receive a lot more in the future.
    Offline

    3
    (Original post by emobambam)
    I think in a sad way we all get excited when we get a new gem on our homepage. I just recently got my 6th gem and it felt really really good. It actually put me in a good mood for a couple weeks and gave me some reason to go on with my life and existence LOL. Have been in so much pain the last few days. I just would like to get a break from it. congratulations on getting your new gem. I know you'll receive a lot more in the future.
    Yeah I think that's true!
    Yeah I feel rather good now that I've got my 9th one!
    Well it shows people like the stuff you write so it should make you feel happy!
    Aww no! anything you wanna talk about?
    Yeah I can imagine tbh! Can't be nice to live with!
    Thanks! Well I don't know about that!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by littlenorthernlass)
    My mum told me that my sister got her degree. She got a first.:moon:
    You're supposed to be happy for her :nothing:
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Friar Chris)
    You're supposed to be happy for her :nothing:
    You only post on TSR to subtly torment Marian. **** off.
 
 
 
Today on TSR
Poll
Does your body insecurities make you avoid PE or exercise?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.