Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Welcome Squad
    (Original post by Matrix123)
    Yes, I'll find out my results this Thursday. Thanks, Spotify! :hugs:

    Cool, good thing it happens every year then...yup!

    Haha, fair enough haha true, for you!

    Awesome - in which case, hope that everything goes very well for you! Remember to PM or email me your results!
    Yep, it does happen every year, and hopefully I'll be able to sell everything this year, so that I can actually look around other people's stalls next year... Though seeing as though my parents will help me out, hopefully I'll be able to have a little look around a few of the other stalls too
    Offline

    4
    ReputationRep:
    huk
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Qaz25)
    That's the problem with Muslims these days innit. Nobody is even happy for their son's/daughter's to choose someone from a different Muslim background.

    Okay, so that's the first one I've heard about. I know a Pakistani who married a Nigerian, one who married a Chinese girl, others with white girls etc... but Somali... no no

    I don't really have any preferences tbh as long as she be Muslim and likes me back lol. But I do tend to fall for Pakistani's/Bengali's :ninja:
    Yh no offence somali people can be very racist

    Nigerian-Pakistani wedding is rare
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by I am Kira)
    ive seen ur sc stories fam
    I'm light skinned I swear. Like in the middle but closer to white then Somali brown
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by OGGUS)
    I'm light skinned I swear. Like in the middle but closer to white then Somali brown
    Ur darker than me
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by OGGUS)
    I'm light skinned I swear. Like in the middle but closer to white then Somali brown
    Mate chill
    wallah L probs thinks i look like this :rolleyes:


    Which isnt fair
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    No.
    If i ever were to show someone my face it would be in this order
    Aysha
    Electro
    Hamza
    ?????
    ?????
    OGGUS
    idk
    You

    What colour do somali people have? Everyone is a different shade. Me and my brother have totally different skin colours. Your soo narrow minded :rolleyes:
    i dont care bro my mum will freak out no offence if i brought you home
    Offline

    4
    ReputationRep:
    cdz
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    Yh no offence somali people can be very racist

    Nigerian-Pakistani wedding is rare
    They met at Uni.... how cute.

    But I'll have a story to tell my kids (Inshallah) innit..

    "dad, tell us how you met mum....????"

    "well beta, I didn't know her until our families introduced us, and was slightly awkward... and I was running out of options, so I said yes,she said yes... next thing we know, we were married" :ninja: :rofl:
    Offline

    4
    ReputationRep:
    mediaya Where are you?
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Qaz25)
    They met at Uni.... how cute.

    But I'll have a story to tell my kids (Inshallah) innit..

    "dad, tell us how you met mum....????"

    "well beta, I didn't know her until our families introduced us, and was slightly awkward... and I was running out of options, so I said yes,she said yes... next thing we know, we were married" :ninja: :rofl:
    :rofl: Interesting story indeed :mmm:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Qaz25)
    They met at Uni.... how cute.

    But I'll have a story to tell my kids (Inshallah) innit..

    "dad, tell us how you met mum....????"

    "well beta, I didn't know her until our families introduced us, and was slightly awkward... and I was running out of options, so I said yes,she said yes... next thing we know, we were married" :ninja: :rofl:
    Lmao
    My story mum how did you meet dad?
    Through your great aunt :rofl:
    Offline

    4
    ReputationRep:
    PrincessBO$$ 20 mins to go :excited:
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Ur darker than me
    Whatever mate
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    Lmao
    My story mum how did you meet dad?
    Through your great aunt :rofl:
    Better than "well son....... she's my first cousin.... :erm:"

    I'm so glad I have no female first cousins near my age... well there is one but deffo ain't gonna marry a first cousin :rofl:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by spotify95)
    Awesome - in which case, hope that everything goes very well for you! Remember to PM or email me your results!
    Yep, it does happen every year, and hopefully I'll be able to sell everything this year, so that I can actually look around other people's stalls next year... Though seeing as though my parents will help me out, hopefully I'll be able to have a little look around a few of the other stalls too
    Thanks and I will, don't you worry

    Ohh right. How many have you been to altogether? Aw that's nice, and yeah, hopefully you will get a chance to look around
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Me an Electro speak everyday
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by OGGUS)
    Whatever mate
    Seriously, u r though, right?
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by OGGUS)
    Me an Electro speak everyday
    ElectrospectiveI know ur sleeping, but I'll just tag u here, so u can see the gullibleness
    Offline

    4
    ReputationRep:
    fskjjshd
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Would you rather give up salt or pepper?
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.