Turn on thread page Beta

[WEEKS LEFT: 23] What are your goals for A Levels? Do not fail your contract. watch

    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by z33)
    feeeeeeeeeeeeeeeeck im screwed T_T

    IM GONNA FAIL THE CONTRACT

    okay okay 4 months i got this i got this
    I'm sorry. What? What did you say?

    I'll pretend I didn't hear that. Go back to studying and don't return until you get the grades listed.

    Dinaa - you should sign up. Spend less time on TSR too.

    Just finished revising Econ & Chem. Gonna do 45 minutes of recapping on Chem and then finish around 10.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by High Stakes)
    I'm sorry. What? What did you say?

    I'll pretend I didn't hear that. Go back to studying and don't return until you get the grades listed.

    Dinaa - you should sign up. Spend less time on TSR too.

    Just finished revising Econ & Chem. Gonna do 45 minutes of recapping on Chem and then finish around 10.
    Nothing nothing 0_0
    My grades aren't listed #justsayin
    But I did enter in - aiming for the AAA
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by z33)
    Nothing nothing 0_0
    My grades aren't listed #justsayin
    But I did enter in - aiming for the AAA
    Check now.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    AAA i think ill get BBB tho
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by High Stakes)
    Check now.
    Why so many A levels lmao?

    Anyway i'm going for A*AA or A*A*A
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by High Stakes)
    Check now.
    xD thank you ahaha
    okay okay yeah
    AAA isn't THAT hard to get right?
    I WILL GET THESE GRADES

    well... I'll try
    Offline

    19
    ReputationRep:
    A*AA
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by TSR Mustafa)
    Why so many A levels lmao?

    Anyway i'm going for A*AA or A*A*A
    How'd you do at AS?
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by z33)
    How'd you do at AS?
    Not too great :l
    Only need to resit 1 tho
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by TSR Mustafa)
    Not too great :l
    Only need to resit 1 tho
    oh ... I need to resit 4 exams ;_;
    (might be 5)

    £25 each man gtfo ¬_¬
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by z33)
    oh ... I need to resit 4 exams ;_;
    (might be 5)

    £25 each man gtfo ¬_¬
    Your paying :O
    Offline

    10
    ReputationRep:
    I like this idea! I will aim for 4A*, may as well aim high!
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by z33)
    oh ... I need to resit 4 exams ;_;
    (might be 5)

    £25 each man gtfo ¬_¬
    I kinda understand how you feel. >.> I need to resit 7. >.<

    Hehe, £19 though. :cool:

    ~


    Am I allowed to join this please?

    Well, I'll set my goal as A*A*A*.


    ‘Shoot for the moon. Even if you miss it you will land among the stars.’ ~


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Anon_98)
    I kinda understand how you feel. >.> I need to resit 7. >.<

    Hehe, £19 though. :cool:

    Posted from TSR Mobile
    Lucky **** ¬_¬
    but daym 7 exams!! :O
    Offline

    4
    ReputationRep:
    Hopefully AAAA for AS, that would be really nice, in maths, physics, computer science and spanish!
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by TSR Mustafa)
    Your paying :O
    yupp we have to pay... £125 by next wednesday that's my entire life savings fam ¬_¬
    now I HAVE to do well!! ;_;
    Offline

    9
    ReputationRep:
    I'm aiming for A*A*A*AAA (maybe a B instead of one of the As)
    Lol
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by thatcooldude2.0)
    I'm aiming for A*A*A*AAA (maybe a B instead of one of the As)
    Lol
    Did you do one or two early A levels or are you just crazy?
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by 13 1 20 8 42)
    Did you do one or two early A levels or are you just crazy?
    Haha nope, all at once
    Offline

    8
    ReputationRep:
    Predicted A*AA
    Aiming for A*A*A hehee
 
 
 

University open days

  1. University of Bradford
    University-wide Postgraduate
    Wed, 25 Jul '18
  2. University of Buckingham
    Psychology Taster Tutorial Undergraduate
    Wed, 25 Jul '18
  3. Bournemouth University
    Clearing Campus Visit Undergraduate
    Wed, 1 Aug '18
Poll
How are you feeling in the run-up to Results Day 2018?
Help with your A-levels

All the essentials

The adventure begins mug

Student life: what to expect

What it's really like going to uni

Rosette

Essay expert

Learn to write like a pro with our ultimate essay guide.

Uni match

Uni match

Our tool will help you find the perfect course for you

Study planner

Create a study plan

Get your head around what you need to do and when with the study planner tool.

Study planner

Resources by subject

Everything from mind maps to class notes.

Hands typing

Degrees without fees

Discover more about degree-level apprenticeships.

A student doing homework

Study tips from A* students

Students who got top grades in their A-levels share their secrets

Study help links and info

Can you help? Study help unanswered threadsRules and posting guidelines

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.