Join TSR now and get answers to all your questions about uniSign up now

Graphic Design ('10) Watch

    Offline

    0
    ReputationRep:
    serious im jealous! why havent i heard anything
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    When did you send off your application? Don't panic <3
    Offline

    0
    ReputationRep:
    ummm about 2/3 weeks ago maybe im getting worked up over nothing i might call up though actually just to act keen as well haha its not my first choice though so not too fussed
    yessss an offer soo happy
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Well, if you're calling them, you might as well ask when are they going to start giving offers LOL Some of us are waiting for months >.>
    Offline

    0
    ReputationRep:
    No but i havent even had an interview or heard anything stupiiddddd hahaha. At least you have!
    Ill let you wait.. i like people getting frustrated with waiting
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by chelseyhobbs)
    No but i havent even had an interview or heard anything stupiiddddd hahaha. At least you have!
    Ill let you wait.. i like people getting frustrated with waiting
    LOL, don't worry, they'll make you wait as well :p: j/k
    I'm sure they will get in touch with you next week! :yep:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    haha i will give them a piece of my mind tomorrow just you wait and see . its just the wait.. its been about 3 weeks , im acting like its been years.

    Where're you from anyways?
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Bulgaria :-) So I'm classified as an EU student
    Offline

    0
    ReputationRep:
    ahh cool. what so you'll stay over here for the whole 3 years right?
    that'll cost loads!
    not that uni doesn't anyways..
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    There's always a student loan! haha
    I guess I'll be working part time And of course my parents will be helping me out, so I think I'll make it
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Yeah guess so but there'll still be debt im dreading it haha . Do you have msn I'm off this website its annoying me haha
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by chelseyhobbs)
    Yeah guess so but there'll still be debt im dreading it haha . Do you have msn I'm off this website its annoying me haha
    Yes, I saw you got one ; I can add you if you want ^_^
    Offline

    0
    ReputationRep:
    yeah sure go for it
    Offline

    0
    ReputationRep:
    've applied for 5 unis today for Graphic Design

    chester uni - 240 ucas points required
    nottingham trent uni - 280 ucas points required
    de monfort uni - 240 ucas points required
    lincoln uni - 240 ucas points required
    coventry uni - 240 ucas points required

    I already have two D's for my AS and at the moment I'm doing two AS and two A2 courses .. my predicted grades for AS are E and D .. my predicted grades for A2 are B and E ... not good I know

    I was just wondering if there was any point for me applying to uni with these grades .. and do you think I still have a chance of getting an offer from unis?

    Thanks
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Some people I know have got interviews even though there not up to the requirements, if they really like your portfolio they sometimes let people in so I've heard. But give your a levels your best shot! You could get better than your predicted ones.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by chelseyhobbs)
    serious? why?
    how long was it before you heard off them im worried i havent even heard .
    well long story short, NTU are quite arsey and so was the woman who runs the course not giving people fair chances.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    i'm applying to falmouth, kingston, bournemouth, UWE and CSM for graphic design when my lecturer at college finally sends off my application!!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Ah, a Graphic Design '10 thread! =D
    I'm staying down south but picked three unis in/around London and two a bit further.. more after places with nice printing facilities which explains my choices, lol.. but still not sure if I want to move out but still be closer to home or if I want to just go really far away =|
    Doing my foundation at the moment though and my tutor still hasn't checked my application yet!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by chelseyhobbs)
    Some people I know have got interviews even though there not up to the requirements, if they really like your portfolio they sometimes let people in so I've heard. But give your a levels your best shot! You could get better than your predicted ones.
    Thanks
    Offline

    0
    ReputationRep:
    woooah, I am thinking about my unis every single day, it makes me ssooo stressed out, as my tutor says We will send all the applications on 6th of january. In my oopinion its waay to late, as all of my friends sent their loong time ago. Now, I see that some of you already got some offers. Its soo depressing.

    I am currently doing advanced diploma in graphics and digital arts, applying to

    LCC
    Ravensbourne
    Northumbria
    ECA (maybe?)

    now I don't know wether to apply to Nottingham or Bournemouth. what do u guys think?
 
 
 
Poll
Would you shell out for travel insurance?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.