What is the ugliest University in the UK? Watch

andyt8765
Badges: 1
Rep:
?
#21
Report 5 years ago
#21
(Original post by kpwxx)
Nope, I love them too. My other half does as well... he really likes that kind of 60s architecture with loads of massive blocks sticking out and stuff though. This kind of thing:

Spoiler:
Show


I love the way UEA looks, but maybe it's just because I love the atmosphere and place so much that it has good associations for me.

Attachment 254792
Woo!

Yeah I do like that kind of architecture. I went to the open day but ended up not applying there, the chem department wasn't great...

But I do love this building

Spoiler:
Show
Name:  1024px-Norfolk_Terrace.JPG
Views: 1007
Size:  182.6 KB
0
reply
Boner in joggers
Badges: 1
Rep:
?
#22
Report 5 years ago
#22
Edinburgh King's Buildings
1
reply
F1's Finest
Badges: 21
Rep:
?
#23
Report 5 years ago
#23
On a side note though, UEA does make up for it by the good student life and teaching.

UEA was my firm choice before my gap year! It still has a small place in my heart xD


(Original post by techno-thriller)
Oh wow, why does that look like a construction site?
:rofl:
2
reply
und3niable_
Badges: 14
Rep:
?
#24
Report 5 years ago
#24
(Original post by andyt8765)
Am I the only person who actually likes those buildings at UEA?

Posted from TSR Mobile
I LOVE it..I just don't like all the steps. Esp when drunk or my foot's injured (like today)
0
reply
Ladyliesel
Badges: 14
Rep:
?
#25
Report 5 years ago
#25
While I can't speak for most universities I'm not fond of Brunel. It's grey concrete with patches of lifelessness in-between.
0
reply
und3niable_
Badges: 14
Rep:
?
#26
Report 5 years ago
#26
(Original post by jelly1000)
I can't say I like them but I don't object to them either as they are fine on the inside.
Yeah same here..but ALL the steps
0
reply
jelly1000
Badges: 21
Rep:
?
#27
Report 5 years ago
#27
(Original post by und3niable_)
Yeah same here..but ALL the steps
Oh yeah Ziggurat steps are quite lethal and the other halls don't have lifts. Keeps you fit lol and lifts are always breaking down.
0
reply
und3niable_
Badges: 14
Rep:
?
#28
Report 5 years ago
#28
(Original post by jelly1000)
Oh yeah Ziggurat steps are quite lethal and the other halls don't have lifts. Keeps you fit lol and lifts are always breaking down.
The steps on the square are way too steep as well!
0
reply
jelly1000
Badges: 21
Rep:
?
#29
Report 5 years ago
#29
(Original post by und3niable_)
The steps on the square are way too steep as well!
I've not found them too bad (and this is coming from someone with no balance!)
0
reply
jelly1000
Badges: 21
Rep:
?
#30
Report 5 years ago
#30
(Original post by James A)
On a side note though, UEA does make up for it by the good student life and teaching.

UEA was my firm choice before my gap year! It still has a small place in my heart xD




:rofl:
What made you decide not to go there then when you reapplied?
0
reply
Ayesha1234
Badges: 12
Rep:
?
#31
Report 5 years ago
#31
No offence to city university students but that Uni was pretty ugly, it looks like a council estate.


Posted from TSR Mobile
0
reply
F1's Finest
Badges: 21
Rep:
?
#32
Report 5 years ago
#32
(Original post by jelly1000)
What made you decide not to go there then when you reapplied?
Because they would have made an offer of AAA, which would have been out of my reach.

Reading offered AAB so I knew that I would chose them.
0
reply
jelly1000
Badges: 21
Rep:
?
#33
Report 5 years ago
#33
(Original post by James A)
Because they would have made an offer of AAA, which would have been out of my reach.

Reading offered AAB so I knew that I would chose them.
Ah I see, thats a shame.
0
reply
Hippokrates
Badges: 14
Rep:
?
#34
Report 5 years ago
#34
Warwick
0
reply
IndiaCaitlinn
Badges: 17
Rep:
?
#35
Report 5 years ago
#35
Neither Essex or UEA are particularly beautiful.
0
reply
Maid Marian
Badges: 20
#36
Report 5 years ago
#36
(Original post by Pedd)
I think this is what they're talking about....

Attachment 254790

I for one can't see the issue!
That is really hideous.
0
reply
ElChapo
Badges: 18
Rep:
?
#37
Report 5 years ago
#37
Roehampton is pretty ugly
1
reply
mooomooo
Badges: 3
Rep:
?
#38
Report 5 years ago
#38
Of the unis I visited, Bath uni was the ugliest by far. Bleh
0
reply
Ndella
Badges: 18
Rep:
?
#39
Report 5 years ago
#39
OMG Essex is pretty bad. When I was on the website to apply they showed their campus at a good angle to make it look modern. I take the modern part back now lol. I'm applying as their History modules make up for it nevertheless
0
reply
Vesta10
Badges: 0
Rep:
?
#40
Report 5 years ago
#40
(Original post by ElChapo)
Roehampton is pretty ugly
I second that
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

University open days

  • Arts University Bournemouth
    Art and Design Foundation Diploma Further education
    Sat, 25 May '19
  • SOAS University of London
    Postgraduate Open Day Postgraduate
    Wed, 29 May '19
  • University of Exeter
    Undergraduate Open Day - Penryn Campus Undergraduate
    Thu, 30 May '19

How did your AQA GCSE Physics Paper 1 go?

Loved the paper - Feeling positive (196)
30.2%
The paper was reasonable (263)
40.52%
Not feeling great about that exam... (110)
16.95%
It was TERRIBLE (80)
12.33%

Watched Threads

View All