Clearing opens tonight at midnight. Watch

leah_0600
Badges: 0
Rep:
?
#21
Report 12 years ago
#21
can't get onto clearing. Anyone else having this problem? Slow server?
0
reply
CAFC
Badges: 0
Rep:
?
#22
Report 12 years ago
#22
yay nice to see ucas are handling the high demand well :/
0
reply
Agony Aunt
Badges: 11
Rep:
?
#23
Report 12 years ago
#23
its so slow!
0
reply
MickeyG
Badges: 0
Rep:
?
#24
Report 12 years ago
#24
Brilliant. We're making it crash So much for the ucas "improvements". Peice of crap website!
0
reply
Xaphania
Badges: 0
Rep:
?
#25
Report 12 years ago
#25
(Original post by LFC_Girl)
Staring at a lovely blank page currently. I dread to think what it is going to be like in the morning.
haha ditto! Can everyone here on TSR who are also on track get off for a minute so I can check if i'm into my uni. Cheers
0
reply
Singh_87
Badges: 2
Rep:
?
#26
Report 12 years ago
#26
Everyone get off UCAS...and I'll tell you what you wana know ... :p:
0
reply
jonjoe
Badges: 2
Rep:
?
#27
Report Thread starter 12 years ago
#27
omg just realised im officially 17
0
reply
leah_0600
Badges: 0
Rep:
?
#28
Report 12 years ago
#28
If it's like this tonight, imagine what it will be like in the morning

We have NO chance
0
reply
Xaphania
Badges: 0
Rep:
?
#29
Report 12 years ago
#29
(Original post by jonjoe)
omg just realised im officially 17
:eek: Its your bday on results day?
0
reply
tomc87
Badges: 1
Rep:
?
#30
Report 12 years ago
#30
Has anyone actually got onto the ucas clearing page yet??
0
reply
LFC_Girl
Badges: 1
Rep:
?
#31
Report 12 years ago
#31
I'm on

(Original post by Xaphania)
haha ditto! Can everyone here on TSR who are also on track get off for a minute so I can check if i'm into my uni. Cheers
Apperently won't update till 8am.
0
reply
Xaphania
Badges: 0
Rep:
?
#32
Report 12 years ago
#32
Arrghhhh this is irritating!!! Ok i'm getting off track and checking again in another 2 hours time, its not like i'm gonna sleep tonight anyway...
0
reply
xsbrx
Badges: 2
Rep:
?
#33
Report 12 years ago
#33
yep it just opened for me! i'm already searching
0
reply
jonjoe
Badges: 2
Rep:
?
#34
Report Thread starter 12 years ago
#34
(Original post by Xaphania)
:eek: Its your bday on results day?
Yep sucks dont it,

Its a struggle to even get onto ucas.com

link to clearing
http://clearing.ucas.com/cgi-bin/hsr...g.Hssearch.run
0
reply
Xaphania
Badges: 0
Rep:
?
#35
Report 12 years ago
#35
(Original post by LFC_Girl)
Apperently won't update till 8am.
Ahhh thanks for letting me know, saves me staring at a blank screen for ages trying to log in
0
reply
Bshell
Badges: 0
#36
Report 12 years ago
#36
Seems the server has been reset
0
reply
MickeyG
Badges: 0
Rep:
?
#37
Report 12 years ago
#37
I got on and managed to search for the course i wanted. Wasnt too bad with speed for me. Took a few tries to get through though. No hope for the 8am login
0
reply
leah_0600
Badges: 0
Rep:
?
#38
Report 12 years ago
#38
this is so annoying...

I'm trying to get onto a website that will leave me in the same boat as i am now... clueless!!!
0
reply
simply_me_
Badges: 0
Rep:
?
#39
Report 12 years ago
#39
Sigh omg - talk about slow - its probably quicker to go on foot and ask round ALL THE UNIS THEMSELVES!!!
Oh my god if it's like this tomorrow morning.

SCREAM :mad:
0
reply
Jontheone
Badges: 0
Rep:
?
#40
Report 12 years ago
#40
Anyone whos on there fancy doing everyone a HUGE favour and running a nice and easy copy/paste job?

You know it makes sense
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

University open days

  • University of the Arts London
    MA Design: Ceramics, Furniture or Jewellery Open Day Postgraduate
    Fri, 25 Jan '19
  • Coventry University
    Undergraduate Open Day Undergraduate
    Sat, 26 Jan '19
  • Brunel University London
    Undergraduate Experience Days Undergraduate
    Sat, 26 Jan '19

Do you think the internet has made political discussion more aggressive?

Yes (36)
97.3%
No (1)
2.7%

Watched Threads

View All