Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Hasany1 here passed up the opportunity to have Sex with a membr othe opposite gender? Watch

    Offline

    16
    ReputationRep:
    Nope, but I cannot say I have been offered.
    Offline

    13
    ReputationRep:
    Surprisingly, yeah. I was added by a mutual friend on Facebook and we got talking, had a similar music taste, etc. Then we got to the topic of sex and he basically implied that we could meet up and experiment (he's not very experienced either). I just kept putting it off. I think I'd be very awkward if it came to that. Pardon the pun :lol:
    • Community Assistant
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Yes, I have more than enough choice so I can afford to be picky.
    Offline

    9
    ReputationRep:
    Yes, obviously. Many hundreds of times.

    Ha
    Haha
    Hahahahaha.

    No.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Yes because I wasn't attracted to them/they came off creepy
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Yes.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Yeah, 'cause standards :curious:
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Tyrion_Lannister)
    Yeah, loads of times. Because I wasn't attracted to them.
    i guess its a little different for girls...
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Yes, because I used to be a total village idiot.
    • Welcome Squad
    Offline

    16
    (Original post by ChickenMadness)
    yes. Not into casual sex.

    Got called a fridge a lot by the girls at school lol.
    Omg same. Well i never got called a fridge.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by anonymouspie227)
    Omg same. Well i never got called a fridge
    Only happened if you were male tbh lol. Since it's not really 'normal' for boys.
    • Welcome Squad
    Offline

    16
    (Original post by ChickenMadness)
    Only happened if you were male tbh lol. Since it's not really 'normal' for boys.
    That word kills me.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Yes, because I didn't want to have sex
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Yes. I didn't have a jimmy and I'd only known her for like 30 minutes.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    Almost, but not quite :lol:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Yes
    At my sixth form christmas party the Christmas before last

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    I didnt want to make things awkward as I didnt see her as gf material but would have seen her everyday
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by laylarose)
    Surprisingly, yeah. I was added by a mutual friend on Facebook and we got talking, had a similar music taste, etc. Then we got to the topic of sex and he basically implied that we could meet up and experiment (he's not very experienced either). I just kept putting it off. I think I'd be very awkward if it came to that. Pardon the pun :lol:
    Screenshots ?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Yes. Reason? I'm not sexually attracted to the opposite sex.
    Offline

    17
    ReputationRep:
    I'm not desperate

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
Reply
Submit reply
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: July 27, 2014
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What newspaper do you read/prefer?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.