Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

What song sums up the state of your life right now? Watch

    • Political Ambassador
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    I think I'll go with this

    Offline

    13
    ReputationRep:
    Still Ill - kinda hopeless and hopeful at the same time

    Plus I feel ill, and it gives me licence to mope a bit
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Vicky628)
    Still Ill - kinda hopeless and hopeful at the same time

    Plus I feel ill, and it gives me licence to mope a bit
    I know that feeling. The hopeless and hopeful one. It's a weird state, but kind of nice.
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Indeterminate)
    I think I'll go with this

    Omggg you're always so happy and positive tbh. I think you should write like positivity manuals for life. How do you stay in that mindset ? I admire you!
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Ethereal World)
    I know that feeling. The hopeless and hopeful one. It's a weird state, but kind of nice.
    It's better than flat out pessimism, I guess!
    Offline

    16
    ReputationRep:
    also this
    yes am posting again sue me

    Offline

    16
    ReputationRep:
    I can really relate to the lyrics in the OP.

    I will get back to yoi. Debating a couple of songs for myself rn :yep:
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by IFoundWonderland)
    I can really relate to the lyrics in the OP.

    I will get back to yoi. Debating a couple of songs for myself rn :yep:
    Tbh I'm surprised it wasn't a T.Swift song that I chose. But I'm feeling really spaced out and weird and like an alien and creep is always soothing at these times.
    Offline

    20
    ReputationRep:


    Pretty perfect.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Was meant to train with my friend but he's already been to the gym and gone home.

    Offline

    18
    ReputationRep:
    Stumbled on Kid Cudi's music the other night, I hadn't really given him a proper listen other than his charted songs. Really relate to a lot of what he says. Wish I found him last year

    Offline

    12
    ReputationRep:

    Asleep - The Smiths

    "I'm tired and I want to go to bed"
    • Political Ambassador
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by Ethereal World)
    Omggg you're always so happy and positive tbh. I think you should write like positivity manuals for life. How do you stay in that mindset ? I admire you!
    Haha thanks

    There was a time when I was actually quite depressed about some stuff But then I thought it'd be better to focus on the good stuff and that's what I've been trying to ever since
    Offline

    9
    ReputationRep:
    Knights of Cydonia - Muse
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by QuantumSnowy)

    Asleep - The Smiths

    "I'm tired and I want to go to bed"
    Feel like this all the time tbh. Right now I don't even feel that tired but I just want to go to bed. I hate being in my brain sometimes.
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Aristotle's' Disciple)
    Was meant to train with my friend but he's already been to the gym and gone home.

    Loooool :rofl:

    Tune! Getting all the nostalgia feels now. :moon:
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by hezzlington)


    Pretty perfect.
    Nice song! I actually meant to tag you !

    I know I'm pretty perfect as well
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Me now
    Offline

    16
    ReputationRep:

    Hopefully within a year or two
    Offline

    1
    ReputationRep:


    yeah
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Brussels sprouts
    Useful resources

    Articles:

    TSR wiki music section

    Quick link:

    Unanswered music threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.