Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Would someone be so kind and talk to me? watch

    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by apronedsamurai)
    hi
    Hey
    • Community Assistant
    • Welcome Squad
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Welcome Squad
    (Original post by FireFreezer77)
    I am indeed.
    Porsche are looking good so far. Audi 1.4s off the pace. Not sure about Toyota yet though!
    You looking forward to it?!
    considering the new r18 is more powerful and definately more aero than last years car, me thinks they be sandbagging (unless they really are screwed).

    toyota I think are dark horses. also looks like the rumours about the modded super gt engine were absolutely wrong. truth is we wont know anything till sunday (hoping for a race more epic than last years epic race)

    btw, what you reckon is gonna happen with p1l?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    No idea what that means.
    You let me down

    I thought you could german
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    I'm bored of doing my college work and want to talk to someone instead

    Anyone want to?
    Don't care where!
    Hey! How are you?

    BORING QUESTION: Have you started Unit 6 yet? If so, how'd you find it?
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by quasa)
    considering the new r18 is more powerful and definately more aero than last years car, me thinks they be sandbagging (unless they really are screwed).

    toyota I think are dark horses. also looks like the rumours about the modded super gt engine were absolutely wrong. truth is we wont know anything till sunday (hoping for a race more epic than last years epic race)
    Yeah I have a feeling they are. We'll have to wait and see what happens,

    I agree. I'm hoping Toyota do better this year. They were way off the pace last year for some reason!
    Last years race was awesome. I also hole this years is as good!
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Inexorably)
    You let me down

    I thought you could german
    Haha apologies.

    I can English but that's it. I'm gonna learn French at somepoint though!
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by ravioliyears)
    Hey! How are you?

    BORING QUESTION: Have you started Unit 6 yet? If so, how'd you find it?
    Not too bad. Yourself!

    Haha that's not boring. But I don't know what unit 6 is. What is it? I've no idea what I'm doing really at college tbh. We get given assignments and are expected to do them with no tutoring!
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    Not too bad. Yourself!

    Haha that's not boring. But I don't know what unit 6 is. What is it? I've no idea what I'm doing really at college tbh. We get given assignments and are expected to do them with no tutoring!
    I'm good, thanks!

    :lol: Fair enough. Unit 6 is Electronics. Thats pretty much the same for me too - my teacher gave my class all the answers for Mechanical Principles :rofl:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    Haha apologies.

    I can English but that's it. I'm gonna learn French at somepoint though!
    When you learn some French then you can understand this joke;

    *realising you're reading a book you already read*
    "deja lu"
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by ravioliyears)
    I'm good, thanks!

    :lol: Fair enough. Unit 6 is Electronics. Thats pretty much the same for me too - my teacher gave my class all the answers for Mechanical Principles :rofl:
    Good!

    Yeah I've done that! It was ok. Fairly straightforward I found.
    That sucks! Lucky! I never got that!
    Offline

    17
    ReputationRep:
    :party: hi what's up
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Inexorably)
    When you learn some French then you can understand this joke;

    *realising you're reading a book you already read*
    "deja lu"
    Haha. I do get that one actually.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Weiß du wo die Wohnwagen-Zubehör Laden ist?

    I English too
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Inexorably)
    When you learn some French then you can understand this joke;

    *realising you're reading a book you already read*
    "deja lu"
    PRSOM :toofunny::toofunny::toofunny:
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Milzime)
    :party: hi what's up
    Hey, not much really. College work bored me nearly to sleep so I stopped that.
    You?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    Haha. I do get that one actually.
    Goddamnit.

    What did the French trademark lawyer say to her wife?
    je ™

    (Original post by ||TheUnknown||)
    PRSOM :toofunny::toofunny::toofunny:
    Hehe (A)
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by uoshp)
    Weiß du wo die Wohnwagen-Zubehör Laden ist?

    I English too
    What in the world does that mean?

    That's some great English. I applaud you sir!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    What in the world does that mean?

    That's some great English. I applaud you sir!
    Do you know where the caravan accessory shop is? *bows*
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by uoshp)
    Do you know where the caravan accessory shop is? *bows*
    Rather random haha. I'm afraid I don't!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    Rather random haha. I'm afraid I don't!
    Neither do I ¯\_(ツ)_/¯
 
 
 
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.