Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Can middle aged women be attractive, or are they biologically not meant to be? Watch

    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Anonymous)
    Beyonce, J-lo, Shakira, Kylie Minogue, Salma Hayek.... They are hotter than 99% of women aged 18-25 in my opinion. Never give up
    Celebrities are not real people though.

    Tbh this isnt really a question since most guys will shag whatever will let them (be her middle aged or otherwise)
    Offline

    20
    (Original post by SinsNotTragedies)
    What this user said:



    Who even says 26 year olds are 'older men' though, got to be at least 40! :eek:
    I know, just sayin'. When I think of "older men" I imagine people much older than myself. But I suppose to a teenager I'd look much older - glassed, losing my hair, and having Asperger's I speak in a more formal, "old-fashioned" way than most people even a bit older than me.
    • Political Ambassador
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by Nidhoggr)
    Celebrities are not real people though.

    Tbh this isnt really a question since most guys will shag whatever will let them (be her middle aged or otherwise)
    "not real people"

    ... Pretty sure they are. :console:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Anonymous)
    Sure there is. DILFs and silver foxes
    I just checked them in the urban dictionary.

    TSR: teaching me lovely things every day.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Platopus)
    Well I'm 18 and I'm infertile. Does that make me automatically hideous? I hope not.
    That means you will never make the transition, you will forever be beautiful and defy aging
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Princepieman)
    I mean there's a whole category for them: ****

    Posted from TSR Mobile
    Yeah but thats mostly used in porn for women in their 30s/40s with fake tits, its kinda like a fetish some ppl have.
    I suspect most ppl who search **** up are older people themselves who are naturally attracted to people their own age category
    • #1
    • Thread Starter
    #1

    (Original post by Kylie Jenner)
    You sound like an alien with terms like "biologically attractive" and "fertility cues". No wonder guys on TSR have issues courting girls IRL when they treat women like grocery items with an expiry date.
    Well you are welcome to replace those words with whatever you choose if there's a better way to get my question across Wrong, I don't treat women like grocery items and I'm not looking to date them.
    • TSR Support Team
    Online

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    (Original post by lolatmaths)
    Yeah but thats mostly used in porn for women in their 30s/40s with fake tits, its kinda like a fetish some ppl have.
    I suspect most ppl who search **** up are older people themselves who are naturally attracted to people their own age category
    Woohhookay buddy. Not all hot older women are fake, hold your horses there.. And no, you'd be wrong the term is most common amongst younger men.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Princepieman)
    Woohhookay buddy. Not all hot older women are fake, hold your horses there.. And no, you'd be wrong the term is most common amongst younger men.
    Lol im not saying that i dont find older women attractive i have a friend and his mum is very fit.

    But if you look at the women in porn tagged **** they are often fake, with implants and stuff. Fair enough, ive used **** a fair amount of times too.
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by SinsNotTragedies)
    What this user said:



    Who even says 26 year olds are 'older men' though, got to be at least 40! :eek:
    I like older men :teehee:

    https://inforrm.files.wordpress.com/...th_414342t.jpg

    I didn't care for him much as a mayoral candidate, but as a Mrs Holmes candidate, he is my first pick :yep:
    • Political Ambassador
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by TheonlyMrsHolmes)
    I like older men :teehee:

    https://inforrm.files.wordpress.com/...th_414342t.jpg

    I didn't care for him much as a mayoral candidate, but as a Mrs Holmes candidate, he is my first pick :yep:
    Ugh I strongly dislike him and his smug face :damnmate: I would have agreed with you prior to the mayoral race, but now that his inner ugliness has manifested itself, his physical features are forever tainted.
    Spoiler:
    Show
    Mrs Holmes candidate lmao, polygamy much?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by SinsNotTragedies)
    Ugh I strongly dislike him and his smug face :damnmate: I would have agreed with you prior to the mayoral race, but now that his inner ugliness has manifested itself, his physical features are forever tainted.
    Spoiler:
    Show
    Mrs Holmes candidate lmao, polygamy much?
    I can't say I disagree, inner ugliness ruins everything. But I don't know, it's just something about his face that is so attractive is very appealing.
    Spoiler:
    Show
    and bigamy
    • Political Ambassador
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by TheonlyMrsHolmes)
    I can't say I disagree, inner ugliness ruins everything. But I don't know, it's just something about his face that is so attractive is very appealing.
    Spoiler:
    Show
    and bigamy
    I used to think George Osborne was attractive just something about the Tories :teeth:
    Spoiler:
    Show
    You're right, bigamy is so much better anyway poor Sherlock
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by SinsNotTragedies)
    I used to think George Osborne was attractive just something about the Tories :teeth:
    Spoiler:
    Show
    You're right, bigamy is so much better anyway poor Sherlock
    Spoiler:
    Show
    Money :smokin::smug:

    Spoiler:
    Show
    I'm joking males of TSR that are going to hate me for that comment....


    and yes poor sherlock indeed, I am a treasure indeed
    • Political Ambassador
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by TheonlyMrsHolmes)
    x
    Spoiler:
    Show
    That's all we females are after tbh :scrooge: that's why we all secretly desire a Tory :perv:
    Lmao, you've exposed the secret feminist agenda - TSR males will have a field day :rofl:
    If you have all of your side-men-hoes Sherlock's gotta have Irene
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by SinsNotTragedies)
    Spoiler:
    Show
    That's all we females are after tbh :scrooge: that's why we all secretly desire a Tory :perv:
    Lmao, you've exposed the secret feminist agenda - TSR males will have a field day :rofl:
    If you have all of your side-men-hoes Sherlock's gotta have Irene
    Spoiler:
    Show
    Obviously, if doesn't have a fat wallet, he isn't worth the time...

    I have exposed it, whoops. It seems that I have... Sorry to all the other feminists out there....

    Sherlock is always my number 1

    Irene isn't here anymore, remember?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by SinsNotTragedies)
    "not real people"

    ... Pretty sure they are. :console:
    You know what I mean.
 
 
 
Reply
Submit reply
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: May 18, 2016
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Has a teacher ever helped you cheat?
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.