Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Happy birthday! :party:

    You getting your cake at iftaar?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Boss_Rhythm)
    Thank you
    It's kinda weird fasting on your b-day. But I'm proud of it...
    So issal gooood
    Haha oh yeah. No cake till after 9 xD

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    U doin anything awesome to celebr8 ur ageing?
    Spoiler:
    Show
    if not there may be that pinturillo game thing happening in 20 mins :innocent:
    I'm not doing much cos its ramadan
    Yh, I'll be there just tag me in!
    Offline

    12
    ReputationRep:
    Congratulations on getting closer to your date of death!
    :party:
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by fatima1998)
    :party: :woo: HAPPY BIRTHDAY :woo: :party:
    Thank you! LOVE YOU xxx

    (Original post by Mochassassin)
    Happy birthday! :party:

    You getting your cake at iftaar?
    Thnx... Yup, i'm getting my cake
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Boss_Rhythm)
    I'm not doing much cos its ramadan
    Yh, I'll be there just tag me in!
    oh yeah Ramadan ofc y am I such a lil dunce :slap:
    Spoiler:
    Show
    Aweessooommmmeee
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Boss_Rhythm)
    Thank you! LOVE YOU xxx
    Since when :rofl:
    thats why you didn't tag me
    Offline

    14
    ReputationRep:
    HAPPY BIRTHDAYYYYYYYYYYYYYY~

    WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII~ Xd

    AHAHAHAHA :party: :blow::birthday::cake::birthday::congrats::congrats::congrats::blow:
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Dom2375)
    Congratulations on getting closer to your date of death!
    :party:
    My g knows
    Thnx
    Offline

    19
    (Original post by Boss_Rhythm)
    Thank you and will do after I break my fast
    What? Are you Muslim? Or do you live in a different time zone? Sorry, just curious! If it's the former, then what's stopping you from having birthday cake as your "breakfast"? either way, enjoy!
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by fatima1998)
    Since when :rofl:
    thats why you didn't tag me
    I always loved you
    +
    I defo knew you would come by yourself

    (Original post by The Joker ~)
    HAPPY BIRTHDAYYYYYYYYYYYYYY~

    WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII~ Xd

    AHAHAHAHA :party: :blow::birthday::cake::birthday::congrats::congrats::congrats::blow:
    Thank you
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Platopus)
    What? Are you Muslim? Or do you live in a different time zone? Sorry, just curious! If it's the former, then what's stopping you from having birthday cake as your "breakfast"? either way, enjoy!
    I'm muslim

    (Original post by HAnwar)
    Haha oh yeah. No cake till after 9 xD

    Posted from TSR Mobile
    Yup sad times...
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Boss_Rhythm)
    Thank you raman_17 and Tasnia'x as well as ForestShadow for already saying Happy Birthday...
    No problem bro, youre a great guy and deserve a good birthday

    (Original post by Boss_Rhythm)
    Yay! XDThank you raman_17 and Tasnia'x as well as ForestShadow for already saying Happy Birthday... Jus taggedsome of my closer friends...

    (Original post by Boss_Rhythm)
    some of my closer friends...

    Spoiler:
    Show
    you said you loved me....no homo
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Happy buuuuuuuuurthday
    Lol no joke
    Happy birthday bhai Xxx

    Getting old

    Offline

    19
    (Original post by Boss_Rhythm)
    I'm muslim
    Then after 9pm... CAKE TIME!!!
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by ForestShadow)
    No problem bro, youre a great guy and deserve a good birthday





    Thank you!
    I tagged you thooooo!!! As in I put you into my post
    This means you are more special...
    Spoiler:
    Show
    Now the people whose names I didn't write will get vexed...
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Boss_Rhythm)

    Thnx... Yup, i'm getting my cake
    Save me a slice? What flavour is it? :coma:
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Platopus)
    Then after 9pm... CAKE TIME!!!
    I'm going to a restaurant so that's dealt with
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Mochassassin)
    Save me a slice? What flavour is it? :coma:
    Will do! I don't know... yet :sogood:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Boss_Rhythm)
    I always loved you
    +
    I defo knew you would come by yourself
    but you never express your love to me before :rofl:
    errrr is that meant to be meanie :unimpressed:
    :toofunny: i am always on chat forum :innocent:
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Would you like to hibernate through the winter months?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.