Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    21
    ReputationRep:
    :bawling: :ashamed: :bawling:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by mr T 999)
    :bawling: :ashamed: :bawling:
    Domt worry T i know it was an accident :console: i still love u :hugs:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Domt worry T i know it was an accident :console: i still love u :hugs:

    Posted from TSR Mobile


    :jumphug:

    We had a sniper trying to snipe the 10000th post but failed and got the last post :eviltongue:

    If I hadn't posted I'm sure the sniper would have gotten it. That would have been alot worse, so in a way it's good that I won and not the sniper :yep:

    Btw I gave AJ some useful advice on how to win but he chose not to use it and lost :sad: Damn it AJ why didn't you use my advice :bawling:
    • Section Leader
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Section Leader
    Posting to subscribe. :yawn:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by mr T 999)
    :jumphug:

    We had a sniper trying to snipe the 10000th post but failed and got the last post :eviltongue:

    If I hadn't posted I'm sure the sniper would have gotten it. That would have been alot worse, so in a way it's good that I won and not the sniper :yep:

    Btw I gave AJ some useful advice on how to win but he chose not to use it and lost :sad: Damn it AJ why didn't you use my advice :bawling:
    Yh o saw that lmao, i would have cried if some random dude posted her/his first post on the last post

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by AngryJellyfish)
    Posting to subscribe. :yawn:
    Aww u changed ur pic

    :console: :lovehug:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Omg i feel like throwing up..... Argh... I better sleep i think

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by mr T 999)
    It was a accident :cry2 says the girl who was trying to post the winning post :eviltongue:
    correction last post
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by mr T 999)
    :jumphug:

    We had a sniper trying to snipe the 10000th post but failed and got the last post :eviltongue:

    If I hadn't posted I'm sure the sniper would have gotten it. That would have been alot worse, so in a way it's good that I won and not the sniper :yep:

    Btw I gave AJ some useful advice on how to win but he chose not to use it and lost :sad: Damn it AJ why didn't you use my advice :bawling:
    And I would have gotten away with it too, If it weren't for you meddling kids!
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by AngryJellyfish)
    Posting to subscribe. :yawn:

    :sorry:
    I see you changed your pic why change it what does this pic suppose to mean? Also why didn't you use my advice I pm you?? :sad:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Kwame502)
    And I would have gotten away with it too, If it weren't for you meddling kids!


    :mad: :stomp:

    :spank: :spank: :spank:

    :banned: :banned:

    :mob: :mob :mob:

    :stink:
    • Section Leader
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Section Leader
    Avatar fail, can't get it down below 50k without it looking terrible. :noway:

    (Original post by mr T 999)
    :sorry:
    I see you changed your pic why change it what does this pic suppose to mean? Also why didn't you use my advice I pm you?? :sad:
    Apology accepted, for now. :unimpressed:
    • Section Leader
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Section Leader
    (Original post by Kwame502)
    And I would have gotten away with it too, If it weren't for you meddling kids!
    :spank: :eviltongue:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by mr T 999)
    :mad: :stomp:

    :spank: :spank: :spank:

    :banned: :banned:

    :mob: :mob :mob:

    :stink:
    Apologies, i didn't know you had to post regularly to be considered a legit winner but I was actually aiming for last post believe it or not
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Kwame502)
    And I would have gotten away with it too, If it weren't for you meddling kids!
    Offline

    19
    ReputationRep:

    Bye guys. The QUEEN leaves
    • Section Leader
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Section Leader
    (Original post by Kwame502)
    Apologies, i didn't know you had to post regularly to be considered a legit winner but I was actually aiming for last post believe it or not
    There's no rule saying a person can't win with their first ever post on the site. :nah: Though after putting in 10,000 posts worth of time and *effort*, the others might hold it against that person. :eviltongue:

    *only managed 441 posts in the last part, probably over half of which were tonight* :flute:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    I'm back acc cant sleep, makes me feel worse

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)

    Bye guys. The QUEEN leaves
    Bye

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What's your favourite Christmas sweets?
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.