Turn on thread page Beta
    Offline

    1
    ReputationRep:
    wooo clever me! *dances round in circles* what are you studying at brist? and name your preferred halls! lol wow i am now a respected member!! w0000t!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by ThE_OnE)
    wooo clever me! *dances round in circles* what are you studying at brist? and name your preferred halls! lol wow i am now a respected member!! w0000t!
    I'll be doing English - if I get the grades I've listed Wills as my first choice, followed by Churchill, then either Badock or Hiatt Baker (can't remember now!) but to be honest I'm not too bothered where I end up. Hopefully I'll have a good time regardless!
    Congrats on the post count!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    this is me sporting my new haircut. lol. feelin like a trixie pixie.
    Attached Images
     
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by ckseven)
    this is me sporting my new haircut. lol. feelin like a trixie pixie.
    Nah, It's really snazzy.
    What you hoping to do/Where are you hoping to live in Bristol?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    snazzy? glad u think so.


    ive already accepted my place to study law, and my place to stay at goldney hall. and urself?
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Lucky you! I've got fingers crossed for results day. Not long now! If all goes well then i'm hoping for Wills.

    See you there!
    Offline

    11
    ReputationRep:
    Bump! Any more?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Good lord, I swear that said Brazillian the first time I read it!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Well Hello guys,
    This is me and I will be studying Accounting and Finance. I would tell you where I was living but can't at the mo cos I ain't had no notification!! Anyways I'm out now!
    Bye
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by 2Pacalypse)
    Well Hello guys,
    This is me and I will be studying Accounting and Finance. I would tell you where I was living but can't at the mo cos I ain't had no notification!! Anyways I'm out now!
    Bye
    u can be my flatmate. haha. jokes jokes. :rolleyes:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Jokes Jokes??? Damn I thought I got one therr lol!!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Hey!

    i'm applying this year - first choice do i count?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    in the spirit of keeping this thread alive, ima post up a pic of me. *wee* haha.

    okay, so this is cara wearing her very cool-roadside-bought-farmers-hat. the cutie makin a special appearance in this photo (aside from myself ) is this lil girl sitting on a bannister (as you can see. hehe).

    this picture was taken at the magnificent angkor wat temple in cambodia. this place is amazing. the people are so kind, the culture beautiful, the food to die for, and the beer tasty. yum. haha.
    Attached Images
     
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by ckseven)
    u can be my flatmate. haha. jokes jokes. :rolleyes:
    mine too! lol
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by slowjamz)
    mine too! lol
    i suppose sharing is caring? haha.
 
 
 
Poll
Who is most responsible for your success at university

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.