Join TSR now for chat about life, relationships, fashion and more…Sign up now

Girls, would you date me?.

    Offline

    2
    ReputationRep:
    go to pletyoffish bruv

    okcupid

    why are you here doing this...I'm being nice, that's not how tsr works, that's not how any of this works
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by IronicalMan)
    Ignore the females.
    Lost weight, get fitter, be more mean/less caring and socialize.
    Sorted.
    Thank you for the support and advice my friend.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Ttingox)
    Why not, I'm a good person.
    I am polite, intelligent, a gentleman.
    I'm rude, foolhardy and a total cad :sexface:
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Anonymous)
    Maybe
    It all depends on personality tbh, in my opinion looks are not that important
    I see.
    Well I have good personality.
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by IronicalMan)
    Ignore the females.
    Lost weight, get fitter, be more mean/less caring and socialize.
    Sorted.
    Yeah because ignoring females is a great way to get a girlfriend XD
    Online

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Ttingox)
    Why not?.

    I think I look pretty good.

    you're over rating yourself mate
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Anonymous)
    Maybe
    It all depends on personality tbh, in my opinion looks are not that important
    sorry to burst ur bubble
    but that's what ugly ppl say=)))
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Instead of putting up a picture (nothing wrong with that) and asking if girls would date you (so much wrong with that). It would be better if you actually socialise on TSR and show your personality. Just telling people that you have a good personality doesn't make it so.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ed98)
    Yeah because ignoring females is a great way to get a girlfriend XD
    I never said ignore, meh I got two ****s out of it lmao.
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by 0to100)
    Something tells me this guy isn't British or even in Britain...and is looking for a gf on a random website...

    I'm creeped as **** yo. Be careful my beauties.
    I am from the USA.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    pass
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Rhaenys10)
    sorry to burst ur bubble
    but that's what ugly ppl say=)))
    I think looks aren't important either. Thank you for bursting my bubble.
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Saba XD)
    I think looks aren't important either. Thank you for bursting my bubble.
    they may not be .. not in the traditional sense
    but u gotta be attracted to ur partner and this guy is creepy af
    and idk why but i think i ve seen his face before on tsr
    #3

    this q isn't related to this guys q but can someone tell me if Manchester is a better city or newcastle for students? thx!!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Ttingox)
    I am from the USA.
    mhm yea wuteva m8

    good luck finding teenage girls on here as well then
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Rhaenys10)
    they may not be .. not in the traditional sense
    but u gotta be attracted to ur partner and this guy is creepy af
    and idk why but i think i ve seen his face before on tsr
    Fair enough.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Fairly certain you've posted this quite a few times. No offence but you seem quite desperate :L

    Oh and girls don't like gentleman ^^
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Ttingox)
    I am from the USA.
    USA my ass
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    More validation over TSR I see.
    I just wanted to see how I fair in the eyes of the females of TSR.
    #1

    like seriously how old are you?? and wtf post this thread??
 
 
 
Write a reply… Reply
Submit reply
Updated: September 25, 2016
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Poll
Which party will you be voting for in the General Election 2017?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.