Join TSR now and chat about whatever you’re intoSign up now

The Apprentice 2016 Thread Watch

  • View Poll Results: Who do you think will win The Apprentice?
    Courtney
    12
    19.35%
    Alana
    50
    80.65%

    Offline

    0
    ReputationRep:
    Hey guys
    myunidays.com/r/AdxjzuSRNxs
    If you use that link to sign up for unidays then we both get crazy student discounts
    If you signed up with my link I would appreciate it a lot and to say thanks I will give the first 10 a free 50 pound voucher
    • Community Assistant
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    You guys better be watching retro_turtles CheeseIsVeg junayd1998
    i am but 5 mins delay cos chemistry
    • Very Important Poster
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Team Titans :toofunny:not sure if Karren approves.
    • Welcome Squad
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    You guys better be watching retro_turtles CheeseIsVeg junayd1998
    That Karan guy looks like a mate of mine and i can'tstop laughing
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by SeanFM)
    Team Titans :toofunny: I think Karren got the reference.
    Yeah :rofl:

    That lady with the eccentric personality is already starting to annoy me though...
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Checking in
    • Very Important Poster
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    Yeah :rofl:

    That lady with the eccentric personality is already starting to annoy me though...
    I'm being a dummy, it was Teen Titans :lol: same difference though.

    :toofunny: I think the poor chap's monobrow will be famous on twitter.
    • Welcome Squad
    Offline

    3
    ReputationRep:
    The girls team is pissing me off now
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Almost feel sorry for the guy basically ripped off £168 for that vase :teehee:
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Let the *****ing begin :rofl:
    • Community Assistant
    Online

    3
    ReputationRep:
    Alahna is really hot.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    UWS
    Lol the female contestants in the board room :rofl:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Rebecca she looks like she is gonna cry
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Michelle fired.

    I didn't like her fringe.
    Offline

    3
    The Irish one with the black hair looks the best tbh...

    Also Jessica is way to upbeat for my liking...

    Big K? kys
    Offline

    3
    ReputationRep:
    That woman who talks like excessively reminds me of stacey soloman god it's irritating
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Karthik is amazing
    Offline

    3
    ReputationRep:
    lost interest 20 mins in... they're all so uninspiring
    Offline

    3
    (Original post by Little Popcorns)
    lost interest 20 mins in... they're all so uninspiring
    It actually was pretty dead. I was hoping for some more drama...:sad:
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by homeland.lsw)
    It actually was pretty dead. I was hoping for some more drama...:sad:
    First week is usually dead though. Wait a few weeks and there's gonna be fireworks
 
 
 
Poll
Is GoT overrated?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.