WoodyMKC is leaving TSR. Goodbye, folks!

Announcements Posted on
How helpful is our apprenticeship zone? Have your say with our short survey 02-12-2016
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by homeland.lsw)
    :cry2:

    good luck with everything and all that jazz. sad to see you go but yeah
    Spoiler:
    Show
    was it cos TheOtherSide. called you grandpa the other day. dw i'll have a word with her :spank:
    I didn't know TheOtherSide. is a girl :/

    But now I do
    Online

    3
    ReputationRep:
    Hmm, your banterous ways will be greatly missed in the realms of TSR.
    May not have always been entirely helpful but sure as hell made us all laugh!

    Woody, you shall be missed!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    This is what they all say.

    You'll be back.
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    I didn't know TheOtherSide. is a girl :/

    But now I do
    :erm:
    :hide:
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Gonna miss you guise :grouphugs:

    (Original post by 999tigger)
    Good luck for the future. i never noticed your trolling, which goes to show what passes for standard.
    Good exit post btw. Things generally run their course.

    I normally say see you tomorrow, but got the feeling this was a definite positive decision.
    Thanks mate Yeah it was before your time tbh in like 2014 I think :lol: I used to just make silly threads and stuff but by 2015 I got bored of all that
    Online

    3
    ReputationRep:


    come back WoodyKFC

    :cry:*
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Goodbye Woody and best of wishes with the rest of your life
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by homeland.lsw)
    :cry2:

    good luck with everything and all that jazz. sad to see you go but yeah
    Spoiler:
    Show
    was it cos TheOtherSide. called you grandpa the other day. dw i'll have a word with her :spank:
    Wasn't that ||TheUnknown||? But yes, she upset me deeply and now I'm leaving
    :rofl:

    Bye m8
    Online

    3
    ReputationRep:
    We just got to know you

    All the best though! :p:
    Online

    3
    ReputationRep:
    WoodyMKC how will we get rid of Ttingox without you?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    This is sad asfff
    So are you gonna get your account deleted or just NEVER log in again?
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by alkaline.)
    This is sad asfff
    So are you gonna get your account deleted or just NEVER log in again?
    Miss you m8

    No need to get it deleted tbh, just plan on logging on for the last time today
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by WoodyMKC)
    Miss you m8

    No need to get it deleted tbh, just plan on logging on for the last time today
    this feels like a death lol 😔 your presence will be greatly missed

    best of luck with whatever you choose to do with the rest of your life!
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Nirvana1989-1994)
    WoodyMKC how will we get rid of Ttingox without you?
    He'll get bored eventually Think even he knows his shtick is running its course now :lol: Miss u m8
    Offline

    3
    ReputationRep:
    :sad:
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by WoodyMKC)
    He'll get bored eventually Think even he knows his shtick is running its course now :lol: Miss u m8
    Let's hope so :rofl:
    Miss you too
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Overly dramatic departure bit unecessary I'm 25 it's a hard knock life and the student room has it's uses beyond trolling you just can't see them right now/ want a bit of attention.

    You'll be back in whatever form.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by WoodyMKC)
    No need to get it deleted tbh, just plan on logging on for the last time today
    'plan' isn't very strong word choice I'd bet good money that one in a while you'll have a scroll through tsr when bored.

    Have a good one bro anyway
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Little Popcorns)
    Overly dramatic departure bit unecessary
    I've been here a long time and, although it's not been a huge part of my life by any stretch, it feels a bit like the end of an era tbh.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by WoodyMKC)
    I've been here a long time and, although it's not been a huge part of my life by any stretch, it feels a bit like the end of an era tbh.
    hmm... read up again you missed a portion of my quote
 
 
 
Write a reply… Reply
Submit reply

Register

Thanks for posting! You just need to create an account in order to submit the post
  1. this can't be left blank
    that username has been taken, please choose another Forgotten your password?
  2. this can't be left blank
    this email is already registered. Forgotten your password?
  3. this can't be left blank

    6 characters or longer with both numbers and letters is safer

  4. this can't be left empty
    your full birthday is required
  1. Oops, you need to agree to our Ts&Cs to register
  2. Slide to join now Processing…

Updated: October 23, 2016
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Poll
Would you rather have...?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.