Turn on thread page Beta

tashas AMA watch

    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    How do u know what bhai means? :lol:

    and much more he's her.......
    My friend right hahaha yes thanks lol he's a great friend

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    My friend right hahaha yes thanks lol he's a great friend

    Posted from TSR Mobile
    :dontknow:
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    Community Assistant
    Political Ambassador
    Clearing and Applications Advisor
    (Original post by hamza772000)
    How do u know what bhai means? :lol:

    and much more he's her.......
    I had to google it xD younger brother? idk

    He's her what? write in English bruv. :rofl:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by wolfmoon88)
    I got all night to wait for this reply looking forward to it
    Yes ofc haha ...whats ur question again mwahahah
    (Original post by GreatSuccess24)
    What's your opinion about Shawn Mendes? He's a Canadian singer fyi
    Very talented isn't he loll
    (Original post by Angry Bird)
    did you report me?!
    Not yet mate

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    :dontknow:
    Good boy hamza lol

    Anything to ask?
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    Good boy hamza lol

    Anything to ask?
    Posted from TSR Mobile
    nah im fine lol
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by tamil fever)
    What's your opinion on £1 stores and their plastic cups?
    I think it's very bad indeed roflll

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    What is your opinion on the decision to expand Heathrow Airport? Make references to Zac Goldsmith for extra marks.
    You are so obnoxious,,,,,
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by junayd1998)
    That's good.

    Ummm no your not right in believing that
    What? But I thought she was? She said you are my bhai...:confused:
    (Original post by hamza772000)
    Haha, not a bhai but a ehm....yh
    :rofl:
    He's an "ehm" <---- the technical term
    Posted from TSR Mobile
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    Community Assistant
    Political Ambassador
    Clearing and Applications Advisor
    (Original post by tasha_tah)
    Yes ofc haha ...whats ur question again mwahahah


    Very talented isn't he loll


    Not yet mate

    Posted from TSR Mobile
    damn it tasha smh... I'll give another problem then:

    Find dy/dx:

    y= 5x^2(3x^2-1)^2

    :rofl:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by wolfmoon88)
    damn it tasha smh... I'll give another problem then:

    Find dy/dx:

    y= 5x^2(3x^2-1)^2

    :rofl:
    .

    Ohhh myyy goodness we even agreed how much we both dislike.maths omg lol

    Posted from TSR Mobile
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    Community Assistant
    Political Ambassador
    Clearing and Applications Advisor
    (Original post by tasha_tah)
    .

    Ohhh myyy goodness we even agreed how much we both dislike.maths omg

    Posted from TSR Mobile
    xD that's for forgetting my question and maths is horrible, I was learning this in class today spreading my experiences with ya'll by posting the problem.
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    What? But I thought she was? She said you are my bhai...:confused:

    :rofl:
    He's an "ehm" <---- the technical term
    Posted from TSR Mobile
    Yup indeed he is :mmm:
    • Thread Starter
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by wolfmoon88)
    damn it tasha smh... I'll give another problem then:

    Find dy/dx:

    y= 5x^2(3x^2-1)^2

    :rofl:
    il take my chances on this one and say


    dy/dx = 10x+36x^3-12x
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by wolfmoon88)
    xD that's for forgetting my question and maths is horrible, I was learning this in class today spreading my experiences with ya'll by posting the problem.
    U lol ur question is what makes me happy ? Ermmmm my family !

    Yes it obvs is :/ lol don't ask me I don't have a clue
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Yup indeed he is :mmm:
    Why would Tasha say he is my bhai then? :rofl:
    Posted from TSR Mobile
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    Community Assistant
    Political Ambassador
    Clearing and Applications Advisor
    (Original post by junayd1998)
    il take my chances on this one and say


    dy/dx = 10x+36x^3-12x
    Nah, 10x(3x^2-1)^2 + 60x^3(3x^2-1)

    didn't actually solve it, just looked at the answers on my textbook but I assume that you use the product rule
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Why would Tasha say he is my bhai then? :rofl:
    Posted from TSR Mobile
    I said thst ? Lol no I said friend I believe

    Matrix please do not listen to hamza !!


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by wolfmoon88)
    Nah, 10x(3x^2-1)^2 + 60x^3(3x^2-1)

    didn't actually solve it, just looked at the answers on my textbook but I assume that you use the product rule
    Chheeeeaaaterrrr

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    I said thst ? Lol no I said friend I believe

    Matrix please do not listen to hamza !!


    Posted from TSR Mobile
    I was on your thread tagging people who are my siblings and said I apologise if I missed anyone, then you said junayd...but I've hardly ever spoken to him before :rofl: so you were just saying I missed him off with the tags in general?

    2 !'s and OK
    Posted from TSR Mobile
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: October 25, 2016
The home of Results and Clearing

2,078

people online now

1,567,000

students helped last year
Poll
A-level students - how do you feel about your results?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.