Turn on thread page Beta

@SassKing13 Appreciation Thread watch

    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Spock's Socks)
    He has very, very good taste in music :yep:
    You have great taste too Also I think you were one of the people I followed on here very early on, when I first joined.
    Offline

    17
    ReputationRep:
    SassKing13

    SassKing, SassKing, SassKing,
    Where do I begin?
    (Close rhyme :ahee:)

    You are so kind, caring, supportive and hilarious that it cannot be properly put into words
    Another key part of you which has been brought up a lot in this thread is your music taste...which I have to agree with.
    Thanks so much for the fantastic music recommendations you have given me (which always beat my amazing [awful ] ones)

    Do you ever get that there's so much to say that you can't think of what to say? I'm having one of those moments now :rofl:

    Ohh, I also appreciate you looking after young Jim
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    SassKing13

    SassKing, SassKing, SassKing,
    Where do I begin?
    (Close rhyme :ahee:)

    You are so kind, caring, supportive and hilarious that it cannot be properly put into words
    Another key part of you which has been brought up a lot in this thread is your music taste...which I have to agree with.
    Thanks so much for the fantastic music recommendations you have given me (which always beat my amazing [awful ] ones)

    Do you ever get that there's so much to say that you can't think of what to say? I'm having one of those moments now :rofl:

    Ohh, I also appreciate you looking after young Jim
    :ahee:
    Matrix, Matrix, Matrix
    XD

    Thank you very much That honestly means a lot :hugs:
    Thank you I just like what I like XD You're very welcome though, I enjoy sharing Most people have never heard of some of the bands I like haha.

    I know what you mean :lol:

    :lol:
    He's like a son to me Matrix.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    who?
    Offline

    13
    ReputationRep:
    Yesss, he's such a lovely fella :thumbsup:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    :ahee:
    Matrix, Matrix, Matrix
    XD

    Thank you very much That honestly means a lot :hugs:
    Thank you I just like what I like XD You're very welcome though, I enjoy sharing Most people have never heard of some of the bands I like haha.

    I know what you mean :lol:

    :lol:
    He's like a son to me Matrix.
    SassThing, SassThing, SassThing
    :laugh:

    Aww no worries :hugs:
    Haha fair enough I suppose :rofl:
    I'm glad to hear it and true, I'd never even heard of the Bunnymen before you had recommended them

    Thank Lord McCulloch :rofl:

    :rofl3:
    I am glad to hear I entrusted him to the right person, SassKing.
    (Original post by XOR_)
    who?
    The King, of course :rolleyes:

    Spoiler:
    Show

    Are you gonna do the music quiz again?
    Deadline: tomorrow :ninja:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    x
    Nope sorry, I took at look at it and I imagine it'd go as bad as last time .
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by XOR_)
    who?
    :wavey:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    SassThing, SassThing, SassThing
    :laugh:

    Aww no worries :hugs:
    Haha fair enough I suppose :rofl:
    I'm glad to hear it and true, I'd never even heard of the Bunnymen before you had recommended them

    Thank Lord McCulloch :rofl:

    :rofl3:
    I am glad to hear I entrusted him to the right person, SassKing.

    The King, of course :rolleyes:

    Spoiler:
    Show


    Are you gonna do the music quiz again?
    Deadline: tomorrow :ninja:

    :rofl:

    :hugs:
    Most people have never heard of them or if they have, they only know The Killing Moon because it was used in a film :lol:

    I want to be good father.
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by XOR_)
    Nope sorry, I took at look at it and I imagine it'd go as bad as last time .
    Ohh fair enough...but guesses may still be worth it? Especially if you want to climb the leaderboard? Next week's one should be a lot easier than the last two

    What kind of music do you listen to?
    Spoiler:
    Show

    Let's rig the quiz :mmm:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    :rofl:

    :hugs:
    Most people have never heard of them or if they have, they only know The Killing Moon because it was used in a film :lol:

    I want to be good father.
    :hugs: (decided against " :hugs:" )
    Haha fair enough I suppose
    That means: Matrix=not in the minority :awesome:


    I have no doubt you are a great father. I'd like him to stay round mine for Christmas though, as I have previously mentioned.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Ohh fair enough...but guesses may still be worth it? Especially if you want to climb the leaderboard? Next week's one should be a lot easier than the last two

    What kind of music do you listen to?
    Spoiler:
    Show





    Let's rig the quiz :mmm:




    :mmm: all sorts really, from D&B -> EDM -> jazz -> hip-hop -> classical..
    I just have little knowledge of mainstream stuff like Miley Cyrus,Ariana Grande
    & Drake.
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by XOR_)
    :mmm: all sorts really, from D&B -> EDM -> jazz -> hip-hop -> classical..
    I just have little knowledge of mainstream stuff like Miley Cyrus,Ariana Grande
    & Drake.
    Right...noted :mmm:
    Ah I see, same tbh. I just added those in (after much research :rofl:) because I assumed most people would know about them


    I feel like this is derailing the thread and one simply cannot do that to a thread dedicated to SassKing13 so...
    You are amazing SassKing (both truth and an attempt to not fully derail, I must admit )
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    :hugs: (decided against " :hugs:" )
    Haha fair enough I suppose
    That means: Matrix=not in the minority :awesome:


    I have no doubt you are a great father. I'd like him to stay round mine for Christmas though, as I have previously mentioned.


    :lol:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    [/b]

    :lol:
    Hahaha you can join us if you really want to. :rolleyes:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    [/b]

    :lol:
    I'm on the app now btw
    :hi:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    I'm on the app now btw
    :hi:


    Posted from TSR Mobile
    Matrix was on the app now.

    SassKing was tired.

    He said goodnight to the friendly Matrix.

    "Goodnight friendly Matrix."
    :ahee: :wavey:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    CheeseIsVeg


    My kingdom.
    • Community Assistant
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Clearing and Applications Advisor
    (Original post by SassKing13)
    CheeseIsVeg


    Your kingdom.
    Woopsie, changed that to be correct :mmm:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    Matrix was on the app now.

    SassKing was tired.

    He said goodnight to the friendly Matrix.

    "Goodnight friendly Matrix."
    :ahee: :wavey:
    :rofl:

    "Why, goodnight kind SassKing."
    :bird:

    (Beats Shakespeare any day :proud: )
    Posted from TSR Mobile
 
 
 
The home of Results and Clearing

3,197

people online now

1,567,000

students helped last year
Poll
Will you be tempted to trade up and get out of your firm offer on results day?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.