Turn on thread page Beta
    Offline

    14
    ReputationRep:
    I'm shy when talking to girls, I'm not very attractive and I am frighteningly thin.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    Haven't met the right girl. But that's life. I'm not overly fussed about being single at the moment.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    My penis is just too god damn big. Damn it.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    I like having sex. I'm having fun exploring my sexuality with no strings attached.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Because girls find it incredibly hard to ask the opposite sex out, as do I.
    Offline

    7
    ReputationRep:
    Hands ----------> Cookie Jar
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Lack of a social life and a job. Crap dress sense because I have no money to go for a proper shopping trip
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Coz i enjoy being single way too much to commit..
    Offline

    9
    ReputationRep:
    I'm single probably because the (very) rare times that I do get asked out, I tend to run away screaming. Literally. Well not really.
    Offline

    7
    ReputationRep:
    Because the girls I want don't want me and the girls who want me aren't the ones I want. And being single at uni is kinda fun
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Because nobody loves me. :dontknow:
    Offline

    10
    ReputationRep:
    because i'm socially apathetic and totally oblivious to any form of female interest (As well as the usual not met anyone of interest etc.)
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Because i'm going back to Uni in a few months so a relationship living here is out of the question!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Because i'm far too sexy for all you guys :woo:

    Urm, and I just got out of a 4 year relationship 6 months ago and i'm sorta still healing.

    Plus where I live all the non-chavs are taken.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Ilora-Danon)
    I'm single because I don't know how to interract with the opposite sex due to extreme shyness and a lack of confidence.
    you're joking?
    cant find one is a valid answer?
    Offline

    7
    ReputationRep:
    I'm boring and nobody likes me, plus I've been at an all-girls scholl since i was 12. i don't know any boys!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    i'm a pretty good looking guy (not gonna be modest) but i'm pretty shy round girls
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by aliphatic)
    Because I find the chase more appealing than the actual relationship.
    This. I get bored too easily to have a relationship. I'm a terrible, terrible girlfriend. :yep:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Tut.exe)
    you're joking?
    cant find one is a valid answer?
    Sorry, didn't quite get that... are you asking me a question or making a statement?
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by _Fleur_)
    This. I get bored too easily to have a relationship. I'm a terrible, terrible girlfriend. :yep:
    Shame, such a waste.
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: March 1, 2010
Black Friday: Yay or Nay?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.