Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Sleep is for the weak II Watch

Announcements
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by missfats)
    LOOOOOOL I don't even look at themm. I just save them ans I never delete them.ahaha

    I deleted some now, I'll keep some :sexface:

    she said 'watch, when I kill you' aha!

    Posted from TSR Mobile
    Lool I'm the same except Eden Hazard
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by KairosEden)
    Her eyes are treasure.


    Posted from TSR Mobile
    Darn it I feel left out.
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Rosie786)
    Yes but if you work it out overtime the gym would seem more expensive because you buy the equipment one off.
    (Original post by KairosEden)
    Nope.

    All you need under £50, Decathalon.


    Posted from TSR Mobile
    True tbh.

    Still GYM has fitted tvs and :coma:

    faq tht.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Rosie786)
    Darn it I feel left out.
    Haha, she's really beautiful


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by missfats)
    True tbh.

    Still GYM has fitted tvs and :coma:

    faq tht.

    Posted from TSR Mobile
    All I need is my headphones, my barbell and my dumbells lol.



    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by KairosEden)
    Haha, she's really beautiful


    Posted from TSR Mobile
    You too :sexface:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by KairosEden)
    Haha, she's really beautiful


    Posted from TSR Mobile
    I want to see her too!
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by KairosEden)
    Yep.

    I'm proof.


    Posted from TSR Mobile
    What exercises do you do.

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Arieisit)
    Rosie! :jumphug:

    Posted from TSR Mobile
    'Don't know your name' :jumphug:
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Rosie786)
    Soapy I Wana see you. Kairos has complimented you so many times. I Wana know how you look Lol
    He is overreacting.

    My profile pic is of me. :lol:
    Your turn :sexface:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I could have sworn Jalal udon created this thread....


    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by KairosEden)
    Haha, she's really beautiful


    Posted from TSR Mobile
    Not fair not fair not fair.
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by RedArrow)
    I could have sworn Jalal udon created this thread....


    Posted from TSR Mobile
    it finished.

    best thread ever.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Arieisit)
    You too :sexface:

    Posted from TSR Mobile
    Ahh shad up

    Name:  ImageUploadedByStudent Room1404866036.445380.jpg
Views: 39
Size:  141.4 KB

    I'm grunge :cool:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Rosie786)
    'Don't know your name' :jumphug:
    You can call me Arie :yes:

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by RedArrow)
    I could have sworn Jalal udon created this thread....


    Posted from TSR Mobile
    I created the second edition of this. Lol
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by RedArrow)
    I could have sworn Jalal udon created this thread....


    Posted from TSR Mobile
    That one reached the max posts
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by missfats)
    LOL I give you motivation? ! ; o
    Same, I am broke. can't wait to renew my gym membership ugh thm feelz.

    go on tumblr , write fitness motivation. its the BEST :yes:

    Posted from TSR Mobile
    Just a bunch of skinny white girls with six packs :hand:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by missfats)
    it finished.

    best thread ever.

    Posted from TSR Mobile
    And we post all night to the best thread ever!!!

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by KairosEden)
    Ahh shad up

    Name:  ImageUploadedByStudent Room1404866036.445380.jpg
Views: 39
Size:  141.4 KB

    I'm grunge :cool:


    Posted from TSR Mobile
    Oooooh you took this just for me :kiss:

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Will you be richer or poorer than your parents?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.