Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
Turn on thread page Beta
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Man like Wayne
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Reckon the name of this thread should be changed to "The FIFA Thread - PS" to keep the XBOX lot away.


    sr90
    Mad Vlad
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by SA-1)
    Reckon the name of this thread should be changed to "The FIFA Thread - PS" to keep the XBOX lot away.


    sr90
    Mad Vlad
    Yeah true, I'm sure Dirtybit/sr90 will change it. Props for the Mad Vlad tag - yellow card incoming

    I'll be able to play later tonight but I won't get home until about 6 because of this interview thing.
    Hopefully I'll get good new and it'll spur on a scoring spree

    Can't tag on my phone it it would be nice to see Rk and Joker on too
    Offline

    19
    ReputationRep:
    What time is everyone on tonight?

    Might be able to get a few games in.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    bought it today, on now for an hour and probably again at about 9

    brb just played first drop in game
    brb 9.5 rating
    :cool:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Shall us 3 go on now
    Offline

    15
    ReputationRep:
    add me brahs difeo1234

    (Original post by FFTypoCorrector)
    Shall us 3 go on now
    ye
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by difeo)
    add me brahs difeo1234



    ye
    Quote zKlown pls I'm on phone

    If not we can co-op seasons
    Offline

    15
    ReputationRep:
    .
    (Original post by zKlown)
    What time is everyone on tonight?

    Might be able to get a few games in.
    .
    (Original post by FFTypoCorrector)
    Quote zKlown pls I'm on phone

    If not we can co-op seasons
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by FFTypoCorrector)
    Shall us 3 go on now
    (Original post by difeo)
    add me brahs difeo1234



    ye
    Pro clubs it is
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by FFTypoCorrector)
    Can't go on actually, have to pop out


    Pls
    ffs
    Offline

    19
    ReputationRep:
    I'll be on around 8ish if that's good.

    Gotta go for a run and have my dinner yet.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    Cool let's just leave it until 8 or 9
    Luce will be back then unless he's out celebrating his new job/crying because he didn't get it
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Gonna be mad

    Will only play for an hour or two though, may go out tonight

    But let's say 8

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by SA-1)
    Gonna be mad

    Will only play for an hour or two though, may go out tonight

    But let's say 8

    Posted from TSR Mobile
    Lol at going out bro, Friday night is ArsenalFanTV and chill.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by difeo)
    Cool let's just leave it until 8 or 9
    Luce will be back then unless he's out celebrating his new job/crying because he didn't get it
    I'm back now bros - only went and got the job didn't I?!?!

    Off to Newcastle tomorrow anyway so I'll be celebrating then.
    Gotta do a few things but I can be on at 7:15?
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Lúcio)
    I'm back now bros - only went and got the job didn't I?!?!

    Off to Newcastle tomorrow anyway so I'll be celebrating then.
    Gotta do a few things but I can be on at 7:15?
    Well done m8 proud of u xx

    I'm going out so can't play until 8:30
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by zKlown)
    Lol at going out bro, Friday night is ArsenalFanTV and chill.
    :rofl:

    Nah me and man like Ty are gonna go on a pussy patrol in our Arsenal attire around Holloway Road

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Lúcio)
    I'm back now bros - only went and got the job didn't I?!?!

    Off to Newcastle tomorrow anyway so I'll be celebrating then.
    Gotta do a few things but I can be on at 7:15?
    Congrats

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by SA-1)
    :rofl:

    Nah me and man like Ty are gonna go on a pussy patrol in our Arsenal attire around Holloway Road

    Posted from TSR Mobile
    Don't talk about pussy, talk about net pussy
 
 
 
Poll
“Yanny” or “Laurel”

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.