Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Damn
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by SoggyCabbages)
    Ooh nice! :awesome:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    NO! He's the oldest on TSR, he's 59 :rofl:
    Oh did he say on tsr or just this thread lol, how do u 59!?!?

    Posted from TSR Mobile
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by mr T 999)
    I don't need reading glasses I'm multitasking right now between watching anime and posting here :rolleyes:

    Btw I'm older than you in fact the oldest here tbh :wink: :proud:
    Lol, nah. Not the oldest

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    Dont be Sad! You dont deserve to be sad. I do.
    :hugs:
    (Original post by mediaya)
    U dont, believe me, everyone deserves happiness :h:

    Posted from TSR Mobile
    :yy:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    U older than AJ than??

    Posted from TSR Mobile


    :nah: I'm younger than him lol
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by mr T 999)
    Damn
    I was so sure ud say damn.... :mmm:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    :crazy:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by mr T 999)
    :nah: I'm younger than him lol
    Oh okay, let me guess how old u are!

    Spoiler:
    Show
    30?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Hamza i quoted u in the best person in tsr but i think u didnt get the notif, didu?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    :crazy:
    Oh yh u too asma, i tagged in the best person on tsr......lol

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Oh did he say on tsr or just this thread lol, how do u 59!?!?

    Posted from TSR Mobile
    I was joking

    (Original post by mediaya)
    Hamza i quoted u in the best person in tsr but i think u didnt get the notif, didu?

    Posted from TSR Mobile
    I did get it and I replied too, I don't think u got the notif
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    I was joking

    I did get it and I replied too, I don't think u got the notif
    Oh haha okay

    I replied to u again, after u replied to me lol



    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    jhbkhk
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Oh haha okay

    I replied to u again, after u replied to me lol



    Posted from TSR Mobile
    What did u say? I cba to check
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    What did u say? I cba to check


    Lol
    You said that:

    Thanks Aysha but I don't think I deserve it tbh

    I said this:

    Uve done so many things for me, why wouldnt u deserve it?
    Sorry, late didnt get notifs :dontknow:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    14
    ReputationRep:
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Are unpaid trial work shifts fair?
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.