Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Guess something about the person below you. Watch

    Offline

    5
    ReputationRep:
    Nope, I've never used Netflix and I don't intend to use it any time soon either!

    TPB is going to burn all of their unnecessary school work once their exams are over
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Haha I doubt it; I'll.probably stash it all in my attic and look forward to what next

    TPB never made out before(snogged anybody?)
    Offline

    2
    ReputationRep:
    as much of it as I can..... depends if I have to do repeats hahaha

    Hasn't washed in the past few days?
    • Offline

      3
      Literally just had a shower :P

      TPB is asian?
      Offline

      0
      ReputationRep:
      (Original post by ChronicBoredom)
      Literally just had a shower :P

      TPB is asian?
      nope i am not
      would love some ice cream right now ??
      Offline

      3
      ReputationRep:
      nope just had a shower

      TPB is really tall and thin
      Offline

      2
      ReputationRep:
      Nope, slim but a pretty average height of 5'8".

      TPB is a virgin.
      Offline

      11
      ReputationRep:
      I am a virgin, lol, I'm probably going to end up being that person from the film The 40 Year Old Virgin XD

      TPB used to watch High School Musical when they were younger


      Posted from TSR Mobile
      Offline

      17
      ReputationRep:
      (Original post by FrostShot)
      Nope, it doesn't converge on 2! Finding this sum was in fact a famous problem that baffled mathematicians centuries ago, called the Basel problem. Unless you are super creative or have learned some very advanced mathematical problem solving tools you probably won't be able to find it. The answer is approximately 1.6, but it is in fact related to a very special constant that you would know
      Dammit, I tried...

      I was in fact finding the solution of the sum to infinity of 1/2r (oops)
      Offline

      1
      ReputationRep:
      (Original post by SampleX)
      I am a virgin, lol, I'm probably going to end up being that person from the film The 40 Year Old Virgin XD

      TPB used to watch High School Musical when they were younger


      Posted from TSR Mobile
      Yes, my sister forced me to watch them on repeat...

      TPB has posted over 100 times
      Offline

      1
      ReputationRep:
      nope.

      TPB is really bad at chemistry
      Offline

      2
      ReputationRep:
      Failed it, think I got 25% on my last AS level exam

      TPB has a good mate who smokes
      Offline

      2
      ReputationRep:
      Nope, although I enjoy the occasional one here and there to help me think, so I suppose I'm that mate. :lol:
      Offline

      4
      ReputationRep:
      TPB has an allergy.
      Offline

      2
      ReputationRep:
      Yep, hayfever.

      TPB has less than £50 in their bank account.
      Offline

      2
      ReputationRep:
      Got a little bit more than that

      TPB is hungry right now
      • Community Assistant
      • Political Ambassador
      Offline

      19
      ReputationRep:
      Nope, not at all

      TPB speaks a foreign language
      Offline

      18
      ReputationRep:
      yes
      TPB has cheated in a major examination
      Offline

      3
      ReputationRep:
      No, how would you even cheat?

      Is looking forward to uni this sept/next sept eek!


      Posted from TSR Mobile
      Offline

      2
      ReputationRep:
      (Original post by Pollyanna1998)
      No, how would you even cheat?

      Is looking forward to uni this sept/next sept eek!


      Posted from TSR Mobile
      Yes! And nervous OMG!

      TPB is that person before the exam that freaks everyone out because they're freaking out
     
     
     
  1. See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  2. Poll
    What newspaper do you read/prefer?
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  3. See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  4. The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.