Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Jina)
    LOl! How are you revising for AS history a day before the exam? That must be unheard of. :/


    Posted from TSR Mobile
    Lets see what grade I get
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Jina)
    Yours doesn't happen to be on the 4th of july - international relations paper?


    Posted from TSR Mobile
    Nope, mine is the AQA School's History project with Medicine through time and American west- 3rd and the 10th of June
    (Original post by L'Evil Fish)
    It's AS, so earlier

    This Tuesday :lol:
    :eek::eek::eek: Whoa good luck!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by L'Evil Fish)
    It's AS, so earlier

    This Tuesday :lol:
    :lol: Last minute crew!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Ugh i'm so tired
    Offline

    2
    ReputationRep:
    I should be doing some sort of revision but alas, it's not to be for now....God I hate these moments when I feel like Dobby punishing himself
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by JustaDreamer)
    I should be doing some sort of revision but alas, it's not to be for now....God I hate these moments when I feel like Dobby punishing himself
    So should I but I'm sad because I got a bad mark in the AQA June 2011 reading paper. And I haven't been motivated to do anything today!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by L'Evil Fish)
    Lets see what grade I get
    I think I know what the outcome will be....


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by JustaDreamer)
    Nope, mine is the AQA School's History project with Medicine through time and American west- 3rd and the 10th of June


    :eek::eek::eek: Whoa good luck!
    Haha the american west sounds interesting...
    Medicine one not so much. :/ A whole paper on it seems stretched. Haha


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Vionar)
    So should I but I'm sad because I got a bad mark in the AQA June 2011 reading paper. And I haven't been motivated to do anything today!
    Awww :console: I was really motivated this morning and memorised like two pages of unknown vocab I picked up from past papers....and re-did a reading paper :coma:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I'm panicking about my RS exam now.
    Looool if media or family life or genesis account of world origins come up..
    Screwed!


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Jina)
    Haha the american west sounds interesting...
    Medicine one not so much. :/ A whole paper on it seems stretched. Haha


    Posted from TSR Mobile
    I've never been a big fan of history, and I'm not fond of either! Yep, a paper each, and I have to write SUPER FAST. As for my teacher...not much better than my English one. :cry2:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by JustaDreamer)
    Awww :console: I was really motivated this morning and memorised like two pages of unknown vocab I picked up from past papers....and re-did a reading paper :coma:
    I wish I could do that! I think I've gone from a feeling of needing to do revision on Friday to apathy today, which is never good! I still need to do all the papers from June 2011 onwards. :sigh:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by JustaDreamer)
    Nope, mine is the AQA School's History project with Medicine through time and American west- 3rd and the 10th of June


    :eek::eek::eek: Whoa good luck!
    (Original post by Vionar)
    :lol: Last minute crew!
    (Original post by Jina)
    I think I know what the outcome will be....


    Posted from TSR Mobile
    Thanks!

    Everyone predicted UMS!

    It's out of 120 :yy:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by L'Evil Fish)
    Thanks!

    Everyone predicted UMS!

    It's out of 120 :yy:
    Hmm... What are the grade boundaries?
    Offline

    13
    ReputationRep:
    Hi guys

    Is anyone here sitting the new AQA Level 1/2 IGCSE exam? Biology is on Tuesday and I'm really nervous last minute revision ftw!
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Vionar)
    Hmm... What are the grade boundaries?
    Name:  1368369854135.jpg
Views: 112
Size:  76.9 KB
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by L'Evil Fish)
    :sigh: Londoners...

    :erm: have you been to Wales? Speak any Welsh? Support them in the rugby?
    I wasn't born in London, I was born in South Bedfordshire and moved to London when I was 11, so I share your sentiments.

    And yeah, ages ago, when I was about 8 or 9, I went to Cardiff for a weekend. It was primarily because of a rather disappointing Doctor Who exhibition which was going on, but I liked the city, I wouldn't mind living there.

    Do I know any Welsh? Erm... helo, cymru, cymraeg, gwasanthenu (we stayed at a Travelodge at a services), Pobol y Cwm... so yeah not very much, I'm under the impression that most Welsh people speak English apart from in rural villages in North Wales. And I don't watch rugby, so yeah.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Bonoahx)
    I wasn't born in London, I was born in South Bedfordshire and moved to London when I was 11, so I share your sentiments.

    And yeah, ages ago, when I was about 8 or 9, I went to Cardiff for a weekend. It was primarily because of a rather disappointing Doctor Who exhibition which was going on, but I liked the city, I wouldn't mind living there.

    Do I know any Welsh? Erm... helo, cymru, cymraeg, gwasanthenu (we stayed at a Travelodge at a services), Pobol y Cwm... so yeah not very much, I'm under the impression that most Welsh people speak English apart from in rural villages in North Wales. And I don't watch rugby, so yeah.
    Hahaha, you're welsh enough

    I speak welsh unless I'm with English people :mmm:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    French listening and writing tomorrow. Haven't revised, not sure what I can really do
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Vionar)
    I wish I could do that! I think I've gone from a feeling of needing to do revision on Friday to apathy today, which is never good! I still need to do all the papers from June 2011 onwards. :sigh:
    When is your exam? This year or next year? Lol


    Posted from TSR Mobile
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Brussels sprouts
    Useful resources

    Study tools

    Rosette

    Essay expert

    Learn to write like a pro with our ultimate essay guide.

    Thinking about uni already?

    Thinking about uni already?

    See where you can apply with our uni match tool

    Student chat

    Ask a question

    Chat to other GCSE students and get your study questions answered.

    Creating

    Make study resources

    Create all the resources you need to get the grades.

    Planner

    Create your own Study Plan

    Organise all your homework and exams so you never miss another deadline.

    Resources by subject

    From flashcards to mind maps; there's everything you need for all of your GCSE subjects.

    Papers

    Find past papers

    100s of GCSE past papers for all your subjects at your fingertips.

    Help out other students

    Can you help? Study help unanswered threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.