Living life on the edge: Me and my crazy life

Announcements Posted on
How helpful is our apprenticeship zone? Have your say with our short survey 02-12-2016
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    :hugs:
    Spoiler:
    Show

    Posted from TSR Mobile
    :hugs:
    Spoiler:
    Show


    Tbh there's more on the list than I was expecting! Haha me neither! But it's a good thing!

    Indeed we do! Hopefully they will all be added but we shall see!!

    Wow I was not expecting that! I'm amazed by how many there are!

    Legs/thigh nope!
    But shins, yeah! Calls yes too!
    Woop! That's 12 now!
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    :hugs:
    Spoiler:
    Show


    Tbh there's more on the list than I was expecting! Haha me neither! But it's a good thing!

    Indeed we do! Hopefully they will all be added but we shall see!!

    Wow I was not expecting that! I'm amazed by how many there are!

    Legs/thigh nope!
    But shins, yeah! Calls yes too!
    Woop! That's 12 now!
    :hugs:
    Guess who I'm listening to atm...
    Spoiler:
    Show

    It sure is!

    Indeed we shall!

    Woo!

    So..feet size? Feet shape? Toes?
    That's all I can think of so if there's any others you might have to add those on yourself

    I hope you don't mind me asking, how often do you have therapy?
    Spoiler:
    Show

    Height
    Facial hair
    Face shape
    Lips
    Mouth
    Neck
    Forearms
    Eye Colour
    Shins
    Calves

    Skin tone?
    Cheeks/ cheek bones?
    Eyebrows?
    Teeth ?

    Smile x
    Eyes x
    Nose x
    Hair x
    Ears x
    Forehead x
    Eyelids x
    Shoulders x
    Upper arms x
    Chest x
    Stomach x
    Legs/ thighs x
    Chin...



    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    :hugs:
    Guess who I'm listening to atm...
    Spoiler:
    Show


    Posted from TSR Mobile
    :hugs:
    Hmm well it could be anyone but since your asking me: Echosmith!?
    Spoiler:
    Show
    Indeed!!

    Correct!

    Woop!

    Size yes
    Others no!
    Ok then! Thanks for that btw!!! It has been so very useful to me!

    Twice a week currently. But one of them is these damn group sessions which haven't helped at all! Hopefully will get some extra one on one afterwards!
    But yeah twice a week, once with each type of therapy.
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    :hugs:
    Hmm well it could be anyone but since your asking me: Echosmith!?
    Spoiler:
    Show
    Indeed!!

    Correct!

    Woop!

    Size yes
    Others no!
    Ok then! Thanks for that btw!!! It has been so very useful to me!

    Twice a week currently. But one of them is these damn group sessions which haven't helped at all! Hopefully will get some extra one on one afterwards!
    But yeah twice a week, once with each type of therapy.
    :hugs:
    Haha yup, correct! I'm just going through videos of their 2014 Warped Tour
    Spoiler:
    Show

    No worries. We could go further if you wanted? I mean you don't have to tell me but to yourself, you could firstly and most importantly admire the features on the list.
    Then, you could through the '?' ones and think about why they are almost but not yet properly on the list. All you have to do after that is work on them a bit and they might be on the list before you know it - like with some of the ones we have talked about.
    Finally, you can look at the others. Don't dwell on them too much but if there's ways of altering them in any way then you could try it. I hope you realise that when I say you could work on something, I'm not saying change who you are because being yourself is the most important thing :yep:
    I'm glad you found it useful!
    Ohh I see. Well that's not too bad. I was thinking it would be something like once every weekday but it's nice to have freedom from it but just so often that if anything concerns you, you can speak to them about it

    Spoiler:
    Show

    Height
    Facial hair
    Face shape
    Lips
    Mouth
    Neck
    Forearms
    Eye Colour
    Shins
    Calves
    Feet size

    Skin tone?
    Cheeks/ cheek bones?
    Eyebrows?
    Teeth ?

    Smile x
    Eyes x
    Nose x
    Hair x
    Ears x
    Forehead x
    Eyelids x
    Shoulders x
    Upper arms x
    Chest x
    Stomach x
    Legs/ thighs x
    Feet shape x
    Toes x

    Chin...



    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    :hugs:
    Haha yup, correct! I'm just going through videos of their 2014 Warped Tour
    Spoiler:
    Show


    Posted from TSR Mobile
    :hugs:
    Woop! Brilliant! What are they like live? I've not seen a live video yet!
    Spoiler:
    Show
    I don't mind tbh!
    I guess it's more personality after this. I actually don't mind my personality so that's good I suppose!
    Yeah I'll defo give that a go and focus on getting them on the list!
    Then it's time to focus on the others and try to get them on the list. But I know for a fact that most of them will stay where they are!
    It's been extremely useful! :yep:
    Oh wow that would drive me mad! I could never do once every weekday. Tbh I struggle with twice a week!
    But yeah that's true, it's nice to have some freedom!

    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    :hugs:
    Woop! Brilliant! What are they like live? I've not seen a live video yet!
    Spoiler:
    Show
    I don't mind tbh!
    I guess it's more personality after this. I actually don't mind my personality so that's good I suppose!
    Yeah I'll defo give that a go and focus on getting them on the list!
    Then it's time to focus on the others and try to get them on the list. But I know for a fact that most of them will stay where they are!
    It's been extremely useful! :yep:
    Oh wow that would drive me mad! I could never do once every weekday. Tbh I struggle with twice a week!
    But yeah that's true, it's nice to have some freedom!

    :hugs:
    Cool, they're pretty good but I do prefer them on the track and official videos. Just for you:
    Spoiler:
    Show

    Oh OK, yes from what I've gathering, you're quite comfortable with your personality That is good! I mean, you have a great personality and a whole lot of things on the list and by the sound of things, we should have a few more there by Christmas....sounds like a win-win situation to me!
    Awesome, good luck with that! And if you ever want to talk about it or anything else, feel free as always
    Fair enough - no one can have everything

    Haha well every weekday certainly would make it difficult to plan stuff. Well sounds like you have the perfect arrangements for yourself
    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    :hugs:
    Cool, they're pretty good but I do prefer them on the track and official videos. Just for you:
    Spoiler:
    Show

    Oh OK, yes from what I've gathering, you're quite comfortable with your personality That is good! I mean, you have a great personality and a whole lot of things on the list and by the sound of things, we should have a few more there by Christmas....sounds like a win-win situation to me!
    Awesome, good luck with that! And if you ever want to talk about it or anything else, feel free as always
    Fair enough - no one can have everything

    Haha well every weekday certainly would make it difficult to plan stuff. Well sounds like you have the perfect arrangements for yourself
    Posted from TSR Mobile
    :hugs:

    Ah right I see, it's that auto tuning wizardry then!
    What's just for me?
    Ah no worries I got I now!
    Thankyou! I shall have a listen!
    Spoiler:
    Show
    Yeah I like it and don't want it to change (except for these damn MH problems, they can go now!)
    Aw Thankyou!
    Well that'd be a great Christmas present!!
    Thankyou!
    Again appreciated!!!
    True, very true. It's unfortunate but still true!

    Oh it sure would! It'd be constant therapy! Damn expensive too! (I have to pay for the wizard)
    I suppose so! Plus I still get therapy once i start work next week!
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    :hugs:

    Ah right I see, it's that auto tuning wizardry then!
    What's just for me?
    Ah no worries I got I now!
    Thankyou! I shall have a listen!
    Spoiler:
    Show
    Yeah I like it and don't want it to change (except for these damn MH problems, they can go now!)
    Aw Thankyou!
    Well that'd be a great Christmas present!!
    Thankyou!
    Again appreciated!!!
    True, very true. It's unfortunate but still true!

    Oh it sure would! It'd be constant therapy! Damn expensive too! (I have to pay for the wizard)
    I suppose so! Plus I still get therapy once i start work next week!
    :hugs:

    :dontknow: I hope not! I don't think so though because they do cover videos too. Then again, those could be auto tuned too but Matrix does not think so.

    Spoiler:
    Show

    Aww yeah, but once you have them, it's very difficult to get rid of them. I think you just going to have to appreciate they want to annoy you but just try not to show the MH that you care, then maybe they will reduce their evil ways. Much easier said than done, I know.

    Indeed it would!
    You found it useful and I quite enjoyed it so it was worth it
    Yeah, but it can help us appreciate what we have more

    Ohh wow, I didn't think you'd have to pay! Well in that case, it's good he is a wizard. No good paying for some guy that can't help!
    Oh wow, time does fly by!

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    :hugs:

    :dontknow: I hope not! I don't think so though because they do cover videos too. Then again, those could be auto tuned too but Matrix does not think so.
    Spoiler:
    Show

    Aww yeah, but once you have them, it's very difficult to get rid of them. I think you just going to have to appreciate they want to annoy you but just try not to show the MH that you care, then maybe they will reduce their evil ways. Much easier said than done, I know.

    Indeed it would!
    You found it useful and I quite enjoyed it so it was worth it
    Yeah, but it can help us appreciate what we have more

    Ohh wow, I didn't think you'd have to pay! Well in that case, it's good he is a wizard. No good paying for some guy that can't help!
    Oh wow, time does fly by!
    Posted from TSR Mobile
    :hugs:

    Yeah me too! True, they could be but lets just say theyre not!
    Spoiler:
    Show
    Exactly! Thsy just dont wanna leave! Although if i think back to this time last year, i was sleeping on the floor and could barely leave the house so major improvements have been made!
    Yeah i guess thats all that can be done!
    Youre correct there!

    Win win then! It cant have been bad if you enjoyed it then! Youre so kind!
    Yeah thats true, lets us realize the good things!

    Well for private people you do but the NHS is free. But theyre rubbish so its better to pay anyway! Oh it sure is! Exactly! Thatd be pointless, so yeah its excellent that he can actually help!
    Haha it sure does!
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    :hugs:

    Yeah me too! True, they could be but lets just say theyre not!
    Spoiler:
    Show
    Exactly! Thsy just dont wanna leave! Although if i think back to this time last year, i was sleeping on the floor and could barely leave the house so major improvements have been made!
    Yeah i guess thats all that can be done!
    Youre correct there!

    Win win then! It cant have been bad if you enjoyed it then! Youre so kind!
    Yeah thats true, lets us realize the good things!

    Well for private people you do but the NHS is free. But theyre rubbish so its better to pay anyway! Oh it sure is! Exactly! Thatd be pointless, so yeah its excellent that he can actually help!
    Haha it sure does!
    :hugs:
    Indeed! Btw, did you like the live video?
    Spoiler:
    Show

    Oh wow, that certainly is a massive improvement! :top:

    True, aww! Indeed it does

    Ohh yeah that would make sense Indeed


    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    :hugs:
    Indeed! Btw, did you like the live video?
    Spoiler:
    Show

    Oh wow, that certainly is a massive improvement! :top:

    True, aww! Indeed it does

    Ohh yeah that would make sense Indeed

    Posted from TSR Mobile
    :hugs:
    Of course i did!!
    Spoiler:
    Show
    Inded it is, but not big enough!

    :hugs: I think it needs to be done more often tbh!

    Yeah, id reccomend private its just a question of if people can afford it.

    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    :hugs:
    Of course i did!!
    Spoiler:
    Show
    Inded it is, but not big enough!

    :hugs: I think it needs to be done more often tbh!

    Yeah, id reccomend private its just a question of if people can afford it.

    :hugs:
    Woo!
    Spoiler:
    Show

    Well, it'll just take time a lot of time yes but you'll get there :yep:

    :hugs:sorry, what needs to be done more often?

    Ohh true


    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    :hugs:
    Woo!
    Spoiler:
    Show

    Well, it'll just take time a lot of time yes but you'll get there :yep:

    :hugs:sorry, what needs to be done more often?

    Ohh true

    Posted from TSR Mobile
    :hugs:
    :woo:
    Spoiler:
    Show
    It will take years but it will be worth it (hopefully). But yeah thanks for the encouragement!

    The choosing good things about yourself. It would be beneficial for others too i think.

    Its not cheap unfortunately!
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    :hugs:
    :woo:
    Spoiler:
    Show
    It will take years but it will be worth it (hopefully). But yeah thanks for the encouragement!

    The choosing good things about yourself. It would be beneficial for others too i think.

    Its not cheap unfortunately!
    :hugs:
    Spoiler:
    Show

    Yup, and no worries!

    Aw, I see. Yeah I guess it could be. I mean, you seemed to like it

    Yeah


    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    :hugs:
    Spoiler:
    Show

    Yup, and no worries!

    Aw, I see. Yeah I guess it could be. I mean, you seemed to like it

    Yeah

    Posted from TSR Mobile
    :hugs:
    Spoiler:
    Show
    :hugs:
    If only there was a permanent cure too!

    Yeah i think it would defo help some people
    I actually rather enjoyed it tbh! :yep:

    Mmhmm
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    :hugs:
    Spoiler:
    Show
    :hugs:
    If only there was a permanent cure too!

    Yeah i think it would defo help some people
    I actually rather enjoyed it tbh! :yep:

    Mmhmm
    :hugs:
    Spoiler:
    Show

    :hugs:
    Yeah...

    Aw good you enjoyed it! Urmm...I don't really know anyone that I could do this with but if someone requested I guess I wouldn't mind. I mean, if you know of someone, you could take my role?

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    :hugs:
    Spoiler:
    Show

    :hugs:
    Yeah...

    Aw good you enjoyed it! Urmm...I don't really know anyone that I could do this with but if someone requested I guess I wouldn't mind. I mean, if you know of someone, you could take my role?
    Posted from TSR Mobile
    :hugs:
    Spoiler:
    Show
    :hugs:

    Oh no I wasn't meaning for you to do it, just that it would be nice for others to do it.
    But yeah I'm happy to take your role in this!
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    :hugs:
    Spoiler:
    Show
    :hugs:

    Oh no I wasn't meaning for you to do it, just that it would be nice for others to do it.
    But yeah I'm happy to take your role in this!
    :hugs:
    Spoiler:
    Show

    :hugs:

    I see, aww cool!


    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    :hugs:
    Spoiler:
    Show

    :hugs:

    I see, aww cool!

    Posted from TSR Mobile
    :hugs:
    Spoiler:
    Show
    :hugs:

    Indeed!
    I like to help people!
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by FireFreezer77)
    :hugs:
    Spoiler:
    Show
    :hugs:

    Indeed!
    I like to help people!
    :hugs:
    Spoiler:
    Show

    :hugs:
    Aw good good!


    Posted from TSR Mobile
 
 
 
Write a reply… Reply
Submit reply

Register

Thanks for posting! You just need to create an account in order to submit the post
  1. this can't be left blank
    that username has been taken, please choose another Forgotten your password?
  2. this can't be left blank
    this email is already registered. Forgotten your password?
  3. this can't be left blank

    6 characters or longer with both numbers and letters is safer

  4. this can't be left empty
    your full birthday is required
  1. Oops, you need to agree to our Ts&Cs to register
  2. Slide to join now Processing…

Updated: December 4, 2016
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Today on TSR
Poll
Would you rather have...?
Useful resources

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.