Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Guess the personality of the avatar above you Watch

    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by KeepRollingFazzy)
    Ayee you know it
    loves pet and knows how to plan things
    fussy about his hair
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by nomnomnomm)
    fussy about his hair
    definitely true lol
    you love food too much
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by KeepRollingFazzy)
    definitely true lol
    you love food too much
    thats..... eerily very accurate food is my life
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by KeepRollingFazzy)
    definitely true lol
    you love food too much
    Stylish.
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by ivybridge)
    Stylish.
    Feminist/egalitarian. Friendly. Supportive
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Steelmeat)
    i can actually cook
    (Original post by ServantOfMorgoth)
    That was pretty random lemon juice :rofl:
    It was just because like, the username Steelmeat is like, hard meat and meat that is overcooked is hard and so I though you always uhmmm... overcooked your meat... or something... yeah... I know it's stupid.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by ivybridge)
    Stylish.
    You are colourful in life
    Supportive and caring
    Spoiler:
    Show
    I just feel like it
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by John55)
    It was just because like, the username Steelmeat is like, hard meat and meat that is overcooked is hard and so I though you always uhmmm... overcooked your meat... or something... yeah... I know it's stupid.
    It's supposed to be about the avatar :rolleyes:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by KeepRollingFazzy)
    Always ranting and loves anime
    Roadman wannabe.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by LastMinReviseGuy)
    Roadman wannabe.
    Ayee a fellow roadman speaking?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Definitely a roadman

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by KeepRollingFazzy)
    Ayee a fellow roadman speaking?
    You on that grind?

    Nah, i ain't no roadman. Man was born in the streets but man don't go with the streets.

    Jk
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by LastMinReviseGuy)
    You on that grind?

    Nah, i ain't no roadman. Man was born in the streets but man don't go with the streets.

    Jk

    Nahh I am a pure innocent I dont mess around roads
    Man must be high lol
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Nah i am not high, nor am i a roadman.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by ItsmeLaura)
    Definitely a roadman

    Posted from TSR Mobile
    addicted with filters and snapchat alot
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by ServantOfMorgoth)
    It's supposed to be about the avatar :rolleyes:
    No it isn't...
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by John55)
    No it isn't...
    Sour
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by GwynLordOfCinder)
    Sour
    Articulate, gym-lover and not so mainstream
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Results)
    Articulate, gym-lover and not so mainstream
    Sexy

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Results)
    Articulate, gym-lover and not so mainstream
    Does agreeing with you make me big headed? :lol:
    2/3 I'd say, I really don't like gym

    (Original post by ServantOfMorgoth)
    Sexy
    Edgy af, likes attention
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Would you like to hibernate through the winter months?
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.