Girls Vs Boys (Part 26)

Announcements Posted on
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Level 7!? Woahh...haha and extra annoying How much more awesome than yours?:holmes:
    That is life, young Lake
    Spoiler:
    Show
    :lol:

    426
    Posted from TSR Mobile
    Well I was quite close to getting an awesome one.. Then it escaped the PokeyBall :mad2:
    Life as a Pokemon trainer

    428
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by LeyK)
    Well I was quite close to getting an awesome one.. Then it escaped the PokeyBall :mad2:
    Life as a Pokemon trainer

    428
    What's a PokeyBall?
    Haha :rofl:

    426
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    424
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Meant Pokeball
    Spoiler:
    Show
    426
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by LeyK)
    Meant Pokeball
    Spoiler:
    Show
    426
    Ahhhh OK. Thanks for the spoiler; I wouldn't have known it with its collect spelling either

    424
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    426 (I am male).
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Ahhhh OK. Thanks for the spoiler; I wouldn't have known it with its collect spelling either

    424
    Posted from TSR Mobile
    Lol.. I thought you were mocking me for the wrong spelling :lol:
    You should get it... Free exercise... It's good on the calves :dumbells: :haughty:
    (Original post by office666)
    426 (I am male).
    :five:

    428
    Offline

    0
    ReputationRep:
    430
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by LeyK)
    Lol.. I thought you were mocking me for the wrong spelling :lol:
    You should get it... Free exercise... It's good on the calves :dumbells: :haughty:

    :five:

    428
    Nope - I basically know nothing about it - apart from what you've told me
    Good on the calves!? And how do you play it?
    428
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    426
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Nope - I basically know nothing about it - apart from what you've told me
    Good on the calves!? And how do you play it?
    428
    Posted from TSR Mobile
    Last time I checked UK doesn't have the game available in it's country... So you have to have to have connections to get the game (it's not available in my country too.. but I somehow got it )
    and it's pretty self explainitory really.. I didn't know alot about Pokemon (compared to my buddy ).. still don't know anything about Pokemon.. But all I know you can rename them :ahee: And I take my naming seriously

    428
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by LeyK)
    Last time I checked UK doesn't have the game available in it's country... So you have to have to have connections to get the game (it's not available in my country too.. but I somehow got it )
    and it's pretty self explainitory really.. I didn't know alot about Pokemon (compared to my buddy ).. still don't know anything about Pokemon.. But all I know you can rename them :ahee: And I take my naming seriously

    428
    Hmmm....mysterious Haha fair enough, interesting...

    426
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    424
    Offline

    2
    ReputationRep:


    It's soo uplifting.. It's your destiny :star:

    426
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by LeyK)


    It's soo uplifting.. It's your destiny :star:

    426
    424

    Posted from TSR Mobile
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by LeyK)


    It's soo uplifting.. It's your destiny :star:

    426
    :lol:

    422

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Insult to injury I see
    Fighting a losing battle here.. I usually I don't give up but.. there is always a first time for everything :sigh:

    424
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by LeyK)
    Insult to injury I see
    Fighting a losing battle here.. I usually I don't give up but.. there is always a first time for everything :sigh:



    424
    No!:eek:
    422
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    No!:eek:
    422
    Posted from TSR Mobile
    All the hommes know it Losing battle :cry2:

    424
    Offline

    3
    ReputationRep:
    426.
 
 
 
Write a reply… Reply
Submit reply

Register

Thanks for posting! You just need to create an account in order to submit the post
  1. this can't be left blank
    that username has been taken, please choose another Forgotten your password?
  2. this can't be left blank
    this email is already registered. Forgotten your password?
  3. this can't be left blank

    6 characters or longer with both numbers and letters is safer

  4. this can't be left empty
    your full birthday is required
  1. Oops, you need to agree to our Ts&Cs to register
  2. Slide to join now Processing…

Updated: December 7, 2016
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Today on TSR
Poll
How are you feeling about doing A-levels?
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.