Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Electrospective)
    I do tooo :mmm:



    I never was.
    Spoiler:
    Show
    pussy

    6 and a half.
    Spoiler:
    Show
    no :teehee: hamza772000 knows my dirty little secret :ahee:
    Are u muslim?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Electrospective)
    I do tooo :mmm:



    I never was.
    Spoiler:
    Show
    pussy


    6 and a half.
    Spoiler:
    Show
    no :teehee: hamza772000 knows my dirty little secret :ahee:
    What ur name then?

    Oooooh wow, ur 6 :woo:
    Spoiler:
    Show
    i dont believe u


    He just told us...
    Ur converted right?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Ehm ehm... Looks like hamza knows
    So he... Converted right?

    Posted from TSR Mobile
    *She No, she just left

    (Original post by Electrospective)
    I do tooo :mmm:



    I never was.
    Spoiler:
    Show
    pussy

    6 and a half.
    Spoiler:
    Show
    no :teehee: hamza772000 knows my dirty little secret :ahee:
    You were!
    Spoiler:
    Show
    Nerdy Pussy :mmm:
    OOOh, I can expose ya naow!
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    Spoiler:
    Show

    Spoiler:
    Show


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Electrospective)
    she
    she
    she



    I'M A SHEEEEE
    Spoiler:
    Show
    :cry:
    :facepalm: sorry lol

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    *She No, she just left

    You were!
    Spoiler:
    Show
    Nerdy Pussy :mmm:
    OOOh, I can expose ya naow!
    Oops yh she lol
    Oh really?
    Reason?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Oops yh she lol
    Oh really?
    Reason?

    Posted from TSR Mobile
    Ask her I don't wanna witness a debate though so its better if u don't right Electrospective?
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Ask her I don't wanna witness a debate though so its better if u don't right Electrospective?
    If i dont what? :hmmmm2:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    Are u muslim?

    No



    (Original post by mediaya)
    What ur name then?

    Oooooh wow, ur 6 :woo:
    Spoiler:
    Show
    i dont believe u


    He just told us...
    Ur converted right?

    Posted from TSR Mobile
    I don't divulge such personal info.

    No, I left Islam. :mmm:

    (Original post by hamza772000)
    *She No, she just left

    You were!
    Spoiler:
    Show
    Nerdy Pussy :mmm:
    OOOh, I can expose ya naow!
    I am naked now. :cry2:

    (Original post by mediaya)
    Oops yh she lol
    Oh really?
    Reason?

    Posted from TSR Mobile
    Tis a secret
    Spoiler:
    Show
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Ask her I don't wanna witness a debate though so its better if u don't right Electrospective?
    yeah
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Electrospective)
    No





    I don't divulge such personal info.

    No, I left Islam. :mmm:



    I am naked now. :cry2:



    Tis a secret
    Spoiler:
    Show
    Put some clothes on!

    (Original post by mediaya)
    If i dont what? :hmmmm2:


    Posted from TSR Mobile
    If u don't aske her why she left

    (Original post by Electrospective)
    yeah
    Spoiler:
    Show
    U acc agree with me for once
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Electrospective)
    No





    I don't divulge such personal info.

    No, I left Islam. :mmm:


    Tis a secret
    Spoiler:
    Show
    Hehe okay then! Ur TSR name is... Jasmine :toofunny:

    Spoiler:
    Show
    dont tell me thats ur real name?? :mmm:

    Ah okay, why?

    A secret? Its always the same reasons tho, why people leave islam ..... So not really a secret lol

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)

    If u don't aske her why she left

    Spoiler:
    Show
    U acc agree with me for once
    Hehe okay then

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    20
    ReputationRep:

    Btw, how old are u?
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Am acc going now i was meant to go like 15 mins ago

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Hehe okay then

    Posted from TSR Mobile
    yh lol

    (Original post by mediaya)
    Btw, how old are u?
    Posted from TSR Mobile
    Electrospectivewon't tell u unfortunately
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Am acc going now i was meant to go like 15 mins ago

    Posted from TSR Mobile
    Haha byeeee
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Put some clothes on!

    No

    I was born naked.

    (Original post by mediaya)
    Hehe okay then! Ur TSR name is... Jasmine :toofunny:
    Spoiler:
    Show
    dont tell me thats ur real name?? :mmm:

    A secret? Its always the same reasons tho, why people leave islam ..... So not really a secret lol

    Posted from TSR Mobile
    Nah, call me Ikram.

    What's the typical reason?



    (Original post by mediaya)
    Btw, how old are u?
    Posted from TSR Mobile
    hamza772000 am I older than her?
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Electrospective)
    No

    I was born naked.



    Nah, call me Ikram.

    What's the typical reason?





    hamza772000 am I older than her?
    Good point

    Yh u are
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Has a teacher ever helped you cheat?
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.