Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Get it then
    It's sold out
    Offline

    5
    ReputationRep:
    ...........................
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by saraxh)
    It's sold out
    How much was it for?
    Offline

    5
    ReputationRep:
    .............
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    How much was it for?
    My family will say "What no! For this rubbish". :rofl: Rude
    http://www.topshop.com/en/tsuk/produ...330?bi=0&ps=20
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by saraxh)
    My family will say "What no! For this rubbish". :rofl: Rude
    http://www.topshop.com/en/tsuk/produ...330?bi=0&ps=20
    I agree with your family, 100% :yep: lmao what even is that :lol: £295 for that?! :rofl:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    I agree with your family, 100% :yep: lmao what even is that :lol: £295 for that?! :rofl:
    :0000 I like it
    I'd buy this http://www.topshop.com/webapp/wcs/st...t_category_rn=
    because of Gigi but its sold out too
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by saraxh)
    :0000 I like it
    I'd buy this http://www.topshop.com/webapp/wcs/st...t_category_rn=
    because of Gigi but its sold out too
    This one's wayyy better than the other one!! :yep:
    • Thread Starter
    Offline

    21
    ReputationRep:
    :mrt:
    Offline

    11
    :cookie:
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Bluebutterfly310)
    :cookie:
    Offline

    5
    ReputationRep:
    ................................ .
    Offline

    11
    (Original post by CheeseIsVeg)
    :hi:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    Is it bad that i dont know how to make tea

    Posted from TSR Mobile
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Bluebutterfly310)
    :hi:
    :hello:

    (Original post by Ayaz789)
    Is it bad that i dont know how to make tea

    Posted from TSR Mobile
    Yes. Wtf
    Offline

    11
    (Original post by CheeseIsVeg)
    :hello:



    Yes. Wtf
    How are you ??
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Bluebutterfly310)
    How are you ??
    headache
    dunno if blue jeans go better with a dark green top or black jeans?
    wbu?
    Offline

    11
    (Original post by CheeseIsVeg)
    headache
    dunno if blue jeans go better with a dark green top or black jeans?
    wbu?
    Aw hope it goes away soon. My advice blue jeans and green top, them colours go well together.
    Im okay, just fed up
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Bluebutterfly310)
    Aw hope it goes away soon. My advice blue jeans and green top, them colours go well together.
    Im okay, just fed up
    Thank you
    oh :console: hope u feel better soon!
    Sorry to bother you again but you seem knowledgeble about this sort of thing, black boots or black pumps? idk!
    Offline

    13
    ReputationRep:
    Hii :hi: How ya all doing today?
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Would you rather give up salt or pepper?
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.