Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

The Describe The Person Above You Generation X watch

  • View Poll Results: [MULTIPLE VOTES ALLOWED!!] Who would you like to meet face to face?
    This Honest
    10
    41.67%
    The Epicurean
    5
    20.83%
    Ranbow99
    6
    25.00%
    L'Evil Fish
    9
    37.50%
    Olympiad
    7
    29.17%
    Malevolent
    9
    37.50%
    Boumavilla
    3
    12.50%
    ZRO
    7
    29.17%
    Stevo F
    5
    20.83%
    The Mad Dog
    3
    12.50%
    Simran Mars Foster
    3
    12.50%
    Beeninetytwo
    6
    25.00%
    ipoop
    8
    33.33%

    Offline

    2
    ReputationRep:
    ^^ :five:

    ^ How could you? :emo: Raisins/Sultanas MAKE flapjacks! :zomg:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    ^ :puke: :puke:

    Seriously, I can't handle raisins in anything, I vomit them out like... Like...

    SCEPTILE USE "Bullet seed"
    Offline

    17
    ReputationRep:
    ^you off college now or what?
    Offline

    18
    ReputationRep:
    ^ college?:lol:

    I'm on study leave from school yeah 7 exams left

    S1 I found an amazing way of learning... So confident with that one now :mmm:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    ^you're not at college yet? Oh right still doing GCSEs haha

    Good luck

    Do you use examsolutions videos for maths revision? I found it really useful for A level maths...
    Offline

    18
    ReputationRep:
    ^ :lol: no!! Year eleven :mmm:

    Yeah, I used it... Have C4 left... And S1... Then maths is fini!

    Until I decide to do f.maths as well :rolleyes:
    Thanks
    Offline

    17
    ReputationRep:
    ^it's your own fault for doing A level early People are bound to be confused :lol:

    Other maths exams been going well? How about the GCSE maths exam(s)

    :rolleyes: :mmm:
    no probs
    Offline

    18
    ReputationRep:
    ^ oops! (history too :mmm:)

    C2 and 3 went fairly well I think!
    GCSE maths? Finished that last year

    :yy:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    ^:ahee:

    Good good
    What grade did you get? :teehee: :lol:

    :congrats:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    ^ :erm:

    C1: A
    M1: A
    HY2: A

    GCSE = A*

    Waiting for the other modules :yep:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    ^it's too easy for you, you should get half the time as everyone else in the exams :teehee: :rofl:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    ^ M1 I was rushed it was a low A...

    Although the pure modules, I finish in between 30 and 60 minutes
    Offline

    2
    ReputationRep:
    ^ We have a smarty pants. :teehee:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    ^ somehow I think my GCSEs might ruin that :lol:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    ^ Don't be silly. :no:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    ^ anyway... Some Australian was felling the trees.. Such a cool acceny
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by boumavilla)
    ^ Cinnamon is great! :zomg: I also put in golden syrup, honey and raisins... :perv:
    :drool: :drool: :drool:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    ^^ I totally understood what you just said. :yep:
    ^ Stop drooling women.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    But but but :getmecoat:

    (Original post by boumavilla)
    I would make you flapjacks if I knew where you lived! :mmm: Shame I'm not a creep either... :ninja:

    I meant desserts are easier to rescue, savoury food is harder, because with desserts you can just through other sweet things at it and it's all good! :ahee:
    It's okay just give a goat it will pass it to me :ahee:
    :mmm: that is a shame :sad:

    Ahh I see true although it doesn't work for bury cupcakes that were covered in cream and spinklers :mmm: besides that was not me
    Offline

    2
    ReputationRep:
    ^ Ok I'll go and see my local goat to pass the flapjacks on! :ahee:
    Here he is! :ahee: Name:  GOAT-IN-A-SUIT-1-1306959118.jpg
Views: 115
Size:  78.6 KB

    I made a banana cake once but it didn't rise. :sad: So I covered it in ice-cream and golden syrup. :mmm:
    (btw I spelt "throw" very strangely... :lolwut:)
 
 
 
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.