Turn on thread page Beta
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Tcrumpen)
    now she doesn't no, but in the first series she did, read her bio on the NCIS wiki
    Exactly!! Now she doesnt Tom haha, did she??? Haha i will do later bro

    (Original post by lucine.B)
    Heya! Ah right haha, I'm good thanks and not hung over...though I never have been but I thought I would be today. But I'm not so :yay: haha.



    Hey, how you been??? I didn't know you loved NCIS!!! So do I :five: haha
    Gibbs is like the best...oh and you know how I wanted to study chemistry at un i before well that was all because of Abi.
    Hey Lucine! not too bad thanks and urself?

    I dooo!! Wooo high five!!

    Gibbs is hilarious, love how McGeeky always gies "yes boss" "sorry boss" haha.

    Gibbs is funny ohhh really?!!! Abby is Awesomeeee beyond words:P


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Tom_green_day)
    Hey! That's kind, thank you! I'm very good, yourself?
    Anytime! :ahee: Good thanks, feel I have been rather productive today XD

    (Original post by CharlieTT)
    I need new friends >.<
    Am I not 'new' enough for you???
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by lucine.B)
    Anytime! :ahee: Good thanks, feel I have been rather productive today XD
    Why, what've you done?
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by mjj22)
    Exactly!! Now she doesnt Tom haha, did she??? Haha i will do later bro

    Posted from TSR Mobile
    "Abby and McGee dated briefly during Season One. However they ended the relationship later in the season and have remained good friends ever since."

    Boom right there ....
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Tcrumpen)
    "Abby and McGee dated briefly during Season One. However they ended the relationship later in the season and have remained good friends ever since."

    Boom right there ....
    Ruined it for me
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by mjj22)
    Exactly!! Now she doesn't Tom haha, did she??? Haha i will do later bro

    Hey Lucine! not too bad thanks and urself?

    I dooo!! Wooo high five!!

    Gibbs is hilarious, love how McGeeky always gies "yes boss" "sorry boss" haha.

    Gibbs is funny ohhh really?!!! Abby is Awesomeeee beyond words:P


    Posted from TSR Mobile
    I'm alright thanks

    Yes :woo: right back at ya

    Haha he so is! The blank stares he gives to McG and just everything! Its so hilarious man :lol: also when he turns up in the lab right on time when Abby has news. But I love the times he doesn't and then he gives some excuse and she's all 'that's funny, he's usually here right now...' XD

    Yes really, I just find her job so fascinating. The idea of analysing and sort of evidence and being able to help piece things together oh and Ducky!!! He is awesome. :bigsmile: I love that they have to have an English guy on their team looool but honestly its fab and I love it!

    I really love the episode where w got to meet Gibbs dd and go back to his home town that was so cool and great, got to see a different side to him.

    Abby is just a-mah-zing :yep: I am in love with her! you know most of her tattoos are real!
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by mjj22)
    Ruined it for me
    Oh you haven't seen upto the current series, i sorta assumed you had, sorry, for future referance i'll spoiler it, but if you were gonna read the wiki you would found out anyway
    Offline

    5
    ReputationRep:
    (Original post by Tom_green_day)
    Ok
    :sheep:
    I'll go safe an easy, you can't go wrong with a sheep!
    :bunny: I think a twerking bunny will go rather nicely!
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Tom_green_day)
    Why, what've you done?
    c.

    Well considering the events of last night/ this morning I actually made some Biology notes and revised today as well as play some more guitar...which I haven't done in a while due to focusing on my other instruments for music A level etc. so yeah all good :thumbsup:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    I can feel myself starting to worry, someone talk t me to distract me
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Tom_green_day)
    Good, don't wanna hurt my sensitive feelings :L
    I'm thinking that's 5 trials in one night, ****ing record or what?
    Well, since you're the first person to be trialed... :teehee:
    Offline

    5
    ReputationRep:
    (Original post by lucine.B)
    Heya! Ah right haha, I'm good thanks and not hung over...though I never have been but I thought I would be today. But I'm not so :yay: haha.
    Yay for not being hung over! :dance: I've never been hung over... But then again I've never been drunk!
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Only just realsied i'm a "TSR Demigod"
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Tcrumpen)
    Well we all can't be unshake statues of fortitude now can we, how's this for ironic, i can predict what happens at certain points in horror films, yet it still creeps me out/scares me when the thing i predicted actually happens
    Haha ok fine, but I really want to be :sad: Do you get easily scared then???
    Hmm that's so interesting you bring out the psychology side in me. So its not even the anticipation that scares you its more the knowing which then increases the fear once the event has occurred??? This is so so so intriguing. Whats it like to be scared???

    Also your point about being a guy and liking action isn't exactly a proper reason...one doesn't constitute the other action is simply associated with boys And btw I loooooooooooooooooooooooooe action :love: in fact I love a lot of things associated with guys. Didn't know you liked NCIS...its awesome isn't it?! Haha, how long have you been watching it for. I remember the first season I love the light humour and uncanny presence of Ducky and McG and all the others lol. Gibbs is just greeeeeeeeeaaaaaaaaat. Its just such a fab show...kind of prefer it to CSI though I do watch that too, specifically Miami. Its all about action
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by lucine.B)
    Haha ok fine, but I really want to be :sad: Do you get easily scared then???
    Hmm that's so interesting you bring out the psychology side in me. So its not even the anticipation that scares you its more the knowing which then increases the fear once the event has occurred??? This is so so so intriguing. Whats it like to be scared???

    Also your point about being a guy and liking action isn't exactly a proper reason...one doesn't constitute the other action is simply associated with boys And btw I loooooooooooooooooooooooooe action :love: in fact I love a lot of things associated with guys. Didn't know you liked NCIS...its awesome isn't it?! Haha, how long have you been watching it for. I remember the first season I love the light humour and uncanny presence of Ducky and McG and all the others lol. Gibbs is just greeeeeeeeeaaaaaaaaat. Its just such a fab show...kind of prefer it to CSI though I do watch that too, specifically Miami. Its all about action
    If one can describe fear you havne't done it justice, but it more the atmosphere i don't like, hense why i can't go on 4D rides in theme parks, watched NCIS soince season 2 i think i can't remember it's been a while
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by lucine.B)
    I'm alright thanks

    Yes :woo: right back at ya

    Haha he so is! The blank stares he gives to McG and just everything! Its so hilarious man :lol: also when he turns up in the lab right on time when Abby has news. But I love the times he doesn't and then he gives some excuse and she's all 'that's funny, he's usually here right now...' XD

    Yes really, I just find her job so fascinating. The idea of analysing and sort of evidence and being able to help piece things together oh and Ducky!!! He is awesome. :bigsmile: I love that they have to have an English guy on their team looool but honestly its fab and I love it!

    I really love the episode where w got to meet Gibbs dd and go back to his home town that was so cool and great, got to see a different side to him.

    Abby is just a-mah-zing :yep: I am in love with her! you know most of her tattoos are real!
    Woooo!!!! Ohhhhh yesss agree with you!!!! But Gibbs is just the bomb beyond words!!

    Abby awww!!! I like how she doea her demos cos Gibbs doesnt always get it first time hand. And its soo cute hw hes her papa figure.

    (Original post by Tcrumpen)
    Oh you haven't seen upto the current series, i sorta assumed you had, sorry, for future referance i'll spoiler it, but if you were gonna read the wiki you would found out anyway
    Nooo i meant u spoilt it for ne showing me the wiki thing cos i was gonna look it up lololol :P



    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by lucine.B)
    Am I not 'new' enough for you???
    Come round my place and get blazed?
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by mjj22)
    Woooo!!!! Ohhhhh yesss agree with you!!!! But Gibbs is just the bomb beyond words!!

    Abby awww!!! I like how she doea her demos cos Gibbs doesnt always get it first time hand. And its soo cute hw hes her papa figure.



    Nooo i meant u spoilt it for ne showing me the wiki thing cos i was gonna look it up lololol :P



    Posted from TSR Mobile
    There's plenty of other juicy stuff on there
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Tcrumpen)
    I can feel myself starting to worry, someone talk t me to distract me
    Hey, whats worrying you??? Are you okay??? I'm here to talk :console:

    (Original post by incipientT)
    Well, since you're the first person to be trialed... :teehee:
    Trialed?! What is this??? :eyeball:
    Btw I shall reply very soon, please don't hate me haven't been at my computer or any tech lately...if ya catch my drift

    (Original post by EmKendall)
    Yay for not being hung over! :dance: I've never been hung over... But then again I've never been drunk!
    Haha yes woo! :dancing2: Neither have I so :five: Neither have again so another high five sista haha. I always drink twice as much as my friends and feel absolutely fine Sucks for them though...they get banging head aches but I look after them, although last night they were the ones looking after me since I was more tipsy than ever before. Quite odd but still a great night!
    So are you in sixth form then or...???
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by incipientT)
    Well, since you're the first person to be trialed... :teehee:
    Um, that emoticon concerns me, is there a dual meaning of this trials business?
    But I'm the first? Awh I feel blessed

    (Original post by lucine.B)
    c.

    Well considering the events of last night/ this morning I actually made some Biology notes and revised today as well as play some more guitar...which I haven't done in a while due to focusing on my other instruments for music A level etc. so yeah all good :thumbsup:
    Revision? D: But you do Music A level, likewise! Which other instruments do you play?

    (Original post by EmKendall)
    :bunny: I think a twerking bunny will go rather nicely!
    Yaay twerking Miley Cyrus bunny (y)
    :snoozing: I'll get cat out the way while I can still name animals!
 
 
 
Poll
Black Friday: Yay or Nay?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.