Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Twinport53)
    I'm not sure (I don't) what that face means

    Posted from TSR Mobile
    • TSR Support Team
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Mr.Intelligent)
    No. Note 3 is the shizz :beard:

    Posted from TSR Mobile
    U WOT M8. Samsung stuff is crap. How's the slow, bloated UI? :ahee:

    (Original post by Mubariz)
    it is yes, but I can't justify the upgrade yet.
    That screen...plus one of the best camera and processor set-ups you can find anywhere.
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Twinport53)
    You have me mixed up with Kairos :rolleyes:
    Soz
    Micropuny *
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Mr.Intelligent)
    I'm not sure (I don't) what that face means

    Posted from TSR Mobile
    Proudness :cool:

    (Original post by Sophsha)
    Soz
    Micropuny *
    Oh har har Soapy :rolleyes:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by The Financier)
    U WOT M8. Samsung stuff is crap. How's the slow, bloated UI? :ahee:



    That screen...plus one of the best camera and processor set-ups you can find anywhere.
    If Samsung were crap they wouldn't have the top selling phones :rolleyes:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Sophsha)
    I love you
    chill out

    (Original post by The Financier)
    U WOT M8. Samsung stuff is crap. How's the slow, bloated UI? :ahee:



    That screen...plus one of the best camera and processor set-ups you can find anywhere.

    lol, touchwhiz is a joke.

    meh, I'd rather have the money, the screen isn't gonna affect much, not yet anyway especially since the pixel density on the G2 is already really high.
    Camera not bothered about.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Twinport53)
    Proudness :cool:



    Oh har har Soapy :rolleyes:
    Danny's a lad :laugh:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Mubariz)
    the Sony Xperia have them on (tempered glass I think) get one of them



    G3 imo is better due to the screen resolution

    Note 3 is nice too
    Yeah, it's awesome, it's nice and big

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Mubariz)
    chill out




    lol, touchwhiz is a joke.

    meh, I'd rather have the money, the screen isn't gonna affect much, not yet anyway especially since the pixel density on the G2 is already really high.
    Camera not bothered about.
    I happen to like Touch Wiz :rolleyes:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Mr.Intelligent)
    Yeah, it's awesome, it's nice and big

    Posted from TSR Mobile
    It is quite nice yes

    (Original post by Mr.Intelligent)
    I happen to like Touch Wiz :rolleyes:

    Posted from TSR Mobile
    You also like slow cars like nissan micras?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Mubariz)
    It is quite nice yes



    You also like slow cars like nissan micras?
    Touch Wiz is probably slow on the older phones(like S2). It works fine on my phone and tablet.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Mubariz)
    I love Soph
    :rolleyes:
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Mr.Intelligent)
    Touch Wiz is probably slow on the older phones(like S2). It works fine on my phone and tablet.

    Posted from TSR Mobile

    still slows it down and is stupid.

    The LG UI on the other hand is smart
    • TSR Support Team
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Mubariz)
    lol, touchwhiz is a joke.

    meh, I'd rather have the money, the screen isn't gonna affect much, not yet anyway especially since the pixel density on the G2 is already really high.
    Camera not bothered about.
    Indeed it is. :lol:

    You'd be surprised. The new UI is also quite brilliant.

    (Original post by Mr.Intelligent)
    If Samsung were crap they wouldn't have the top selling phones :rolleyes:

    Posted from TSR Mobile
    It's amazing what a little money can buy you.

    A world-class MARKETING team for example?
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Sophsha)
    Please mubz, please be with me, I need you
    Please calm down, you're embarrassing yourself

    (Original post by The Financier)
    Indeed it is. :lol:

    You'd be surprised. The new UI is also quite brilliant.



    It's amazing what a little money can buy you.

    A world-class MARKETING team for example?
    I've heard yeah but really cannot justifiy it when the G2 is still a great phone. I'll hold out until the next generation probably

    Yeah basically apple. They also make updates wreck the older phones so people have to buy the newer ones (like apple)
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Mubariz)
    still slows it down and is stupid.

    The LG UI on the other hand is smart
    You know what slows down a phone too? Too much porn :laugh:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by The Financier)
    Indeed it is. :lol:

    You'd be surprised. The new UI is also quite brilliant.



    It's amazing what a little money can buy you.

    A world-class MARKETING team for example?
    Samsung doesn't advertise that much tbh and most people research before buying stuff like that. Samsung is good bruv. LG are just copycats.

    Posted from TSR Mobile
    • TSR Support Team
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Mr.Intelligent)
    Samsung doesn't advertise that much tbh and most people research before buying stuff like that. Samsung is good bruv. LG are just copycats.

    Posted from TSR Mobile
    Right, because you know all those adverts with Messi, Ronaldo, Rooney etc haven't been on TV 24/7...

    Lol no. LG have a completely different look and feel to the cheap-as-chips Samsung Galaxy crap you have. :unimpressed:
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Mr.Intelligent)
    You know what slows down a phone too? Too much porn :laugh:

    Posted from TSR Mobile
    You would know

    I wouldn't

    (Original post by Mr.Intelligent)
    Samsung doesn't advertise that much tbh and most people research before buying stuff like that. Samsung is good bruv. LG are just copycats.

    Posted from TSR Mobile
    LG have really innovative ideas

    Bending screens
    Quad HD
    Double tap to turn on
    Buttons at the back

    and they are the cutting edge, and the phones are cheaper
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by The Financier)
    Right, because you know all those adverts with Messi, Ronaldo, Rooney etc haven't been on TV 24/7...

    Lol no. LG have a completely different look and feel to the cheap-as-chips Samsung Galaxy crap you have. :unimpressed:
    Oh Messi :sexface:

    They copy from HTC, Samsung and Apple :rolleyes:

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What newspaper do you read/prefer?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.