Nottingham Trent applicants 2015!!! Watch

lollie5
Badges: 0
Rep:
?
#481
Report 4 years ago
#481
(Original post by Shanbon)
I'm going up on the Friday and hopefully going on a night out...


Posted from TSR Mobile

Are you Shannon from the Facebook page?
0
reply
PeerieCthulhu
Badges: 1
Rep:
?
#482
Report 4 years ago
#482
(Original post by M1711)
Ahh damn ! Ahah dw just put on alot of make up ! then they wont even ask you for ID ahah
Ahaha, trouble is I don't wear make up! Haha, but I do get asked out to the pubs a lot, most people think I'm 19/20+
They're usually pretty strict with ID over freshers week and whatnot from what I've been told

Posted from TSR Mobile
0
reply
PeerieCthulhu
Badges: 1
Rep:
?
#483
Report 4 years ago
#483
(Original post by lollie5)
Are you Shannon from the Facebook page?
What is the Facebook page? I couldn't find it

Posted from TSR Mobile
0
reply
M1711
Badges: 2
Rep:
?
#484
Report 4 years ago
#484
(Original post by PeerieCthulhu)
Ahaha, trouble is I don't wear make up! Haha, but I do get asked out to the pubs a lot, most people think I'm 19/20+
They're usually pretty strict with ID over freshers week and whatnot from what I've been told

Posted from TSR Mobile
Ahaha damn it ! and yeah true over freshers there preety strict ! Grab some fake ID over summer ! Ull be needing the ID for freshers lool itll be a mad one
0
reply
PeerieCthulhu
Badges: 1
Rep:
?
#485
Report 4 years ago
#485
(Original post by M1711)
Ahaha damn it ! and yeah true over freshers there preety strict ! Grab some fake ID over summer ! Ull be needing the ID for freshers lool itll be a mad one
Don't think I'll do it, I'll likely just wait and meet people other ways

Posted from TSR Mobile
0
reply
lollie5
Badges: 0
Rep:
?
#486
Report 4 years ago
#486
(Original post by PeerieCthulhu)
What is the Facebook page? I couldn't find it

Posted from TSR Mobile

https://www.facebook.com/groups/7653...=group_comment

Heres the link!
0
reply
PeerieCthulhu
Badges: 1
Rep:
?
#487
Report 4 years ago
#487
Thanks! See you guys over there!

Posted from TSR Mobile
0
reply
bettysroses
Badges: 3
Rep:
?
#488
Report 4 years ago
#488
(Original post by PeerieCthulhu)
What is the Facebook page? I couldn't find it

Posted from TSR Mobile
Not sure if it's the one they're talking about, but I am on this one called Nottingham Trent University Applicants / Offer Holders 2015 Entry, here's the link:
https://www.facebook.com/groups/765342986852835/

edit: oops totally didn't see they'd already replied haha
0
reply
Shanbon
Badges: 0
Rep:
?
#489
Report 4 years ago
#489
(Original post by lollie5)
Are you Shannon from the Facebook page?
I probably am! Why haha


Posted from TSR Mobile
0
reply
PeerieCthulhu
Badges: 1
Rep:
?
#490
Report 4 years ago
#490
(Original post by bettysroses)
Not sure if it's the one they're talking about, but I am on this one called Nottingham Trent University Applicants / Offer Holders 2015 Entry, here's the link:
https://www.facebook.com/groups/765342986852835/
Cheers! It's the same one someone else linked so I think it's right
Just waiting for someone to accept my join request

Posted from TSR Mobile
0
reply
lollie5
Badges: 0
Rep:
?
#491
Report 4 years ago
#491
(Original post by Shanbon)
I probably am! Why haha


Posted from TSR Mobile

Just wondering because I think we spoke on a post and were talking about going out on the Friday night!
0
reply
lollie5
Badges: 0
Rep:
?
#492
Report 4 years ago
#492
(Original post by PeerieCthulhu)
Cheers! It's the same one someone else linked so I think it's right
Just waiting for someone to accept my join request

Posted from TSR Mobile

Ah okay, shouldn't be long
0
reply
Shanbon
Badges: 0
Rep:
?
#493
Report 4 years ago
#493
(Original post by lollie5)
Just wondering because I think we spoke on a post and were talking about going out on the Friday night!
Oh really? If you can find my facebook give me a message and I'll probably remember then!


Posted from TSR Mobile
0
reply
monsterly
Badges: 1
Rep:
?
#494
Report 4 years ago
#494
I still haven't decided whether I want to live in uni halls or private accommodation. Of course I'll end up choosing the choice that's not ridiculously expensive, but at times I think I want to be alone because I'm pretty introverted or I go to the exactly opposite end and think that being an international student means it'll already be difficult to make friends, I should at least make some during fresher's week (ie flatmates etc). :facepalm:
0
reply
PeerieCthulhu
Badges: 1
Rep:
?
#495
Report 4 years ago
#495
(Original post by monsterly)
I still haven't decided whether I want to live in uni halls or private accommodation. Of course I'll end up choosing the choice that's not ridiculously expensive, but at times I think I want to be alone because I'm pretty introverted or I go to the exactly opposite end and think that being an international student means it'll already be difficult to make friends, I should at least make some during fresher's week (ie flatmates etc). :facepalm:
Whatever happens, you should definitely still try meet people
My friend is much the same as you. He prefers to spend time by himself, but he stayed with flatmates in his freshers year and it worked out fine for him,
You should give it a go for the first year, and if it's totally awful you'll be able to do something else after that, but honestly. It's your call

If I get in I'd be happy to come meet you some time, and I'm sure most people on here would too

Posted from TSR Mobile
0
reply
monsterly
Badges: 1
Rep:
?
#496
Report 4 years ago
#496
(Original post by PeerieCthulhu)
Whatever happens, you should definitely still try meet people
My friend is much the same as you. He prefers to spend time by himself, but he stayed with flatmates in his freshers year and it worked out fine for him,
You should give it a go for the first year, and if it's totally awful you'll be able to do something else after that, but honestly. It's your call

If I get in I'd be happy to come meet you some time, and I'm sure most people on here would too
Awfully nice of you, thank you!

Staying with flatmates for my first year is probably the best choice if it ends up being suitable for my budget too. I'll be in a different country with a different language, and my poor social skills won't do me any favors. Here's hoping I don't make a fool of myself haha
0
reply
PeerieCthulhu
Badges: 1
Rep:
?
#497
Report 4 years ago
#497
(Original post by monsterly)
Awfully nice of you, thank you!

Staying with flatmates for my first year is probably the best choice if it ends up being suitable for my budget too. I'll be in a different country with a different language, and my poor social skills won't do me any favors. Here's hoping I don't make a fool of myself haha
I want to meet people too, so it makes sense

Yeah, see where you can find I'm cheating a little and getting a flat with someone going into their second year. But I'm sure living with other first years will be exciting.
Where is it that you're from?

Posted from TSR Mobile
0
reply
Socialwork123
Badges: 1
Rep:
?
#498
Report 4 years ago
#498
Hi, I have an unconditional offer here to study Social Work. Is anyone else studying social work?
0
reply
monsterly
Badges: 1
Rep:
?
#499
Report 4 years ago
#499
(Original post by PeerieCthulhu)
I want to meet people too, so it makes sense

Yeah, see where you can find I'm cheating a little and getting a flat with someone going into their second year. But I'm sure living with other first years will be exciting.
Where is it that you're from?
I've heard horror stories, I've heard meh stories and I've heard normal stories. Depends on what kind of flatmates I'll end up with, I guess
Usually sunny, now raining Greece
0
reply
PeerieCthulhu
Badges: 1
Rep:
?
#500
Report 4 years ago
#500
(Original post by monsterly)
I've heard horror stories, I've heard meh stories and I've heard normal stories. Depends on what kind of flatmates I'll end up with, I guess
Usually sunny, now raining Greece
It can be such a hit and miss scenario! But it's usually pretty okay.

Oh wow! That's awesome! c:

Posted from TSR Mobile
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

University open days

  • Nottingham Trent University
    Postgraduate Open Day - City Campus Only Postgraduate
    Tue, 11 Jun '19
  • Nottingham Trent University
    Postgraduate Open Day Postgraduate
    Thu, 30 Jan '20

Have you registered to vote?

Yes! (264)
38.82%
No - but I will (46)
6.76%
No - I don't want to (51)
7.5%
No - I can't vote (<18, not in UK, etc) (319)
46.91%

Watched Threads

View All
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise