FireFreezers Thread Of Randomness!! Watch

username2387497
Badges: 20
Rep:
?
#481
Report Thread starter 2 years ago
#481
(Original post by mypetpikachu)
Chicken is good


Posted from TSR Mobile
But Bacon is even better!
0
reply
username2387497
Badges: 20
Rep:
?
#482
Report Thread starter 2 years ago
#482
(Original post by mediaya)
Oki mee to

Weird, they shoulf ve appeared, i'll check again

Goooooodniiight!!!
Heyyyy!!!!!

I woke up before midday today just!

No can beat Matrix though!
0
reply
username2387497
Badges: 20
Rep:
?
#483
Report Thread starter 2 years ago
#483
?Hannah I think youd like it here!
Id like you to be here anyway haha!
0
reply
CorpusLuteum
Badges: 20
Rep:
?
#484
Report 2 years ago
#484
(Original post by FireFreezer77)
Magic shall be worked, whilst on fire wrapped in wallpaper standing on a tree
I do not live in Hertfordshire, i just like the name of it
Lavenders shall be thrown out of a bucket filled with a strange solid, yet liquified whilst it is being churned by a whisk make from floury apples :yep:

How random!!! Hahaha
What doeth you in such a fine day then freezer??
0
reply
mypetpikachu
Badges: 11
Rep:
?
#485
Report 2 years ago
#485
(Original post by FireFreezer77)
But Bacon is even better!
Nah fam...I'm better...lmao..jk...chicken is better...


Posted from TSR Mobile
0
reply
Matrix123
Badges: 18
Rep:
?
#486
Report 2 years ago
#486
(Original post by FireFreezer77)
Spoiler:
Show
BRILLIANCE is a by-product of AWESOMNESS
Can you? Can you explain it to me then because i cant.
Yeah its not the nicest thing anyones ever said to me.
Well ok if you say so! :hugs:

AWESOMNESS radiates from BRILLIANT MOTIVATIONAL people like you! :jive:
Spoiler:
Show
We shall have to wait and see, but i dont think he wilk do tbh.
But im starting to miss Amellia a bit, if thats not weird in me saying that.
Spoiler:
Show
Indeed, BRILLIANCE and AWESOMENESS are two of the key aspects of our MOTIVATING lives!
Well, I think what he's probably getting at is that you may be overthinking things and that you shouldn't worry so much about it Yup :hugs:Awwwwww, Freezer! :hugs: MOTIVATION is emitting from your BRILLIANT being because you are also very AWESOME!!! :jive: :yep:
Spoiler:
Show
Yup, I'll tell SassKing about coming here but I don't know if he will or not That's definitely not weird; I miss her too...hopefully she'll be back soon...
0
reply
Matrix123
Badges: 18
Rep:
?
#487
Report 2 years ago
#487
SassKing13 This is a thread I would recommend joining It's basically a chat thread where you can post random stuff (evident in the title ) and random people just have random conversations - some together, others with certain groups of people talking together...so...urmmm....Amellia123 has posted here before...and...should be returning here :erm: *fingers crossed*...and...*pauses*...I just thought you might like it here. You can basically just be free to post whatever, whenever and other people in the thread won't judge you (wahoo! ) So....I basically hope you will post here too and never stop
Spoiler:
Show
I absolutely love this song!!! :excited: I had to pause at 15 seconds because I was so overwhelmed with excitement I couldn't function properly :rofl:
2
reply
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#488
Report 2 years ago
#488
(Original post by FireFreezer77)
Heyyyy!!!!!

I woke up before midday today just!

No can beat Matrix though!
Hellooooooo

I woke up 8am lol coz its eid today
So only got 3 hours of sleep but i dont care lol
0
reply
hamza772000
Badges: 13
#489
Report 2 years ago
#489
(Original post by mediaya)
Hellooooooo

I woke up 8am lol coz its eid today
So only got 3 hours of sleep but i dont care lol
Hey, how was your Eid? I got about 3 and 1/ 2 hr sleep, now my brain literally isn't functioning
reply
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#490
Report 2 years ago
#490
(Original post by hamza772000)
Hey, how was your Eid? I got about 3 and 1/ 2 hr sleep, now my brain literally isn't functioning
Hiii
My eid is good, we went buffet restaurant un birmingham so yh the weight i lost in ramadan is coming back lololol...... :mmm:
Aww me too i had 3h sleep but nothing, apart from my eyes, is hurting so am fine. U'll be fine with a bit if sleep :yep:


Posted from TSR Mobile
0
reply
hamza772000
Badges: 13
#491
Report 2 years ago
#491
(Original post by mediaya)
Hiii
My eid is good, we went buffet restaurant un birmingham so yh the weight i lost in ramadan is coming back lololol...... :mmm:
Aww me too i had 3h sleep but nothing, apart from my eyes, is hurting so am fine. U'll be fine with a bit if sleep :yep:


Posted from TSR Mobile
Haha lol ok

I hope so...... I'm LITERALLY dead rn I can barely think
reply
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#492
Report 2 years ago
#492
(Original post by hamza772000)
Haha lol ok

I hope so...... I'm LITERALLY dead rn I can barely think
What did u do if u dont mind me asking ?

Posted from TSR Mobile
0
reply
mypetpikachu
Badges: 11
Rep:
?
#493
Report 2 years ago
#493
(Original post by mediaya)
Hiii
My eid is good, we went buffet restaurant un birmingham so yh the weight i lost in ramadan is coming back lololol...... :mmm:
Aww me too i had 3h sleep but nothing, apart from my eyes, is hurting so am fine. U'll be fine with a bit if sleep :yep:


Posted from TSR Mobile
I'm in Birmingham atm...


Posted from TSR Mobile
0
reply
mypetpikachu
Badges: 11
Rep:
?
#494
Report 2 years ago
#494
(Original post by mediaya)
What did u do if u dont mind me asking ?

Posted from TSR Mobile
Let me tell u...he woke up...got ready for eid...went to mosque...read namaz...and then came home..got pics taken...and then decided to eat pot noodles...got a bad stomach..went to the toilet...and then came back...and then just did nothing..I'm guessing...lol..sorry Hamza...I was too bored to not say this...


Posted from TSR Mobile
0
reply
mypetpikachu
Badges: 11
Rep:
?
#495
Report 2 years ago
#495
I thought the lyrics went like this...
Baked beans...this is what u came for...😂😨


Posted from TSR Mobile
0
reply
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#496
Report 2 years ago
#496
(Original post by mypetpikachu)
I'm in Birmingham atm...


Posted from TSR Mobile
Hahah lol i *swear*i saw you!!!!

Posted from TSR Mobile
0
reply
mypetpikachu
Badges: 11
Rep:
?
#497
Report 2 years ago
#497
(Original post by mediaya)
Hahah lol i *swear*i saw you!!!!

Posted from TSR Mobile
Oh yh..I saw u as well..and then u said hi to me..and then we talked for like hours there didn't we...?..lmao...


Posted from TSR Mobile
0
reply
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#498
Report 2 years ago
#498
(Original post by mypetpikachu)
Let me tell u...he woke up...got ready for eid...went to mosque...read namaz...and then came home..got pics taken...and then decided to eat pot noodles...got a bad stomach..went to the toilet...and then came back...and then just did nothing..I'm guessing...lol..sorry Hamza...I was too bored to not say this...


Posted from TSR Mobile
Exactly what my brothers did lol ezcept from the pot noodle bit , everthing alse is true.....
My brother got up this morning, then they chamged their clothes n got ready, went to pray, came back went toilet, sat in the car, slept in the car for an hour, woke up, came out of the car, open the buffet door, had too much food, got a stomachache, went toilet...... And the backward now oufffffff.... Thats alot of stuff..... Didnt realise:lolwut:

Posted from TSR Mobile
0
reply
mypetpikachu
Badges: 11
Rep:
?
#499
Report 2 years ago
#499
(Original post by mediaya)
Exactly what my brothers did lol ezcept from the pot noodle bit , everthing alse is true.....
My brother got up this morning, then they chamged their clothes n got ready, went to pray, came back went toilet, sat in the car, slept in the car for an hour, woke up, came out of the car, open the buffet door, had too much food, got a stomachache, went toilet...... And the backward now oufffffff.... Thats alot of stuff..... Didnt realise:lolwut:

Posted from TSR Mobile
Haha..it's typical...lmao..didn't think you'd accept my description of HIS life today...
Toilets must've been sooo busy all day today...cuz of how we all decide to take advantage of eating and end up with terrible stomachs..lol...it was a lucky day for the toilets for taking in sooo much sh*t...lmao...eww...


Posted from TSR Mobile
0
reply
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#500
Report 2 years ago
#500
(Original post by mypetpikachu)
Oh yh..I saw u as well..and then u said hi to me..and then we talked for like hours there didn't we...?..lmao...


Posted from TSR Mobile
Yep exactly!!! I did talk tk someone dor hours so u might have been u, i never seen u so i can say it anyone was u...... lmao :lol:

Posted from TSR Mobile
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Brexit: Given the chance now, would you vote leave or remain?

Remain (1068)
79.05%
Leave (283)
20.95%

Watched Threads

View All