Last Person To Post Here Wins (Part 29)

Announcements Posted on
How helpful is our apprenticeship zone? Have your say with our short survey 02-12-2016
    Offline

    3
    ReputationRep:
    ``````.``
    Online

    3
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    I'm....okay
    Wbu?

    Posted from TSR Mobile
    PM or :nah:?
    Alright thanks, gotta go for lunch quickly
    (Original post by ForestShadow)
    lol not yet, but Im aiming to be one hopefully a Chartered Accountant...sweet 90k a yr
    It said: Forest is an accountant hopeful
    But oooh same!:ahee::five:
    Looking good :mmm:
    Posted from TSR Mobile
    Online

    2
    ReputationRep:
    hey everyone how u all doing ?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    ```¬````
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    hey everyone how u all doing ?
    pretty damn full, just had a ton of sushi and about to go to a trampoline park, how are you tasha :holmes:

    (Original post by Matrix123)
    PM or :nah:?
    Alright thanks, gotta go for lunch quickly

    It said: Forest is an accountant hopeful
    But oooh same!:ahee::five:
    Looking good :mmm:
    Posted from TSR Mobile

    Ah my bad, Im not good at reading things carefully, when are you applying (ucas) ?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    this 100th post is mine surely...`
    Offline

    3
    ReputationRep:
    ``````.```
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    PM or :nah:?
    Alright thanks, gotta go for lunch quickly

    It said: Forest is an accountant hopeful
    But oooh same!:ahee::five:
    Looking good :mmm:
    Posted from TSR Mobile
    :nah:
    Okies matrix, have a nice lunch


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    ...`.
    Online

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ForestShadow)
    pretty damn full, just had a ton of sushi and about to go to a trampoline park, how are you tasha :holmes:




    Ah my bad, Im not good at reading things carefully, when are you applying (ucas) ?
    ooh haha nice...but never had sushi before tho ...
    sounds fun

    yeah im good thanks
    Offline

    3
    ReputationRep:
    ``.````.`.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    hey everyone how u all doing ?
    Hello, been a loooong time
    I'm okay thanks
    How are you? Heard u been feeling sad?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    ooh haha nice...but never had sushi before tho ...
    sounds fun

    yeah im good thanks
    Wait youve never had SUSHI??

    What do you like to eat then?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    `.`````
    Offline

    3
    ReputationRep:
    `...````.`.```
    Online

    2
    ReputationRep:
    Hello

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    ``.`..¬¬.``
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Hii
    How is ayaz?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    trying to steal 100th I see :holmes:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    In
 
 
 
Today on TSR
Poll
Wake up and smell the...
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups
Study resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.