Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by tasha_tah)
    Looll haha
    What makes u say that exactly ?

    Posted from TSR Mobile
    A little birdie in the sky told me :ninja:

    I just know these things
    Offline

    19
    (Original post by Tasnia'x)
    Hello everyone :hi:
    I missed u guys so much :cry2:
    How's it going?
    Hellooo

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    Hello everyone :hi:
    I missed u guys so much :cry2:
    How's it going?
    Hello princess
    If u missed us why didn't u post anything :hmmmm2:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Qaz25)
    Exactly my thought

    You're going up in my list of favourite people... you're now ranked 200 out of 250 :rofl:



    Hahahaha

    I have a lil one yeh It's a funny story how that came about actually. So I was growing my moustache for Movember and just ended up letting my beard grow half way through the month.... and then I thought hey, this doesn't look too bad. So then I kept it I keep it neat and trimmed though :mmm:

    Why you ask though? :ninja: :lol:
    Omg. So sorry i missed ur Notifs :cry2:
    How r u today?

    Hehe.. I just wanted to know :lol:
    That's good.
    Spoiler:
    Show
    It's because You are a Dadagi. :mmm:

    (Original post by mr T 999)
    Cool I'm going to assume your going to drop economics after a year? What made you choose it anyway?



    That's good to hear, your not gonna tell me what you got? :cry2:
    Spoiler:
    Show
    You don't have to if you want to its up you but regardless well done :hugs:

    So sorry i missed your Notifs :cry2:
    Yes I'm planing in dropping out Economics.
    I want to study Biomedicine at Uni.
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Qaz25)
    I'm alright my man.... just chillaxing
    Oooo lol, do you work 5 days a week? Stupid question, I know

    (Original post by Ayaz789)
    Hahaha no i havent , hamza i was missing you too much broo naa jks its just everyone in general
    Posted from TSR Mobile
    Oh, ok So that thread was basically pointless, right? :lol:

    (Original post by Tasnia'x)
    Hello everyone :hi:
    I missed u guys so much :cry2:
    How's it going?
    Hey! how r u?

    (Original post by tasha_tah)
    Yes I ammmm

    Posted from TSR Mobile
    No ur not, what were u saying again?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Qaz25)
    You wouldn't wanna try that with her... she seems like the type that would slap you



    Wasalaam puttar ji.

    Kaise ho?
    Loool I wasn't trying anything :hmmmm2:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by I am Kira)
    Hello princess
    If u missed us why didn't u post anything :hmmmm2:
    Heyy I missed u a lot. :mmm:
    I didn't come online for 1day I was busy at Sixth form.
    Sowwyyyyyyy.

    (Original post by Ayaz789)
    Hellooo

    Posted from TSR Mobile

    Hiii. How r u?
    You are back i nyour old acc. Yayyy.
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Oooo lol, do you work 5 days a week? Stupid question, I know

    Oh, ok So that thread was basically pointless, right? :lol:

    Hey! how r u?

    No ur not, what were u saying again?
    Hiii. :hi:
    I m fine thank you.
    How r youuu?
    Offline

    19
    Not really i got to make a few people cry haha yeah but i did leave for 2-3 weeks regardless

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    Omg. So sorry i missed ur Notifs :cry2:
    How r u today?

    Hehe.. I just wanted to know :lol:
    That's good.
    Spoiler:
    Show
    It's because You are a Dadagi. :mmm:
    Haha it's okay.

    'm good thanks

    Oh right, it was a bit of a random question I felt

    Not you as well
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by I am Kira)
    Tasnia say I'm an angel :angel: :yep:
    Yes. you are actually. :yep:
    Spoiler:
    Show
    :mmm:

    (Original post by CheeseIsVeg)
    dont do it tasnia
    :mmm: Loool.
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by I am Kira)
    Loool I wasn't trying anything :hmmmm2:
    I don't believe you I've seen your other posts on this thread :ninja: :rofl:

    (Original post by hamza772000)
    Oooo lol, do you work 5 days a week? Stupid question, I know
    Haha, yeh I do... 9 to 5.30... every weekday looool. Bank Holiday this weekend though so 3 day weekend :woo:
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    Hiii. :hi:
    I m fine thank you.
    How r youuu?
    I'm ok

    (Original post by Ayaz789)
    Not really i got to make a few people cry haha yeah but i did leave for 2-3 weeks regardless

    Posted from TSR Mobile
    Really? Wow, I guess you are loved
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Qaz25)
    I don't believe you I've seen your other posts on this thread :ninja: :rofl:



    Haha, yeh I do... 9 to 5.30... every weekday looool. Bank Holiday this weekend though so 3 day weekend :woo:
    Dw dadaji! Thanks for caring about me

    But yeah he does it with every girl innit :/

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Qaz25)
    Haha it's okay.

    'm good thanks

    Oh right, it was a bit of a random question I felt

    Not you as well
    Thanks.

    Goooood.

    Ooops. Sorry I just wanted to ask.

    No worries.

    (Original post by hamza772000)
    I'm ok

    Really? Wow, I guess you are loved
    Gooooooooooooooood to hear..
    Offline

    9
    Hey guys!
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Qaz25)
    I don't believe you I've seen your other posts on this thread :ninja: :rofl:



    Haha, yeh I do... 9 to 5.30... every weekday looool. Bank Holiday this weekend though so 3 day weekend :woo:
    Oh,cool
    Haha yh
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by ak143244)
    Hey guys!
    Salams.. How r you?
    Haven't been online yesterday. :mmm:
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    Thanks.

    Goooood.

    Ooops. Sorry I just wanted to ask.

    No worries.



    Gooooooooooooooood to hear..


    (Original post by ak143244)
    Hey guys!
    Hey, how are you?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Qaz25)
    I don't believe you I've seen your other posts on this thread :ninja: :rofl:
    (Original post by tasha_tah)

    But yeah he does it with every girl innit :/

    Posted from TSR Mobile
    Name:  jZ8N3_f-thumbnail-100-0_s-600x0.jpg
Views: 56
Size:  263.2 KB
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Brussels sprouts
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.