Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Cheese's Summer of Some Sort watch

  • View Poll Results: Who do you want as President of the USA (and later world)?
    Clinton
    0
    0%
    Cheese
    72.58%
    Trump
    8.06%
    Other
    19.35%

    • Community Assistant
    • Thread Starter
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by XOR_)
    You should add, beat XOR at chess to your list.
    OMG
    I should
    Spoiler:
    Show
    or shouldn't because its fkn impossible
    btw i just edited that post to give u a shout out as u won a game of pinta :fan:
    Offline

    15
    Great day today :mmm:
    Watching tennis is ahee :ahee: (haven't watched some in a while tho :lol: )
    Spoiler:
    Show
    actually haven't even played in a while :eek4:

    You wake up terribly early omg :cry2: but oh well sleep is for the weak isn't it :creep:
    Spoiler:
    Show
    I woke up at 9/10 btw :angel:
    Offline

    5
    ReputationRep:
    Oh jesus have mercy.

    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    Woke up verry late today (9:40 am :eek3:),
    this offends me
    • Community Assistant
    • Thread Starter
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by defenestrated)
    this offends me
    omg defen :lovehug:
    how
    Spoiler:
    Show
    wtf did i do now bech
    • Community Assistant
    • Thread Starter
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by FrenchUnicorn)
    Great day today :mmm:
    Watching tennis is ahee :ahee: (haven't watched some in a while tho :lol: )
    Spoiler:
    Show
    actually haven't even played in a while :eek4:
    You wake up terribly early omg :cry2: but oh well sleep is for the weak isn't it :creep:
    Spoiler:
    Show
    I woke up at 9/10 btw :angel:
    yup! Watch it ! Do you have a favourite player? In terms of Frenchmen I always liked Tsonga (nicknamed him tsongee but idk why )
    thats it. You are playing me rn. In our pjs and we are gonna have some fun
    wait a second...
    Spoiler:
    Show
    did u follow me on that sleep for the weak thread :shock:
    lol :five: i just naturally wake up then, stupid body clock innit

    (Original post by Galaxie501)
    Oh jesus have mercy.

    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    omg defen :lovehug:
    how
    Spoiler:
    Show
    wtf did i do now bech
    HEY sorry i think this is the first time i'm posting here i've been lurking :ninja:
    and because you call 9:40am late omg
    I call anything before midday early
    • Community Assistant
    • Thread Starter
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by defenestrated)
    HEY sorry i think this is the first time i'm posting here i've been lurking :ninja:
    and because you call 9:40am late omg
    I call anything before midday early
    don't be sorry :hugs: I was waiting for that post of yours that i would lol to (like out loud) and beg tsr to allow me to rep
    its late for me m8
    cos I wake up at 6am most days
    lol
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    don't be sorry :hugs: I was waiting for that post of yours that i would lol to (like out loud) and beg tsr to allow me to rep
    its late for me m8
    cos I wake up at 6am most days
    lol
    thx 4 the rep
    Spoiler:
    Show
    i'm kind of (but not really) close to 9 gems :nutcase:
    omg have you seen high school musical they literally describe summer as "no more waking up at 6am"
    Offline

    15
    (Original post by CheeseIsVeg)
    yup! Watch it ! Do you have a favourite player? In terms of Frenchmen I always liked Tsonga (nicknamed him tsongee but idk why )
    thats it. You are playing me rn. In our pjs and we are gonna have some fun
    wait a second...
    Spoiler:
    Show
    did u follow me on that sleep for the weak thread :shock:
    lol :five: i just naturally wake up then, stupid body clock innit
    Well Tsonga because :france: :france: (nicknamed him Kinder boy, because he does some advertisement for kinder :mmm: )
    But ngl, Djoko is bae :love: :love: :love:

    Spoiler:
    Show
    no I did not :O what are you talking about :3 ?

    * Sorry, what does "innit" mean ? *
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    Shout out to new recruit doctorwhofan98, i hope we may continue to encounter each other on tsr, tis a pleasure to be of your acquaintance Monsieur :hat2:
    Woo a shoutout - it is a pleasure to be of your acquaintance also, Cheese
    • Community Assistant
    • Thread Starter
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by defenestrated)
    thx 4 the rep
    Spoiler:
    Show
    i'm kind of (but not really) close to 9 gems :nutcase:
    omg have you seen high school musical they literally describe summer as "no more waking up at 6am"
    np omg! I just got 8th :getmecoat:
    i dont like hsm... :getmecoat:

    (Original post by FrenchUnicorn)
    Spoiler:
    Show
    no I did not :O what are you talking about :3 ?
    * Sorry, what does "innit" mean ? *
    oh cool i didnt know that! :five:
    I really like Djoko (and his hair but haha :fan:)
    Spoiler:
    Show
    really
    like i don't know :innocent:
    urm technically its slang (short) for "isn't it" so its a bit like when you frenchies say "n'est pas" which i have to admit I actually love so much :fan: and I use it when i joke around, even if not in french :lol: u may have noticed
    Spoiler:
    Show
    lol cheese get a room m8
    (Original post by doctorwhofan98)
    Woo a shoutout - it is a pleasure to be of your acquaintance also, Cheese
    Offline

    15
    (Original post by CheeseIsVeg)
    oh cool i didnt know that! :five:
    I really like Djoko (and his hair but haha :fan:)
    Spoiler:
    Show
    really
    like i don't know :innocent:
    urm technically its slang (short) for "isn't it" so its a bit like when you frenchies say "n'est pas" which i have to admit I actually love so much :fan: and I use it when i joke around, even if not in french :lol: u may have noticed
    Heheheh Djoko FTW :fan: :fan:

    Ohhh just realised someone told me before but I forgot actually xD
    Ty for the translation compliance tho :hat2:
    Spoiler:
    Show
    amazing n'est-ce-pas :holmes:
    • Community Assistant
    • Thread Starter
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by FrenchUnicorn)
    Heheheh Djoko FTW :fan: :fan:

    Ohhh just realised someone told me before but I forgot actually xD
    Ty for the translation compliance tho :hat2:
    Spoiler:
    Show
    amazing n'est-ce-pas :holmes:
    :rofl: :yep:
    lol i thought u had because I say it a lot haha!
    np!
    Spoiler:
    Show
    :rofl:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by defenestrated)
    thx 4 the rep
    Spoiler:
    Show
    i'm kind of (but not really) close to 9 gems :nutcase:
    omg have you seen high school musical they literally describe summer as "no more waking up at 6am"
    I'm kind of close to 5 gems
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    :rofl: :yep:
    lol i thought u had because I say it a lot haha!
    np!
    Spoiler:
    Show
    :rofl:
    Bonjour mon ami :hat2:

    Any good movies that you'd recommend?
    Wow, I wake up at 6:30 on school days :rofl: Poor you :console:
    I'm glad you're having a productive summer, unlike some people *cough* *cough* me *cough* *cough*
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    Cos y not innit


    YAS! Wild boys used to be my ringtone :rofl:
    it is so good :daydreaming:
    so sad!
    YES!!!!! :woo: aww that's cute :lol: ikr - I hope after meeting the band you now know your le bons from your Taylor's :teehee:
    Offline

    15
    Fabulous thread cheesicle :cube:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Away for 4 days
    I miss out on everything

    Smh...
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by raniafern)
    I'm kind of close to 5 gems
    defenestrated Oh my gosh, I've no idea if it was your rep that did it... But, I'm now a 5-gemmer :woo: :hugs:


    CheeseIsVeg check it out!

    Platopus CheeseIsVeg FireFreezer77 Matrix123 0to100 Thank you for all your highly valuable reps :rofl:
 
 
 
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.