Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Enrique suave)
    Idk it's a Shakira song, I copied the lyrics from her siiiiiiiick tune Waka Waka, had me hyped up, ya dun know.
    Interesting taste you got there mate, so it wasn't even Somali? Got me gassed over nothing lol
    Aff Somali mataqaanta?



    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by missfats)
    Ignore him.

    He's some annoying Spanish dude.

    Who begs to be somali

    Posted from TSR Mobile
    Why the f would I want to be Somali?:indiff:

    I am happy being Spanish, our food is better.:smug: And overall everything else.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by mmmmmmmmmmmmm)
    Has he done this before? :lol:
    You bet he has.

    (Original post by Enrique suave)
    Nah, I am always on the Somali soc.

    It's gone a a bit dry lately so I am not so active any more, last year we wished each other Eid Mubarak and I have never stalked anyone on here before. Biryani is making up fables.

    She's not even Somali, she's Pashtun. So don't trust her.
    Wow enrique.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by mmmmmmmmmmmmm)
    I know lol, He keeps going on about being a light skin yout

    Anyway, iska waran walaal?
    War waa fii canhay, adina?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Guls)
    War waa fii canhay, adina?
    :rolleyes:
    Offline

    12
    ReputationRep:
    Wa fulxuntahi.. Mashallah😋




    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Biryani007)
    You bet he has.



    Wow enrique.
    Btw that hijabi in your avatar pic is bare stunning.:daydreaming:

    Even if she's not real. She looks like sister Maryam aka Mary562. Who is also stunning.:fyi:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Enrique suave)
    Btw that hijabi in your avatar pic is bare stunning.:daydreaming:

    Even if she's not real. She looks like sister Maryam aka Mary562. Who is also stunning.:fyi:
    Maryam is a beauty ngl mashaaAllah :love:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Biryani007)
    Maryam is a beauty ngl mashaaAllah :love:
    Definitely that's true, for a Pashtun girl she's very stunning and modest.:sexface:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Biryani007)
    Maryam is a beauty ngl mashaaAllah :love:
    Don't show her this?:hmmm:

    She won't be happy with me.:erm:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Enrique suave)
    Definitely that's true, for a Pashtun girl she's very stunning and modest.:sexface:
    What's that supposed to mean? I agree though.

    (Original post by Enrique suave)
    Don't show her this?:hmmm:

    She won't be happy with me.:erm:
    ok....
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Biryani007)
    What's that supposed to mean? I agree though.



    ok....
    Nothing, Pashtun girls are pretty. But very few are stunning.

    Ok thanks.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    warya khale
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Enrique suave)
    Nothing, Pashtun girls are pretty. But very few are stunning.

    Ok thanks.
    Ok. Nice to know.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Biryani007)
    Ok. Nice to know.
    You have a cute potato face.:console:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Salaam.

    How are you guys?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by DarkMystryXxX)
    Salaam.

    How are you guys?
    Why are you trespassing my domain? Somali only!!!

    You're not Somali, you're Tanzanian.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Posted from TSR Mobile

    Well,I am actually somali akh.

    You must have confused me with someone else.

    Anyways how are you?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by DarkMystryXxX)
    Posted from TSR Mobile

    Well,I am actually somali akh.

    You must have confused me with someone else.

    Anyways how are you?
    Yeah I know, it's all banter.:lol:

    I am not even Somali, but I have a lot of Somali friends.

    And I love Somali food.

    Yes I am fine jazak Allah for asking, and yourself?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Shakz)
    warya khale
    War naga aamus. Dibjir fooqul dibjir. Walaahi inaan ku karbaashi doono
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Will you be richer or poorer than your parents?
    Useful resources
    US study forum

    Accommodation profiles:

    iQ Student Accommodation

    iQ Student Accommodation

    Great value student rooms in city centre locations all across the UK


    X1 Lettings

    X1 Lettings

    Luxury student accommodation in Liverpool & Manchester.


    Collegiate Accommodation

    Collegiate Accommodation

    "This is student living. Just better."


    Scape Student Living

    Study Inn

    Providing stunning high quality, boutique student accommodation throughout the UK


    The Student Housing Company

    The Student Housing Company

    Award-winning student accommodation - voted by 22,000 students.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.