Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Post a picture of yourself *Be nice, don't want to get this closed* Watch

    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by chocolatesauce)
    Well you can't see my face or anything but it is of me so yeah....
    Beautiful image
    Offline

    9
    ReputationRep:
    Was kairos simran by any chance? hes giving me simran vibes

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Biryani007)
    I would've but it's got my vomit in
    You okay dolly?

    I'm ill too now... :cry2:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by IqraHaq)
    You okay dolly?

    I'm ill too now... :cry2:
    Aha I'm fine irl, I was talking about this thread :mmm:
    Are you actually ill? I'm so confused
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Zarah01)
    Was kairos simran by any chance? hes giving me simran vibes

    Posted from TSR Mobile
    You just want another selfie :rolleyes:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Zarah01)
    Im lioking this lesbo thing, friends with benefits :yy: Been reading a lot of random mills and boons books lately, one's with hot sheikhs *eye wiggle* but they are never really satisfying and the writing is usually terrible. Read big girl by danielle steel recently, quite liked that but its not really a romance. Got any recommendations for me? Lets create some lesbian drama :sexface::sexface:

    Posted from TSR Mobile
    Mate i'm a beast. I'd pulverize you. Random Mills / boons? what lol. I wnna read something .. hot sheikh.. sounds great
    Um no i don't.. Read a book called Beautiful Disaster. Was ok. Idk if you'll like that. Kinda cute. Not erotic.
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by zKlown)
    Beautiful image
    Thank you

    (Original post by Prit B)
    ?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Biryani007)
    Aha I'm fine irl, I was talking about this thread :mmm:
    Are you actually ill? I'm so confused
    Haha oh!
    Yeh... Remember my trip to the doctors I've got worse... Feel kinda dizzy now tho. So Ima pm you later m'dear :jumphug: x
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by KairosEden)
    You just want another selfie :rolleyes:


    Posted from TSR Mobile
    I've been told that i also want to exchange genetic material with you lmfao You tsrians are a funny bunch

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by KairosEden)
    Oh...















    Kama Sutra me


    Posted from TSR Mobile
    I had to google that, oh god no :lol:

    (Original post by cupcakes87)
    :love:

    you look beautiful!

    :adore:
    You're too kind :hugs:

    Thanks :love:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by chocolatesauce)
    Thank you


    ?
    Looking nice
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Zarah01)
    I've been told that i also want to exchange genetic material with you lmfao You tsrians are a funny bunch

    Posted from TSR Mobile
    ...

    Angel...

    :rolleyes:


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by chocolatesauce)
    I had to google that, oh god no :lol:
    Shouldn't be so flexible then :rolleyes:


    Posted from TSR Mobile
    • Study Helper
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by AngelPhys)
    Lol. In my dreams..
    Yes, 'in your dreams'... and it will stay that way :yes:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by karmacrunch)
    Yes in your dreams... and it will stay that way :yes:
    I can imagine it, lol.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by KairosEden)
    ...

    Angel...

    :rolleyes:


    Posted from TSR Mobile
    You called me
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by AngelPhys)
    You called me
    Did you tell someone they should exchange genetic material with me?


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by KairosEden)
    Did you tell someone they should exchange genetic material with me?


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by AngelPhys)
    :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    They want a piece of the Spanish genetics


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by KairosEden)
    :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    They want a piece of the Spanish genetics


    Posted from TSR Mobile
    Who wants it? Do they want to play the tiki taka or something, lol
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What newspaper do you read/prefer?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.