Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Post a picture of yourself *Be nice, don't want to get this closed* Watch

    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by AngelPhys)
    And me. I'm married to you in my imagination, too.
    I was gonna say in your dreams but it seems you've already done that :lol:

    (Original post by KairosEden)
    Currently, yes.

    Why :sad:

    Why u gotta be so rudddeee.


    Posted from TSR Mobile
    Don't you know I'm human toooooo
    Why you gotta be so rudeeee
    I'm gonna marry her anyway!

    You feelin my drift, I love that song!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by chocolatesauce)
    I was gonna say in your dreams but it seems you've already done that :lol:



    Don't you know I'm human toooooo
    Why you gotta be so rudeeee
    I'm gonna marry her anyway!

    You feelin my drift, I love that song!
    Yea, marry that girl, marry her anyways
    Marry that girl, no matter what you say
    Marry that girl, we'll be a family..
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by Dinaa)
    Mate i'm a beast. I'd pulverize you. Random Mills / boons? what lol. I wnna read something .. hot sheikh.. sounds great
    Um no i don't.. Read a book called Beautiful Disaster. Was ok. Idk if you'll like that. Kinda cute. Not erotic.
    sounds very dodgy this pulverizing bizz, you not read any mills and boons? they're trashy short romance novels. Go on their site and just search sheikh and loads will come up, some are even freebies. lool i read all genres, read some really weird werewolf romance/thriller a few days ago. That ****s weird af bro

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by AngelPhys)
    Yea, marry that girl, marry her anyways
    Marry that girl, no matter what you say
    Marry that girl, we'll be a family..
    all 3 of you have caught the Magic bug, really? i blame you kairos for starting this -.-

    Posted from TSR Mobile
    • Offline

      20
      Thought this thread was supposed to be for pics:erm:
      Online

      14
      ReputationRep:
      (Original post by Kuriboh)
      You missed the Simran saga I guess :lol:
      Yeah and good a thing 2. The best member of tsr got banned:mad:
      Offline

      17
      ReputationRep:
      (Original post by AngelPhys)
      Yea, marry that girl, marry her anyways
      Marry that girl, no matter what you say
      Marry that girl, we'll be a family..
      Yesss!..... Tough luck my Friend but the answer is no.. :teehee:
      Offline

      0
      ReputationRep:
      (Original post by Zarah01)
      all 3 of you have caught the Magic bug, really? i blame you kairos for starting this -.-

      Posted from TSR Mobile
      Ooo... Just because you want his https://www.youtube.com/watch?v=OR9j...L96DCtbFJal3Kp
      Offline

      17
      ReputationRep:
      (Original post by Zarah01)
      sounds very dodgy this pulverizing bizz, you not read any mills and boons? they're trashy short romance novels. Go on their site and just search sheikh and loads will come up, some are even freebies. lool i read all genres, read some really weird werewolf romance/thriller a few days ago. That ****s weird af bro

      Posted from TSR Mobile
      Omg I've read that book! It's too sexual, I couldn't even get throughout the whole book!
      Offline

      17
      ReputationRep:
      (Original post by Zarah01)
      sounds very dodgy this pulverizing bizz, you not read any mills and boons? they're trashy short romance novels. Go on their site and just search sheikh and loads will come up, some are even freebies. lool i read all genres, read some really weird werewolf romance/thriller a few days ago. That ****s weird af bro

      Posted from TSR Mobile
      Actually soz my book was called walking disaster lol
      Offline

      0
      ReputationRep:
      (Original post by beautifulxxx)
      Yeah and good a thing 2. The best member of tsr got banned:mad:
      Unfortunately RIP IFL!
      Got a surprise soon tho
      Online

      14
      ReputationRep:
      (Original post by Kuriboh)
      Unfortunately RIP IFL!
      Got a surprise soon tho
      shut it boy. I'm still mad at u for this.
      Offline

      9
      ReputationRep:
      (Original post by AngelPhys)
      Ooo... Just because you want his https://www.youtube.com/watch?v=OR9j...L96DCtbFJal3Kp
      lmaooooooooooooo

      Posted from TSR Mobile
      Offline

      0
      ReputationRep:
      (Original post by Zarah01)
      lmaooooooooooooo

      Posted from TSR Mobile
      Lololol
      Offline

      9
      ReputationRep:
      (Original post by chocolatesauce)
      Actually soz my book was called walking disaster lol
      any mills and boon book is really dodge, the whole book is rushed minus the sex scenes they're stretched out for the longest time -.-

      Posted from TSR Mobile
      Offline

      2
      ReputationRep:
      (Original post by Maid Marian)
      Thought this thread was supposed to be for pics:erm:
      Here:

      Spoiler:
      Show
      Name:  ImageUploadedByStudent Room1406989326.539411.jpg
Views: 134
Size:  103.8 KBName:  ImageUploadedByStudent Room1406989340.102841.jpg
Views: 129
Size:  91.5 KB



      Now tie me up and spank me


      Posted from TSR Mobile
      Offline

      0
      ReputationRep:
      (Original post by beautifulxxx)
      shut it boy. I'm still mad at u for this.
      Offline

      2
      ReputationRep:
      (Original post by Zarah01)
      i blame you kairos for starting this -.-

      Posted from TSR Mobile
      I blame you for causing me to break the zippers on my trousers.


      Posted from TSR Mobile
      • Welcome Squad
      Offline

      19
      ReputationRep:
      (Original post by KairosEden)
      Iz I not cool enough?


      Posted from TSR Mobile
      Not for me! I have putty high standards
      Offline

      9
      ReputationRep:
      (Original post by KairosEden)
      Here:

      Spoiler:
      Show
      Name:  ImageUploadedByStudent Room1406989326.539411.jpg
Views: 134
Size:  103.8 KBName:  ImageUploadedByStudent Room1406989340.102841.jpg
Views: 129
Size:  91.5 KB



      Now tie me up and spank me


      Posted from TSR Mobile
      any excuse for a selfie eh?

      Posted from TSR Mobile
     
     
     
  1. See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  2. Poll
    What newspaper do you read/prefer?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  3. See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  4. The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.