Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by Matrix123)
    :jumphug:
    Tbh there's only one reason I can think of for me going there

    Posted from TSR Mobile
    I can think of two:sexface:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Does your PM mean that you don't want Ein to reply? :holmes:

    But...:erm:
    Posted from TSR Mobile
    Nope i shall make you suffer Ein anyways normal chat , i seem weird :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    I can think of two:sexface:

    Posted from TSR Mobile
    Two?
    (Original post by Ayaz789)
    Nope i shall make you suffer Ein anyways normal chat , i seem weird :rofl:
    Well that's not very nice:no:

    Hahaha yeah you do
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Yeah okay normal chat

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Ayaz789)
    Yeah okay normal chat

    Posted from TSR Mobile
    How are you on this fine Monday night?

    ^Normal enough for you? :mmm:
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    How are you on this fine Monday night?

    ^Normal enough for you? :mmm:
    Posted from TSR Mobile
    Yepp very normal & decent thanks yourself?

    Posted from TSR Mobile
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by Matrix123)
    Two?

    Well that's not very nice:no:

    Hahaha yeah you do
    Posted from TSR Mobile
    Mhmm

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    :lurk:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    mnn
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Ayaz789)
    Yepp very normal & decent thanks yourself?

    Posted from TSR Mobile
    The most normal conversation ever
    Decent? :awesome:
    Bof, mas mal (Okayyish I think yes gonna drag this out a bit without punctuation which is irritating me but it will be done for reasons unknown to Ein hope you like this little bit of text in brackets as part of the translation I'll stop now)
    We'll have to stick to one
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Grimm Reaper)
    :lurk:
    Damn, grim Reaper back at it again with the lurking
    :mmm:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    The most normal conversation ever
    Decent? :awesome:
    Bof, mas mal (Okayyish I think yes gonna drag this out a bit without punctuation which is irritating me but it will be done for reasons unknown to Ein hope you like this little bit of text in brackets as part of the translation I'll stop now)

    We'll have to stick to one
    Posted from TSR Mobile
    Ahh okay

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Maths Four Life)
    Damn, grim Reaper back at it again with the lurking
    :mmm:


    Hey L

    I see your back :teehee:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Uws watch how i win

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Quick

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Grimm Reaper)
    Hey L

    I see your back :teehee:
    Lol
    Offline

    13
    ReputationRep:
    I'm sure I'm going to lose.
    Offline

    13
    ReputationRep:
    :woo:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Ayaz789)
    Ahh okay

    Posted from TSR Mobile
    I wrote out that whole thing and you replied with something so short
    Not amused, Ayaz.
    Not. Amused.


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    plsssssss
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Has a teacher ever helped you cheat?
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.