Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Make a statement about the next poster - True or False? Pt II Watch

    Offline

    17
    ReputationRep:
    yes :sigh:

    TNP has felt worse than how they felt with food poisoning? :lolwut:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Stevo F)
    yes :sigh:

    TNP has felt worse than how they felt with food poisoning? :lolwut:
    Nope. :ahee:

    TNP has the hiccups.
    Offline

    17
    ReputationRep:
    false

    TNP seems to often get hiccups when they eat bread :holmes:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Stevo F)
    false

    TNP seems to often get hiccups when they eat bread :holmes:
    Nope.

    TNP is laughing at me because of my fear. :pierre:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Holby_fanatic)
    Nope.

    TNP is laughing at me because of my fear. :pierre:
    False, what is it? I'd rather try & help you overcome it :cool:

    TNP hates sneezing when they have food in their mouth.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Multitalented me)
    False, what is it? I'd rather try & help you overcome it :cool:

    TNP hates sneezing when they have food in their mouth.
    Mashed potato.

    I can't say that has ever happened to me.

    TNP is feeling sleepy.
    Offline

    13
    (Original post by Holby_fanatic)
    Mashed potato.

    I can't say that has ever happened to me.

    TNP is feeling sleepy.
    True. :yawn:

    TNP has done something physical today. :dumbells:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Abiraleft)
    True. :yawn:

    TNP has done something physical today. :dumbells:
    Nope. :sigh:

    TNP likes even numbers more than odd numbers.
    Offline

    13
    (Original post by Holby_fanatic)
    Nope. :sigh:

    TNP likes even numbers more than odd numbers.
    They both have their charm. :daydreaming:

    TNP has a bottle of water next to them.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Abiraleft)
    They both have their charm. :daydreaming:

    TNP has a bottle of water next to them.
    You stalking me?! :hmmm:
    True.

    TNP just cried for absolutely no reason. :lol:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    ^false, are you ok?

    ^^False, I don't really drink anything during the day...

    TNP is going to eat dinner soon?
    Offline

    13
    (Original post by Holby_fanatic)
    You stalking me?! :hmmm:
    True.

    TNP just cried for absolutely no reason. :lol:
    It's what I do. :p:

    False. What's wrong?

    (Original post by Stevo F)
    TNP is going to eat dinner soon?
    False, already eaten. :yum:

    TNP has suffered a fracture before.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Stevo F)
    ^false, are you ok?

    ^^False, I don't really drink anything during the day...

    TNP is going to eat dinner soon?
    Yeah, I'm fine, haha. Just randomly cried. :lol:

    I'm eating dinner now. :yum:

    (Original post by Abiraleft)
    It's what I do. :p:

    False. What's wrong?

    False, already eaten. :yum:

    TNP has suffered a fracture before.
    What am I sitting on right now? :hmmm:

    Yep, my right ankle.

    TNP hasn't showered today.
    Offline

    5
    ReputationRep:
    Yep. Showered last night.

    Tnp regrets spending too much time on TSR
    Offline

    13
    (Original post by Holby_fanatic)
    Yeah, I'm fine, haha. Just randomly cried. :lol:

    I'm eating dinner now. :yum:



    What am I sitting on right now? :hmmm:

    Yep, my right ankle.

    TNP hasn't showered today.
    Your bed. :pierre:

    True! :zomg: Are you stalking me? :hmmm:


    (Original post by heart/)
    Yep. Showered last night.

    Tnp regrets spending too much time on TSR
    Nope! :p:

    TNP has a puppy.
    Offline

    17
    ReputationRep:
    false

    TNP's most common meal when they go to a restaurant is lasagne?
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Abiraleft)
    Your bed. :pierre:

    True! :zomg: Are you stalking me? :hmmm:

    Nope! :p:

    TNP has a puppy.
    It seems we're stalking each other. :holmes:

    False.

    (Original post by Stevo F)
    false

    TNP's most common meal when they go to a restaurant is lasagne?
    HOW DO YOU PEOPLE KNOW THIS STUFF ABOUT ME?! :zomg:

    TNP is freaked out.
    • TSR Support Team
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Very Important Poster
    Welcome Squad
    (Original post by Holby_fanatic)
    It seems we're stalking each other. :holmes:

    False.



    HOW DO YOU PEOPLE KNOW THIS STUFF ABOUT ME?! :zomg:

    TNP is freaked out.
    Not really... I like freaky situations hehe
    TNP likes animated media. Anime, cartoons etc.
    Offline

    13
    (Original post by Holby_fanatic)
    It seems we're stalking each other. :holmes:

    False.



    HOW DO YOU PEOPLE KNOW THIS STUFF ABOUT ME?! :zomg:

    TNP is freaked out.
    :mmm:


    (Original post by reubenkinara)
    Not really... I like freaky situations hehe
    TNP likes animated media. Anime, cartoons etc.
    True, though I have no extensive knowledge of them.

    TNP needs to watch more animated media. :getmecoat:
    • TSR Support Team
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Very Important Poster
    Welcome Squad
    (Original post by Abiraleft)
    :mmm:




    True, though I have no extensive knowledge of them.

    TNP needs to watch more animated media. :getmecoat:
    Nope. I'm animated out.
    TNP uses emoticons erroneously.
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What's your favourite Christmas sweets?
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.