Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    Nope i didn't have any exams today,
    But i got History exam tomorrow and then C2+C3=Science on 15 June
    And then P2-P3 on 17 June,
    btw did you have any exams today?
    Same!! Good luck for them...How are you revising fo history?
    • Thread Starter
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by remy12)
    Same!! Good luck for them...How are you revising fo history?
    Aw, Thank you
    Well for History.. I'm just making lots of flash cards and matching them with the correct answers, That's the best way for me in revising

    I'm also practising past papers and questions and Moreover, going over all the units.

    Good Luck!!!
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    Nope i didn't have any exams today,
    But i got History exam tomorrow and then C2+C3=Science on 15 June
    And then P2-P3 on 17 June,
    btw did you have any exams today?
    Yep. Urdu, went great. Finished exams.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    So did you revise at home then? You best do! I got 2 subjects left as well! :sigh:

    Okay then.. maybe I don't have that ''time'' to acc read your profile :unimpressed: :unsure:

    Loool you acc sat near the fish pond? Ewww.. and do you like Hutki- i read your Abouts. And how do you even like rain- it's the worst i swear- I see your bond between you and the fishes- Your such-a- true Bengali :teehee:
    I have not even thought of revision yet I'm failing 100% :fisheye:

    We got some huge ass pond in our garden. With humungous koi fish, it's actually so buff to sit outside and watch them swimming. There to beautiful :ahee:

    Nah it was ber hot outside and then I saw it was raining so I went outside in my shorts and vest for a bit and was chilling on my phone.

    I've never tasted hutki in my life lol. It's only in my bio for bants.

    I'm a true bengali and proud. and what m9? :catfight:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Yep. Urdu, went great. Finished exams.
    do you not have the sciences left to do?
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by remy12)
    do you not have the sciences left to do?
    Nope.
    • Thread Starter
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Federerr)
    I have not even thought of revision yet I'm failing 100% :fisheye:

    We got some huge ass pond in our garden. With humungous koi fish, it's actually so buff to sit outside and watch them swimming. There to beautiful :ahee:

    Nah it was ber hot outside and then I saw it was raining so I went outside in my shorts and vest for a bit and was chilling on my phone.

    I've never tasted hutki in my life lol. It's only in my bio for bants.

    I'm a true bengali and proud. and what m9? :catfight:

    You Stupid, Idiot, Go revise now, You can't be failing- you even said you wanted 10A*s so you need to work hard for it, Go revise now!!

    OMG, Your so lucky then, Is this True btw? Because I'm gullible and i do believe this.

    I wanna see your pond, Can I?

    OMG I acc thought you liked Hutki, And who likes it, Ewww so disgusting that ugly Hutki Sheera

    I don't understand what you wrote on the last line Lol?
    • Thread Starter
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Yep. Urdu, went great. Finished exams.
    Aww, How was it? How did you do?
    I bet it was Easy for you
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    Aww, How was it? How did you do?
    I bet it was Easy for you
    It was great.
    • Thread Starter
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    It was great.
    That's good, Inshallah you do well.
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    That's good, Inshallah you do well.
    Inshallah. Are prepared for tomorrow?
    • Thread Starter
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Inshallah. Are prepared for tomorrow?
    Yes, I feel that I'm fully prepared, I revise so much after schools and during the weekends, so I'm hoping to do good.

    I'm going to be revising in a few hours
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    Yes, I feel that I'm fully prepared, I revise so much after schools and during the weekends, so I'm hoping to do good.

    I'm going to be revising in a few hours
    That's really good. Are you fasting?
    • Thread Starter
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    That's really good. Are you fasting?
    Thanks. Nope not today,
    What about you?
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    Thanks. Nope not today,
    What about you?
    Yeah, its not too bad.
    • Thread Starter
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Yeah, its not too bad.
    Hehe,
    What were you guys doing yesterday when i went sleep?
    I didn't read the whole conversation :teehee:
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Tasnia'x)
    Hehe,
    What were you guys doing yesterday when i went sleep?
    I didn't read the whole conversation :teehee:
    I don't even remember. I was talking to Rakstar about schools.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Tasnia'x hamza772000 chirpse
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by remy12)
    Tasnia'x hamza772000 chirpse
    WTF?????????????
    • Thread Starter
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    I don't even remember. I was talking to Rakstar about schools.
    Oh Haha Cool,

    I guess Federerr is always being himself,
    I like our squad, full of Beautiful people,
    Thanks your guys for always being supportive :angelblush: :teehee: :cry2:
    Spoiler:
    Show
 
 
 
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.