Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    thanks lol, this is like the third time u've said it
    Haha..I know..I swear..I'm probs like the last person who sleeps...so I just always end up saying good night like a million times...lol...


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mypetpikachu)
    Haha..I know..I swear..I'm probs like the last person who sleeps...so I just always end up saying good night like a million times...lol...


    Posted from TSR Mobile
    Haha lol,
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Haha lol,
    u starting with them memes again
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    u starting with them memes again
    Sorry lol, are u better now? Waiting patiently for the answer...........
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Sorry lol, are u better now? Waiting patiently for the answer...........
    hehe lol yah am better thx
    the answer.....lol wait a bot longer, i didnt even have breakfast!
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    hehe lol yah am better thx
    the answer.....lol wait a bot longer, i didnt even have breakfast!
    Np

    Aight cool btw:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)


    :birthday: :yay:Happy birthday Hamza!!!!!:yay::birthday:

    First of all, I'd like to thank you for being my friend :yes:(and my little cute brother) :ta:


    You are the FIRST real friend i had on TSR,:shakehand: the FIRST person i ever joke-argued with:catfight:, the FIRST person i have ever discovered that asks soooooo many questions :shock:, and finally, my FIRST TSR brother!:jumphug:


    i am extremely happy to be your friend....:littleangel: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!

    oh and yeah...there is your gift that i asked my uncle from pakistan to send it to me for you:mmm::
    Spoiler:
    Show



    From a dumb sister to a clever brother

    Not :lies: ! i swear:yes:

    (Friendship can be made even if you are the complete opposites lolies!!)
    Spoiler:
    Show
    Now just rep me(be generous)!!!! (interpret it the right way okay!! orelse i will k......no i'd better not say it LOL
    Spoiler:
    Show
    hamza772000, Matrix123, FireFreezer77, mypetpikachu, Tasnia'x, Rakstar, Federerr, FrenchUnicоrn,iEthan,Banana208,mariam687 (i knoooooow it's ur bday too, don't worry didnt forget you LOL ...........omg that list will be too long.....u know u r all invited
    Thank you much appreciated
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Np

    Aight cool btw:
    LMAO.....you read the top, thinking there will be no bottom text and then you scroll down and realise how funny that is :toofunny:
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by mercuryman)
    Thank you much appreciated
    ur welcome....thx for what btw???
    is ur name hamza lol?
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    LMAO.....you read the top, thinking there will be no bottom text and then you scroll down and realise how funny that is :toofunny:
    It's the truth
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    ur welcome....thx for what btw???
    is ur name hamza lol?
    Yeah, lol. I found it funny finding a thread wishing someone happy birthday with the name as me. 🌚
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Haha lol,
    Lmao...


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Np

    Aight cool btw:
    Lmao...Hahahahahahahahaha...


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by mercuryman)
    Thank you much appreciated
    Ur welcome...


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    mediaya mypetpikachu That was a joke This is me in the shower:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    I'm gonna go hv breakfast so slow down with the posts...cuz I don't wanna sit there and read how much I missed out on..lol...


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    mediaya mypetpikachu That was a joke This is me in the shower:
    Hahaha...legit...that's me more than anything...I think that all the time in the shower...LOOL..


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mypetpikachu)
    Hahaha...legit...that's me more than anything...I think that all the time in the shower...LOOL..


    Posted from TSR Mobile
    btw, sorry to any gingers out there, this is racist af
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    btw, sorry to any gingers out there, this is racist af
    U horrible person...all the gingers out there...this dude is racist af...do not accept his apology...lmao..jk...


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mypetpikachu)
    U horrible person...all the gingers out there...this dude is racist af...do not accept his apology...lmao..jk...


    Posted from TSR Mobile
    lol, how am I racist, I apologised, and said that this was not meant to offend them, and no one is ugly any ways, (apart from me ).......
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What's your favourite Christmas sweets?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.