Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta

The Describe The Person Above You Generation X watch

Announcements
  • View Poll Results: [MULTIPLE VOTES ALLOWED!!] Who would you like to meet face to face?
    This Honest
    10
    41.67%
    The Epicurean
    5
    20.83%
    Ranbow99
    6
    25.00%
    L'Evil Fish
    9
    37.50%
    Olympiad
    7
    29.17%
    Malevolent
    9
    37.50%
    Boumavilla
    3
    12.50%
    ZRO
    7
    29.17%
    Stevo F
    5
    20.83%
    The Mad Dog
    3
    12.50%
    Simran Mars Foster
    3
    12.50%
    Beeninetytwo
    6
    25.00%
    ipoop
    8
    33.33%

    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Converse girl)
    is an oldie as well



    still older
    You cheeky cheeky cheeky girl...

    Respect your elders.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    ^^i am not an oldie :unimpressed:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Stevo F)
    ^^i am not an oldie :unimpressed:
    Are too.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    I'm older than all of you so BE QUIET! :shakecane:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Malevolent)
    You cheeky cheeky cheeky girl...

    Respect your elders.
    nope
    (Original post by Stevo F)
    ^^i am not an oldie :unimpressed:
    yes you are

    (Original post by ipoop)
    I'm older than all of you so BE QUIET! :shakecane:

    Posted from TSR Mobile
    :hi: grandad
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Converse girl)
    nope

    yes you are



    :hi: grandad
    Don't make me come over there!
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Woah CG and Mal i thought we were all getting along!

    And Mal I'll explain that message k sent you later on the randomness can be explained xD

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    come at breh *hides behind zro*
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by ZRO)
    Woah CG and Mal i thought we were all getting along!

    And Mal I'll explain that message k sent you later on the randomness can be explained xD

    Posted from TSR Mobile
    Okay haha

    CG is being Cheeky!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Converse girl)
    nope

    yes you are



    :hi: grandad
    You may call me, your grandad, "Papi" :yep:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Malevolent)
    Okay haha

    CG is being Cheeky!
    Again :eek:?
    (Original post by Converse girl)
    come at breh *hides behind zro*
    Why hide behind me human shield?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Hola Papi



    (Original post by ZRO)
    Again :eek:?


    Why hide behind me human shield?

    Posted from TSR Mobile

    Again!

    Explain what you were going to say haha?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Malevolent)
    Hola Papi
    I ain't yo' Papi, boy!:pierre:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Malevolent)
    Hola Papi






    Again!

    Explain what you were going to say haha?
    I was dared to troll and could not back down from the challenge

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ipoop)
    You may call me, your grandad, "Papi" :yep:

    Posted from TSR Mobile
    papi poop :yep:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ZRO)
    Again :eek:?


    Why hide behind me human shield?

    Posted from TSR Mobile
    fine if you are not going to help i will have to face mals myself oi grollia brain i am not scared of *throws a nut at his head*
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by ZRO)
    I was dared to troll and could not back down from the challenge

    Posted from TSR Mobile
    Boooo!!!!!!!!!!


    (Original post by ipoop)
    I ain't yo' Papi, boy!:pierre:

    Posted from TSR Mobile

    Sorry...

    Papi :ahee:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    haha you cant call him papi, papi :hahaha:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Converse girl)
    haha you cant call him papi, papi :hahaha:
    Shut it little git!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    sorry mals :hugs: :puppyeyes:

    anyhow guys i am off need to get some sleep so i can wake up early for some revision
    dont miss me too much and dont do anything i wouldnt do
 
 
 
Poll
Do I go to The Streets tomorrow night?
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.