Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Grimm Reaper)
    I'm here now
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    U forgot to mention that i knew too that u were jk

    I will! Lol

    Posted from TSR Mobile
    Haha, but you knew that I knew, right?
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Its not haram to love a brother is it?
    Spoiler:
    Show
    :toofunny:
    Edit:at least its a good spank not a bad one :mmm:

    Posted from TSR Mobile
    Who know?

    You deserve a bad spank
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Whooo, Hi :hi: are you doing puzzles today?

    Posted from TSR Mobile

    :shock: Wait your actually happy to see me lol :confused:

    (Original post by PrincessBO$$)
    You really missed me? :hmmm:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Grimm Reaper)
    :shock: Wait your actually happy to see me lol :confused:



    You really missed me? :hmmm:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    :tumble:
    R.I.P to the members of this thread
    Offline

    19
    ReputationRep:
    hamza772000 did you listen to this?
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    hamza772000 did you listen to this?
    Nah, eww wtf?! is this man! She needs to go back to sleep
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)


    :shock: Why did you miss me? I thought you hated me :confused:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Haha, but you knew that I knew, right?
    Yep, obviously :yep:

    (Original post by PrincessBO$$)
    Who know?

    You deserve a bad spank
    I know

    Thanks, a spank is bad so a bad spank=good :top:

    (Original post by Grimm Reaper)
    :shock: Wait your actually happy to see me lol :confused:



    You really missed me? :hmmm:
    Yep, i am, why u shocked tho?



    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Nah, eww wtf?! is this man! She needs to go back to sleep
    These are genuine lyrics from the song

    Hit 'em with the dose, that's a combo:lolwut:
    Running through ya block, no fumble - when you have no more rhymes u make up sh*t
    'Bout to kill 'em all, where the shovel? :wtf:
    See I gotta go for mine
    Benja-jammin :rofl2:that money on my mind
    Jamaican club, I'm stayin' on the grind she legit thinks she is the blackest rapper out there
    Dutty :coma:wine, don't step on this land mine!
    Ven aqui, andele - i give up on listening to this b&tch mumble, even future or fetty wap make more sense then her
    You tryna take flight? Do what I say
    100+ volts on the highway
    Watch a new Kardash, call me Kylie :eyeball: daf%q did i just read?

    Well at least she tried
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Yep, obviously :yep:


    I know

    Thanks, a spank is bad so a bad spank=good :top:


    Yep, i am, why u shocked tho?



    Posted from TSR Mobile
    Haha, great!
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Grimm Reaper)
    :shock: Why did you miss me? I thought you hated me :confused:
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    These are genuine lyrics from the song

    Hit 'em with the dose, that's a combo:lolwut:
    Running through ya block, no fumble - when you have no more rhymes u make up sh*t
    'Bout to kill 'em all, where the shovel? :wtf:
    See I gotta go for mine
    Benja-jammin :rofl2:that money on my mind
    Jamaican club, I'm stayin' on the grind she legit thinks she is the blackest rapper out there
    Dutty :coma:wine, don't step on this land mine!
    Ven aqui, andele - i give up on listening to this b&tch mumble, even future or fetty wap make more sense then her
    You tryna take flight? Do what I say
    100+ volts on the highway
    Watch a new Kardash, call me Kylie :eyeball: daf%q did i just read?

    Well at least she tried
    Haha :rofl: Chill!
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    Haha :rofl: Chill!
    She tried i give her credit.
    and i am impressed by the amount of self confidence she has, she thinks she is 'it'
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    She tried i give her credit.
    and i am impressed by the amount of self confidence she has, she thinks she is 'it'
    So full marks for confidence
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hamza772000)
    So full marks for confidence
    Yep i like the main chorus of this song which was sang by jennifer
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by mediaya)
    Yep, obviously :yep:


    I know

    Thanks, a spank is bad so a bad spank=good :top:


    Yep, i am, why u shocked tho?
    I didn't think you would be happy see me that's why

    (Original post by PrincessBO$$)

    I do lol? How do I make you feel good??
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Offline

    13


 
 
 
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.