Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

The 2011 Undergraduate Chat Thread Mk. III Watch

    • Wiki Support Team
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by + polarity -)
    There are so many pictures of me on here :ashamed2:

    I've tried to get rid of some of them, but there are still quite a few around.

    And Ayostunner posted my FB ffs
    oh hai, I'm a supermod

    Just link me any
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Loz17)
    Already been in the real world for a year as well as the educational world (simultaneously). Its fine when you're used to it.
    Yeah well I suppose my job can be classed as the real world too, but it's just not where I aim to go and I'm more talking about having the job, but also moving out and getting your own place, sorting out everything for that, then moving onto family. :afraid: Having a student house this year has taught me a lot about maintaining a house and all the **** that needs to be done. :nothing:

    (Original post by + polarity -)
    Me too! :nutcase::gah:

    honest!
    I see your nose getting bigger. :sly: (If that's possible! :teehee:)

    Sorry. :sigh:
    • Offline

      20
      (Original post by Magnum Opus)
      oh hai, I'm a supermod

      Just link me any
      Oh yes! I'll PM a list of them all when I've finished this episode of Jersey Shore

      Thank you! :gthumb:

      (Original post by Crazy Paving)
      I see your nose growing. :sly: (If that's possible! :teehee:)

      Sorry. :sigh:
      :grumble:
      Offline

      1
      ReputationRep:
      (Original post by Magnum Opus)
      x
      PLEASE. I'm paying attention this time. :puppyeyes:
      • Offline

        3
        (Original post by Crazy Paving)
        Yeah well I suppose my job can be classed as the real world too, but it's just not where I aim to go and I'm more talking about having the job, but also moving out and getting your own place, sorting out everything for that, then moving onto family. :afraid: Having a student house this year has taught me a lot about maintaining a house and all the **** that needs to be done. :nothing:
        I think I can take that as I've always helped clean at home etc etc. Would love a cleaning job here tbh.

        Plus always sorted out my own things like banks, healthcare, insurance etc etc so I'm sure its not much difficult. Its just finding a house with 2 spare rooms and paying the admin fee atm :emo:
        • Wiki Support Team
        Offline

        16
        ReputationRep:
        (Original post by Crazy Paving)
        PLEASE. I'm paying attention this time. :puppyeyes:
        nah I don't wanna risk breaking the site again :o:
        Offline

        1
        ReputationRep:
        (Original post by Loz17)
        I think I can take that as I've always helped clean at home etc etc. Would love a cleaning job here tbh.

        Plus always sorted out my own things like banks, healthcare, insurance etc etc so I'm sure its not much difficult. Its just finding a house with 2 spare rooms and paying the admin fee atm :emo:
        :console:

        You've started house hunting then?

        (Original post by Magnum Opus)
        nah I don't wanna risk breaking the site again :o:
        Oh, just once. You didn't break it before. Don't worry about the DOB thing.
        • Offline

          3
          (Original post by Crazy Paving)
          :console:

          You've started house hunting then?
          Yea, for 2 people :lol:
          • Wiki Support Team
          Offline

          16
          ReputationRep:
          (Original post by + polarity -)
          Oh yes! I'll PM a list of them all when I've finished this episode of Jersey Shore

          Thank you! :gthumb:


          :grumble:
          take your time, I won't actually get to them until later as I'm off to bed night
          Offline

          1
          ReputationRep:
          (Original post by Loz17)
          Yea, for 2 people :lol:
          Who else? Why are they not looking themselves or at least with you? :holmes:
          • Offline

            3
            (Original post by Crazy Paving)
            Who else? Why are they not looking themselves or at least with you? :holmes:
            They are looking with me. I didn't want to live with complete strangers but I'll be happy if there is at least 1 person I know

            We both seem to be looking as much as we can.
            Offline

            1
            ReputationRep:
            (Original post by Loz17)
            They are looking with me. I didn't want to live with complete strangers but I'll be happy if there is at least 1 person I know

            We both seem to be looking as much as we can.
            I see, it sounded like you were doing all the work. :o: I live with only one of my flatmates from last year. :yep:
            • Offline

              3
              (Original post by Crazy Paving)
              I see, it sounded like you were doing all the work. :o: I live with only one of my flatmates from last year. :yep:
              Nahh.

              I'm not living with any of mine. Actually I've only just got close (ish) to this person I'm househuntinh with so its a tad strange but he's strangely the male version of me which is pretty scary :s: so obviously we get on well.

              Anyway, bedtime before I start getting hungry

              :goodnight:
              Offline

              0
              ReputationRep:
              lol we were trying to sort out house hunting for next year
              there is at least 16 of us :nothing: trying to organise who wants to live with who is hard we must have spent an hour trying to do it and its not happening, we should just pull names from a hat :awesome:
              Offline

              1
              ReputationRep:
              (Original post by Loz17)
              Nahh.

              I'm not living with any of mine. Actually I've only just got close (ish) to this person I'm househuntinh with so its a tad strange but he's strangely the male version of me which is pretty scary :s: so obviously we get on well.

              Anyway, bedtime before I start getting hungry

              :goodnight:
              LOL, I am intrigued. :holmes: I don't think I've met the female version of me yet. One of my female college friends reminded me a bit of me, but not that much. :dontknow:

              Good night! :kiss:

              (Original post by amiejade=x)
              x
              Why not just get a 16 bedroom house? :ahee::awesome:
              • Offline

                20
                http://www.thestudentroom.co.uk/show...postcount=6243
                :rofl:
                Offline

                0
                ReputationRep:
                (Original post by Crazy Paving)
                LOL, I am intrigued. :holmes: I don't think I've met the female version of me yet. One of my female college friends reminded me a bit of me, but not that much. :dontknow:

                Good night! :kiss:



                Why not just get a 16 bedroom house? :ahee::awesome:
                omg a mahoosive mansion would be epic to live in :awesome:
                Offline

                1
                ReputationRep:
                (Original post by amiejade-x)
                omg a mahoosive mansion would be epic to live in :awesome:
                Will you paying for that with daddy's credit card?

                /xfactorfan

                :ahee:
                • Offline

                  20
                  :lol:
                  Offline

                  1
                  ReputationRep:
                  I am addicted to the arcade. :sigh:
                 
                 
                 
              • See more of what you like on The Student Room

                You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

              • Poll
                What newspaper do you read/prefer?
                Useful resources
                AtCTs

                Ask the Community Team

                Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

                Welcome Lounge

                Welcome Lounge

                We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

                Groups associated with this forum:

                View associated groups
              • See more of what you like on The Student Room

                You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

              • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

                Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

                Quick reply
                Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.